Crafts fayre UK - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Hobby > Rękodzieło: szydełkowanie, biżuteria DIY, makramy i inne > Biżuteria

Notka

Biżuteria Miejsce dla osób, które robią biżuterię. Tutaj możesz zaprezentować własnoręcznie wykonaną biżuterię, obejrzeć prace innych, podzielić się wiedzą.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-05-03, 14:44   #1
madebyvirginia
Raczkowanie
 
Avatar madebyvirginia
 
Zarejestrowany: 2012-11
Wiadomości: 276

Crafts fairs UK


Czesc dziewczyny, mam pewne pytanie do do dziewczyn, ktore tworza i sprzedaja w UK.

Interesuje mnie wziecie udzialu w jednym z craft fairs (odpowiednik polskich targow rekodziela) i nie wiem, czy mozna sie wystawiac nie posiadajac firmy/ samozatrudnienia.
Czy sa tu jakies osoby, ktore braly udzial w takim wydarzeniu?
Nie chcialabym pojechac, aby potem okazalo sie, ze zaplace ogromna kare.
A dlaczego nie zaloze firmy? Jestem studentka, a moje sprzedaze nie sa na tyle duze, abym byla w stanie oplacic oplaty (mimo ze sa niewielkie, w porownaniu z kosztami prowadzenia dzialalnosci w Polsce).
Z gory dziekuje za jakiekolwiek odpowiedzi.

Edytowane przez madebyvirginia
Czas edycji: 2013-05-03 o 15:10
madebyvirginia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-05-10, 20:55   #2
Reverie1
Zadomowienie
 
Avatar Reverie1
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Szkocja
Wiadomości: 1 845
GG do Reverie1
Dot.: Crafts fairs UK