Romanistyka- gramatyka opisowa - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja

Notka

Szkoła i edukacja Szkoła i edukacja, to forum dla osób, które chcą się uczyć. Tu dowiesz się wszystkiego o szkołach, uczelniach, kursach. Na forum NIE odrabiamy prac domowych!

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-10-07, 12:15   #1
zlosliwa_bestia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-09
Wiadomości: 52

Romanistyka- gramatyka opisowa


Witam, jestem studentką drugiego roku filologii romańskiej od podstaw. Jestem przerażona, gdyż zaczynałam rok temu od zera, poziom był dosyć niski, egzamin końcowy z PNJF banalny, a teraz wszystkie zajęcia po francusku i kilka z wykładowcami nie znającymi polskiego. Ogólnie chce mi się ryczeć i myślę nad rzuceniem tego wszystkiego. Ale nie o to chodzi. Mam pytanie odnośnie gramatyki opisowej po francusku. Czy są tu studentki romańskiej, które mogą podpowiedzieć jak się za to zabrać?
zlosliwa_bestia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-07, 13:56   #2
Emocja20
Zadomowienie
 
Avatar Emocja20
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Mon petit ciel
Wiadomości: 1 582
Dot.: Romanistyka- gramatyka opisowa

A o co by ci dokładnie chodziło? Potrzebujesz polecenia literatury, jakiś konkretynch rad?
Emocja20 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-12, 12:09   #3
zlosliwa_bestia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-09
Wiadomości: 52
Dot.: Romanistyka- gramatyka opisowa

Chciałabym wiedzieć jak to wszystko ogarnąć. Nie rozumiem kompletnie o czym chłop mówi, notatki są nie najlepsze, bo on dyktuje i nie mam pojęcia czy to jest dobrze napisane (nikt z grupy nie ma pewności, że ma dobrze napisane). I jak tu się uczyć? Wiem, że dla osób z dobrą znajomością języka jest to śmieszne, ale ja naprawdę jestem przerażona tą opisówką.
zlosliwa_bestia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-15, 11:02   #4
Emocja20
Zadomowienie
 
Avatar Emocja20
 
Zarejestrowany: 2009-06