Tipsy, czy trudno o klientów? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie

Notka

Paznokcie Forum, w którym rozmawiamy o pielęgnacji paznokci. Podyskutujmy o malowaniu, kształcie, stylizacji i dominujących trendach w zdobieniu paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-03-07, 09:44   #1
inka0019
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-03
Lokalizacja: Ostrowiec
Wiadomości: 4

Tipsy, czy trudno o klientów?


Hej, jestem początkująca w tym fachu, zdobienie paznokci to moje hobby od lat, ale do tej pory zajmowałam się tylko swoimi paznokciami Nauczyłam się jakis czas temu robic tipsy żelowe, dobrze mi to idzie, robie je mamie, cioci, kuzynkom i koleżanką w klasie. Wszyscy są bardzo zadowoleni. Chciała bym rozszeżyc to i dorabiac w ten sposób do studiów, rodziców nie stac by mnie na studiach utrzymywac.
I tu moje pytanie. Czy trudno o klientów? Jakie były wasze początki? Jak pozyskac klientów? Myślałam nad rozwieszaniem ogłoszeń. Ile miesięcznie można dorobic?
Tipsy chciałabym robic u siebie w domu (mieszkam w centrum miasta, oferuje bogaty wybór zdobień, pracuje na najlepszych materiałach, cena tipsów od 33 do 38 zł w zależności od wzorka i zużytych ozdób) Dziewczyny czy to ma szanse wypalic?

Bardzo proszę o odpowiedz pozdrawiam

---------- Dopisano o 10:22 ---------- Poprzedni post napisano o 10:14 ----------

dziewczyny, proszę o odpowiedź

---------- Dopisano o 10:44 ---------- Poprzedni post napisano o 10:22 ----------

niema nikogo?
inka0019 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-07, 09:48   #2
zlota jagoda
Raczkowanie
 
Avatar zlota jagoda
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 492
Dot.: Tipsy, czy trudno o klientów?

Jeżeli cena Twoich tipsów to ok 30 zł to niemożliwe jest byś pracowała na najlepszych materiałach!
__________________
Moje skarby: Joasia, Janusz, Justynka
Dukan, start 06. 01. 2012 (89 kg) już było 67,8 i się zmyło. Szukam siły...

Mój pazurkowy wątek:
https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=506863