Zmiana szkoły po roku - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja

Notka

Szkoła i edukacja Szkoła i edukacja, to forum dla osób, które chcą się uczyć. Tu dowiesz się wszystkiego o szkołach, uczelniach, kursach. Na forum NIE odrabiamy prac domowych!

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2018-03-07, 09:55   #1
xsmarzakies
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2018-02
Wiadomości: 2

Zmiana szkoły po roku


Hej. Prosilabym o rade w zmianie szkoly, poniewaz nie wiem, jak to wygląda, a nie mam za bardzo co liczyc na ludzi z mojego otoczenia. Jestem w 1 klasie technikum na kierunku logistyk. Wcześniej nie radzilam sobie najlepiej z matematyka, ale przylozylam sie i poprawa jest wielka, jednak nie podoba mi sie kierunek, na ktorym jestem i jako humanistka nie sadze, zebym sobie poradzila. Do tego wiekszosc nauczycieli w tej szkole ma nauczanie gleboko w powazaniu. Moj brat w 3 klasie w tej samej szkole zaluje swojego wyboru i ja tez teraz zaczynam. Chcialabym pojsc do liceum, chociaz tez nie jestem do konca przekonana. Konkretnie na lingwina, bo z jezykow jestem bardzo dobra. Tylko sa dwa problemy. Po pierwsze, nie wiem nic o tym, jak to zrobic, jak zalatwic papiery, nic. A po drugie, nie wiem czy sie dostanę, bo nie wybieralam tej szkoly na koniec roku. Z tym, ze rok stracę to najmniejszy problem, bo uwazam, ze lepsze to niz 4 lata (nie chce tego robic teraz, chce miec czas na ogarniecie wszystkiego). Wiec kończąc- prosze o opinie na ten temat i rady, jakie uwazalibyscie w tej sytuacji za dobre z gory bardzo dziękuję.

Wysłane z mojego HUAWEI CAN-L11 przy użyciu Tapatalka
xsmarzakies jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2018-03-07, 17:11   #2
megamag
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 488
Dot.: Zmiana szkoły po roku