Podkład lub puder w odcieniu brzoskwiniowym - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - pytania do wizażystki Miejsce, w którym rozmawiamy o wizażu, stylizacji, kosmetykach kolorowych oraz trendach w makijażu. Masz pytanie? Zadaj je wizażystce.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-12-20, 16:57   #1
Justynka530
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 63

Podkład lub puder w odcieniu brzoskwiniowym


Hej dziewczyny
Pierwszy raz zakładam jakiś wątek na wizażu, także nie mam jeszcze doświadczenia w tej kwestiiAle bardzo bym Was prosiła o pomoc
Otóż.....od jakiegoś czasu poszukuje dobrego podkładu lub pudru w odcieniu jasno brzoskwiniowym lub takim morelowymZależy mi, żeby ten odcień nie wpadał w pomarańcz, tylko był czysto, delikatnie brzoskwniowy, bardziej wpadający w lekki róż, anieżeli w pomarańcz
Mam cerę mieszaną ze skłonnością do przetłuszczania się w strefie T. Najlepiej odpowiadał by mi podkład w musie, kremie, piance...w każdym razie nie bardzo płynny, tylko o takiej gęstszej konsystencji
Jeśli kiedykolwiek używałyście takiego podkładu lub pudru to bardzo bym Was prosiła o podanie jego nazwy i ewentualnie nazwy drogerii, w której można go kupićNajlepiej jak byłyby to kosmetyki dostępne w Rossmannie, Naturze lub Douglasie
Czekam na odpowiedź, mam nadzieje, że mi pomożecie, bo bardzo bym chciała sprawić sobie taki podkład lub puder na święta, żeby ożywić troszkę moją buźkęNa studniówkę kosmetyczka malowała mnie takim ładnym pudrem, właśnie w pięknym odcieniu brzoskwiniowym, ale to już dawno było i od tego czasu pozmieniała już kosmetyki, zresztą Ona wtedy mieszała kilka podkłądów i pudrów na mojej twarzy i stąd wyszedł Jej pewnie taki ładny kolorekJa mam jednak nadzieje, że Wy znacie jakiś jeden puder lub podkład, z którego odcienia będę bardzo zadowolonaCzekam

Edytowane przez zlosliwiec
Czas edycji: 2009-12-21 o 10:46 Powód: wątek nieaktualny
Justynka530 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując