tlenienie ciemych wlosow na kolor golebi - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja włosów i fryzury

Notka

Pielęgnacja włosów i fryzury Podyskutuj o pielęgnacji włosów kręconych, prostych, farbowanych, blond. Sprawdź modne fryzury: cięcia, koloryzacje, fryzury na ślub, wesele, Komunię, Sylwestra.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-08-06, 00:01   #1
kaasiaaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 6

tlenienie ciemych wlosow na kolor golebi


jestem w tych sprawach zielona moj naturalny kolor wlosow to taki srednio ciemny brazowy a marze o jasnym golebim blond czy jest to w ogole wykonalne?
kaasiaaa jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-06, 07:38   #2
Sathi
Zakorzenienie
 
Avatar Sathi
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: uroczysko
Wiadomości: 5 656
Dot.: tlenienie ciemych wlosow na kolor golebi

oczywiście że jest wykonalne, ale lepiej zrób sobie dużo pasemek, tzn u frzyzjera, trzeba rozjaśnić utleniaczem, potem podtrzymywać kolor płukankami np. celii do włosów siwych i rozjaśnionych lub specjalnym szamponem np Wella regenal. Taki efekt jest moim zdaniem ładniejszy niż całe włosy rozjaśnione na platyne. Trzeba pamiętać żeby potem mocno nawilżać włosy bo rozjaśnianie bardzo niszczy włosy, ja używałam po rozjaśnianiu złotwj linii pantene, i u mnie spisała sie świetnie, włoski mam zdrowe i odżywione
__________________
Połam język
Spadł bąk na strąk, a strąk na pąk. Pękł pąk, pękł strąk, a bąk się zląkł.


MIŁEGO DNIA
Sathi jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-06, 10:18   #3
kaasiaaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 6
Dot.: tlenienie ciemych wlosow na kolor golebi

no tak ale u mnie pasemka nei wchodza w gre bo mam dredy i w sumie tez nei bardzo mi dlatego zalezy czy sie moje wlosy zniszcza czy nie
kaasiaaa jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-06, 11:21   #4
smerfeta01
Zakorzenienie
 
Avatar smerfeta01
 
Zarejestrowany: 2004-04