mobilny lekarz medycyny estetycznej - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Medycyna estetyczna

Notka

Medycyna estetyczna W tym miejscu znajdziesz pytania i odpowiedzi z zakresu medycyny estetycznej. Wejdź i zobacz jak możesz podnieść jakość swojego życia.

Pokaż wyniki sondy: Czy skorzystałabyś/skorzystałbyś z zabiegów med.estet. przeprowadzanych w Twoim domu?
TAK 0 0%
NIE 1 100,00%
Głosujący: 1. Nie możesz głosować w tej sondzie

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2017-05-14, 17:37   #1
amebaaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-07
Wiadomości: 1
Post

mobilny lekarz medycyny estetycznej


Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum!

Jestem lekarzem medycyny estetycznej po ukończonych studiach podyplomowych z medycyny estetycznej. Obecnie wykonuję zabiegi z tego zakresu w jednej z warszawskich placówek - bez szczegółów, nie chodzi mi o reklamę
Ponieważ ciągle przybywa mi nowych pomysłów, to coraz bardziej zastanawiam się nad swoją działalnością..

W związku z tym chciałabym zapytać osoby zainteresowane zabiegami z zakresu medycyny estetycznej, czy skorzystałaby chętniej z takich zabiegów przeprowadzonych przez lekarza u Państwa w domu?
Oczywiście nie jest możliwe wykonanie wszystkich zabiegów w domu, ale te, z których Państwo najczęściej korzystają w gabinetach: czyli wypełnianie kwasem hialuronowym, botoks, mezoterapia, intralipoterapia, skleroterapia itp.

Niecierpliwie czekam na Państwa odpowiedzi, czy skorzystaliby Państwo z takiej oferty?

Pozdrawiam serdecznie
amebaaa jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Medycyna estetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-05-14 17:37:09