Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31 - Strona 152 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Chirurgia Plastyczna

Notka

Chirurgia Plastyczna porady i dyskusje związane z zabiegami chirurgii plastycznej. Uzyskasz tu informacje na temat takich zabiegów jak korekcja uszu lub nosa, powiększanie piersi i wielu innych.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2018-02-11, 17:40   #4531
fleurdeluce
Raczkowanie
 
Avatar fleurdeluce
 
Zarejestrowany: 2014-03
Wiadomości: 348
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

Cytat:
Napisane przez mindless Pokaż wiadomość
Czesc dziewczyny! Kilka dni temu dolaczylam do watku i czytam sobie was w wolnych chwilach.

Planuje operacje na poczatku 2019 roku.

Mam dwa pytania:

- czy zna/poleca ktoras jakiegos lekarza z Trojmiasta?

- jak dlugo czekalyscie na operacje zakladajac, ze na konsultacji wszystko przebieglo pomyslnie?


Sent from my iPhone

Ja robiłam u MMK w Gdańsku i polecam na operację czekałam ok. półtora miesiąca, ale doktor mnie trochę wcisnął w kalendarz, bo zależało mi na konkretnym przedziale terminowym.


Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
✨ 07.06.17 - Motiva okrągłe Full 255/275 ✨
fleurdeluce jest offline  
Stary 2018-02-12, 12:18   #4532
NocnaFuriia
Raczkowanie
 
Avatar NocnaFuriia
 
Zarejestrowany: 2015-03
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 223
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

Dziewczyny te już po
Dlaczego postawilyscie na ta marke implantów jakie nosicie?
Jakie sa i dlaczego akurat te ?
Kiedys usłyszałam ze najlepsze sa motivia ... Ale w zasadzie,niby jakie roznice są ze ktores są lepsze inne gorsze?

U mnie oczywiscie mętlik przedoperacyjny trwa :-P


Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
20.03.2018- Mentor okrągły hp 450cc P.D Szczecin Artplastica/BeautyGroup
NocnaFuriia jest offline  
Stary 2018-02-12, 13:26   #4533
aqgatta58
Zadomowienie
 
Avatar aqgatta58
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 1 939
Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

Ja wybrałam Motiva zanim jeszcze zapadł wybór na lekarza, mnie przekonały opinie o jej miękkości, poza tym ja chciałam anatomiczne wkładki a Motiva ma fajne rozwiązanie jeżeli chodzi Ergonomixy bo są okrągłe a żel w nich w pozycji pionowej układa sie jak anatom a w pozycji leżącej jak okrągłe co elimnuje dziwny wygląd piersi w przypadku przekręcenia sie implantu, plus fakt ze zachowuje sie jak naturalna pierś. Póki co jestem krótko po operacji także o jej miękkości nic nie powiem bo mięsień i skóra jest tak napięta że wszytko jest twarde jeszcze


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
aqgatta58 jest offline  
Stary 2018-02-12, 17:03   #4534
Zoji
Raczkowanie
 
Avatar Zoji
 
Zarejestrowany: 2017-10
Wiadomości: 67
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

NocnaFuriia ja tez nie miałam pojecia jakiej firmy żelki wybrac Cóż ja tam moge wiedzieć w tej materii, pokornie zdałam sie na doświadczenie swojego operatora, a ze ten pracuje na Sebbinach, to ja stałam sie szczęśliwą posiadaczką wlasnie tych żelków
Doktorek mowil mi, ze maja jakis taki wyjątkowo miękki żel...i w sumie na chwile obecną, czyli po 4 miesiącach, muszę przyznac, ze już są calkiem fajnie miekkie A na podstawie tego co mowia inne dziewczyny o zmianach nawet po 1,5 roku, myśle ze bedzie jeszcze lepiej

Mindless od pierwszej konsultacji do zabiegu czekałam dokładnie 3 miesiące, ale to był okres urlopowy
__________________
17.10.17. AK
Sebbin 305 cc HP
Zoji jest offline  
Stary 2018-02-12, 22:47   #4535
mindless
Zakorzenienie
 
Avatar mindless
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Sweet Home Alabama
Wiadomości: 14 339
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

Cytat:
Napisane przez NocnaFuriia Pokaż wiadomość
Część mindless
Ja czekam od konsultacji do operacji 1,5miesiaca ale terminy zajmowalam kilka miesięcy temu bo zależało mi na operacji w marcu.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
A to Ty jeszcze przed? Juz niedlugo!

Cytat:
Napisane przez fleurdeluce Pokaż wiadomość
Ja robiłam u MMK w Gdańsku i polecam na operację czekałam ok. półtora miesiąca, ale doktor mnie trochę wcisnął w kalendarz, bo zależało mi na konkretnym przedziale terminowym.


Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Dzieki za sugestie, poczytam o MMK.

Cytat:
Napisane przez Zoji Pokaż wiadomość



Mindless od pierwszej konsultacji do zabiegu czekałam dokładnie 3 miesiące, ale to był okres urlopowy




Sent from my iPhone
mindless jest offline  
Stary 2018-02-13, 20:24   #4536
NocnaFuriia
Raczkowanie
 
Avatar NocnaFuriia
 
Zarejestrowany: 2015-03
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 223
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

No właśnie im bliżej tym więcej znakow zapytania :-P

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
20.03.2018- Mentor okrągły hp 450cc P.D Szczecin Artplastica/BeautyGroup
NocnaFuriia jest offline  
Stary 2018-02-14, 09:20   #4537
zuziolek
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2017-11
Wiadomości: 27
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

Ale tu cisza

Jestem już po
Od wczoraj w domu. Jeszcze nie widziałam swoich nabytków ale dzisiaj mam kontrolę to zobaczę
zuziolek jest offline  
Stary 2018-02-14, 11:06   #4538
Zoji
Raczkowanie
 
Avatar Zoji
 
Zarejestrowany: 2017-10
Wiadomości: 67
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

Zuziolek gratki
Witaj po silikonowej stronie życia Jak przeżycia? Jak sie czujesz?

Oj, to prawda, straszliwie tu cicho...

Dziewczyny duzo milosci, przyjaźni i samych pozytywnych emocji, nie tylko na dzisiejsze Walentynki, ale na co dzień
__________________
17.10.17. AK
Sebbin 305 cc HP
Zoji jest offline  
Stary 2018-02-14, 11:44   #4539
NocnaFuriia
Raczkowanie
 
Avatar NocnaFuriia
 
Zarejestrowany: 2015-03
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 223
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

Zuziolek zdaj relacje 😍😍😍
Zoji Tobie rowniez 💋


Dziewczyny a macie staniki pooperacyjne z femeni.pl ?
Warto w ogole dokupić cos więcej niz dostaje sie w pakiecie z nowymi cyckami?
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
20.03.2018- Mentor okrągły hp 450cc P.D Szczecin Artplastica/BeautyGroup

Edytowane przez NocnaFuriia
Czas edycji: 2018-02-14 o 18:06
NocnaFuriia jest offline  
Stary 2018-02-14, 19:56   #4540
mindless
Zakorzenienie
 
Avatar mindless
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Sweet Home Alabama
Wiadomości: 14 339
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

fleurdeluce, jakie badania robilas przed operacja u MMK?

zuziolek, gratulacje!


Sent from my iPhone
mindless jest offline  
Stary 2018-02-15, 06:51   #4541
fleurdeluce
Raczkowanie
 
Avatar fleurdeluce
 
Zarejestrowany: 2014-03
Wiadomości: 348
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

Cytat:
Napisane przez mindless Pokaż wiadomość
fleurdeluce, jakie badania robilas przed operacja u MMK?

zuziolek, gratulacje!


Sent from my iPhone

Hmm wiesz co, już nie pamiętam dokładnie, ale tylko usg piersi i badania krwi, żadnego ekg czy czegoś takiego doktor nie chciał, a co do krwi to był to taki zestaw, że pani pobierająca krew zapytała, czy jestem w ciąży bo to podobno typowy zestaw badań na jej początku.
Na konsultacji MMK da Ci kartkę ze wszystkimi badaniami do wykonania


Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
✨ 07.06.17 - Motiva okrągłe Full 255/275 ✨
fleurdeluce jest offline  
Stary 2018-02-15, 08:36   #4542
zuziolek
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2017-11
Wiadomości: 27
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

Dzięki kochane
Zabieg miałam wieczorem (przed 20) bo poprzednie się przedłużyły. Byłam na skraju wytrzymałości bo głodna byłam bardzo
Nocka była kiepska. Spać nie mogłam ale nie z bólu - w sumie nie wiem czemu chyba ta euforia że już po wszystkim rano ciężko było podnieść się z łóżka słabo mi się robiło z bólu (na pewno byłoby lepiej gdybym była operowana w ciągu dnia bo więcej czasu by minęło) zjadłam kilka kęsów bułki i herbatą popiłam i zaczęłam się ubierać. Zastanawiali się czy mnie wypisaćbo biała jak ściana byłam i co jakiś czas słabo mi się robiło.
Droga do domu ok - nie bolało w czasie powrotu.
W domu już fajnie. W zasadzie cały dzień odsypiałam nockę i to zregenerowało mnie bardzo. Apetyt bardzo mały. Więc nadal jem mało a częściej. Wczoraj byłam na konsultacji i zobaczyłam moje gigantyszczerze to mam nadzieję że trochę zmaleją. Wstawiłam fotki do prywatnego to możecie zobaczyć.
Wczoraj byłam już bardzo sprawa. Wykąpałam się sama oczywiście bez ściągania stanika ale zawsze coś Głowę sama umyłam - poważnie ale na wizycie dostałam ochrzan że za bardzo się ruszam i rękoma do góry wywijam w czasie ubierania itp. Więc nawet nie przyznałam się że ogarniam się już sama. Dreny wczoraj mi ściągnęły całe szczęście bo bardzo niewygodne to dla mnie było. Teraz czuję się ok ale staram się nie przeciążać tak jak poleciła lekarka


Nocna furia ja musiałam sama sobie kupić nawet ten pierwszy stanik z pasem - mam Anitę 1198-0059 (to jest komplet z pasem i na zmianę sportowy który jest w galerii Anita 5523.
Z obu jestem zadowolona

Edytowane przez zuziolek
Czas edycji: 2018-02-15 o 08:40
zuziolek jest offline  
Stary 2018-02-15, 10:15   #4543
NocnaFuriia
Raczkowanie
 
Avatar NocnaFuriia
 
Zarejestrowany: 2015-03
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 223
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

O stanikach Anita czytałam tu na formum ze fajowe ale te femini.pl mi non stop spamuje post sponsorowany na Facebooku i sie zastanawialam czy warte uwagi bo ceny +/- 160zl to chyba nie jest zle?
Tym bardziej ze ja często biegam i po powrocie po operacji mysle ze taki operacyjny stanik trzymalby moje (mam nadzieje) balony w ryzach co żebym sobie zębów nie wybiła :-P
Zuziolek a co Ty masz za implanty ze takie wielkie Ci sie wydaja :-P
Kiedys byla tu wyliczanka i wszytko było wiadomo co i jak,dlaczego zniknela?

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
20.03.2018- Mentor okrągły hp 450cc P.D Szczecin Artplastica/BeautyGroup
NocnaFuriia jest offline  
Stary 2018-02-15, 10:46   #4544
zuziolek
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2017-11
Wiadomości: 27
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

To prawda że ceny fajne mają ale spojrzałam na rozmiarówkę i moich rozmiarów brak
Mam 480 Mentora
zuziolek jest offline  
Stary 2018-02-15, 12:07   #4545
Kucyk_Truskawkowy
Zakorzenienie
 
Avatar Kucyk_Truskawkowy
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 3 566
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

dziewczyny mam dwa pytanka Czy zakładany jest cewnik na czas narkozy? i czy każdemu zakładają dreny?
Kucyk_Truskawkowy jest offline  
Stary 2018-02-15, 12:32   #4546
mindless
Zakorzenienie
 
Avatar mindless
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Sweet Home Alabama
Wiadomości: 14 339
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

Cytat:
Napisane przez fleurdeluce Pokaż wiadomość
Hmm wiesz co, już nie pamiętam dokładnie, ale tylko usg piersi i badania krwi, żadnego ekg czy czegoś takiego doktor nie chciał, a co do krwi to był to taki zestaw, że pani pobierająca krew zapytała, czy jestem w ciąży bo to podobno typowy zestaw badań na jej początku.
Na konsultacji MMK da Ci kartkę ze wszystkimi badaniami do wykonania


Wysłane z aplikacji Forum Wizaz




Sent from my iPhone
mindless jest offline  
Stary 2018-02-15, 21:39   #4547
komtesa
Rozeznanie
 
Avatar komtesa
 
Zarejestrowany: 2016-04
Wiadomości: 946
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

Cytat:
Napisane przez NocnaFuriia Pokaż wiadomość
Kiedys byla tu wyliczanka i wszytko było wiadomo co i jak,dlaczego zniknela?

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Wg naszych zasad powinna ją prowadzić ostatnia osoba z listy. Podjęła się tego Justynka, ale - jak widać - nie prowadzi. Teraz w ogóle nie wiadomo, kto czeka na operację, nie mówiąc już o tym, kto jest ostatni.
Cytat:
Napisane przez Kucyk_Truskawkowy Pokaż wiadomość
dziewczyny mam dwa pytanka Czy zakładany jest cewnik na czas narkozy? i czy każdemu zakładają dreny?
Cewnik nie.
Dreny - to zależy, który lekarz. AB zakłada, a AK i TD nie. Nie jestem pewna, jak inni, więc nie piszę, żeby nie namieszać.


Trzymajcie się dziewczyny!
Malefi, żyjesz? Jak sprawa z anemią?

---------- Dopisano o 21:39 ---------- Poprzedni post napisano o 21:36 ----------

Kasiateacher, jak po przeszczepie?!!!
__________________
T.D. 31.05.2016 Mentor 300cc/11/10,3/5,6
komtesa jest offline  
Stary 2018-02-16, 05:18   #4548
NocnaFuriia
Raczkowanie
 
Avatar NocnaFuriia
 
Zarejestrowany: 2015-03
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 223
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

Kucyk Truskawkowy cewnik ? Pierwsze słyszę
Komtesa to może jakoś ta wyliczanke odbudujemy ?
Zuziolek wow kawał cyca :-D

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
20.03.2018- Mentor okrągły hp 450cc P.D Szczecin Artplastica/BeautyGroup
NocnaFuriia jest offline  
Stary 2018-02-16, 07:37   #4549
aqgatta58
Zadomowienie
 
Avatar aqgatta58
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 1 939
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

Ja tez drenów nie miałam, jestem od TK
Czy ktoś coś wie o zainteresowana?
Odezwij sie czy wszytko Ok u ciebie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
aqgatta58 jest offline  
Stary 2018-02-16, 09:42   #4550
JustynkaWe
Raczkowanie
 
Avatar JustynkaWe
 
Zarejestrowany: 2017-08
Wiadomości: 384
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

Cytat:
Napisane przez zuziolek Pokaż wiadomość
Ale tu cisza

Jestem już po
Od wczoraj w domu. Jeszcze nie widziałam swoich nabytków ale dzisiaj mam kontrolę to zobaczę
Gratulacje

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

---------- Dopisano o 10:36 ---------- Poprzedni post napisano o 10:29 ----------

Hej dziewczyny Tak wiem Podjęłam się prowadzenia wyliczanki ale jak pisałam już w którymś poście nie jestem w stanie być tutaj codziennie i wchodzi ci robić tego może jeśli podacie mi daty to uda mi się znowu prowadzić ją tak jak trzeba będzie to moje postanowienie noworoczne a więc w kolejnym poście niech każda z was wypisze Kiedy ma termin a ja z powrotem wrzucę wyliczankę i mam nadzieję że będzie mi się udawało wyrzucać ją codziennie

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

---------- Dopisano o 10:37 ---------- Poprzedni post napisano o 10:36 ----------

Gratuluję wszystkim dziewczynom nowych cycków

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

---------- Dopisano o 10:42 ---------- Poprzedni post napisano o 10:37 ----------

!!!!!!! Hej dziewczyny idę dzisiaj na USG piersi piersi nie chcę opadać cały czas trzyma się o góry i mam wrażenie że zaczęła się delikatnie zniekształcać sutek lewo sutek prawo i ogólnie ma dziwny kształt No i co najgorsze jest dużo większa od tej mojej lewej miało nie być aż tak znacznej różnicy miała być minimalna różnica A wyglądam jak Cyklop jestem załamana prawa pierś jest duża i w sumie wolałabym żeby ta lewa też taka była w sumie jedna jest miseczka d a druga jest dobra miseczka a Mam dość nie chcę żeby tak zostało A dodatkowo boję się że są to jakieś powikłania
na 18:00 mam USG więc wszystko się okaże czy to po prostu gorzej gojąca się prawa pierś czy zaczęło się coś z nią dziać A co najgorsze Lekarz stwierdził że może być to albo torebka albo przesunięcie implantu w każdym bądź razie liczę na to że jest to ta najlepsza opcja czyli pierś powoli się goi bo robię wszystko w domu i prawa ręka jest non stop obciążona i dlatego ona puchnie i nie chce współpracować
BOJĘ SIĘ

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
JustynkaWe jest offline  
Stary 2018-02-16, 09:56   #4551
NocnaFuriia
Raczkowanie
 
Avatar NocnaFuriia
 
Zarejestrowany: 2015-03
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 223
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

O kurcze :-(
Tego sie boje najbardziej,ze bedzie cos nie tak :-(
Daj znac co na usg !

A moja data to 20 marzec

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
20.03.2018- Mentor okrągły hp 450cc P.D Szczecin Artplastica/BeautyGroup
NocnaFuriia jest offline  
Stary 2018-02-16, 15:19   #4552
Zoji
Raczkowanie
 
Avatar Zoji
 
Zarejestrowany: 2017-10
Wiadomości: 67
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

Cytat:
Napisane przez JustynkaWe Pokaż wiadomość
Gratulacje

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

!!!!!!! Hej dziewczyny idę dzisiaj na USG piersi piersi nie chcę opadać cały czas trzyma się o góry i mam wrażenie że zaczęła się delikatnie zniekształcać sutek lewo sutek prawo i ogólnie ma dziwny kształt No i co najgorsze jest dużo większa od tej mojej lewej miało nie być aż tak znacznej różnicy miała być minimalna różnica A wyglądam jak Cyklop jestem załamana prawa pierś jest duża i w sumie wolałabym żeby ta lewa też taka była w sumie jedna jest miseczka d a druga jest dobra miseczka a Mam dość nie chcę żeby tak zostało A dodatkowo boję się że są to jakieś powikłania
na 18:00 mam USG więc wszystko się okaże czy to po prostu gorzej gojąca się prawa pierś czy zaczęło się coś z nią dziać A co najgorsze Lekarz stwierdził że może być to albo torebka albo przesunięcie implantu w każdym bądź razie liczę na to że jest to ta najlepsza opcja czyli pierś powoli się goi bo robię wszystko w domu i prawa ręka jest non stop obciążona i dlatego ona puchnie i nie chce współpracować
BOJĘ SIĘ

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Justynka mam nadzieje, ze to kwestia układania sie piersi, ich gojenia! Dziewczyny tutaj zawsze trąbią, ze trzeba implantom dać czas! Moje piersi tez były powykrzywiane, do teraz nie sa bliźniaczkami jednojajowymi i nie wiem czy kiedykolwiek będą Przypomnij mi, ile Ty jesteś po zabiegu?
Nie denerwuj sie na zapas, trzymam kciuki
Daj koniecznie znac, jak juz będziesz po
__________________
17.10.17. AK
Sebbin 305 cc HP
Zoji jest offline  
Stary 2018-02-16, 15:40   #4553
JustynkaWe
Raczkowanie
 
Avatar JustynkaWe
 
Zarejestrowany: 2017-08
Wiadomości: 384
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

Cytat:
Napisane przez Zoji Pokaż wiadomość
Justynka mam nadzieje, ze to kwestia układania sie piersi, ich gojenia! Dziewczyny tutaj zawsze trąbią, ze trzeba implantom dać czas! Moje piersi tez były powykrzywiane, do teraz nie sa bliźniaczkami jednojajowymi i nie wiem czy kiedykolwiek będą Przypomnij mi, ile Ty jesteś po zabiegu?
Nie denerwuj sie na zapas, trzymam kciuki
Daj koniecznie znac, jak juz będziesz po
Hej co i ja jestem dopiero 2 miesiące po operacji Mam 480 ml w piersiach No bliźniaczkami jednojajowymi to one nie są jedna jest taka droga jest taka każde żyje swoim światem ale też dodatkowo Zaczęły mnie boleć u góry piersi Nie wiem albo są do przyczepy mięśni albo coś się zaczyna dziać lekarz się za Niepokoju bo jednego dnia kiedyś wyglądała jak wielki obrzmiały arbuz naprawdę była ogromna teraz trochę sklepu a więc kazał iść i skontrolować dla świętego naszego spokoju No nic Wiem niepotrzebnie się martwię Ale jeszcze ten ból od wczoraj też jest dla mnie niepokojące Odezwę się jak już będę po USG mam na 18:00 Trzymajcie kciuki

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

---------- Dopisano o 16:40 ---------- Poprzedni post napisano o 16:33 ----------

WYlCZANKA

NocnaFuriia 20.03.2018

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
JustynkaWe jest offline  
Stary 2018-02-16, 16:53   #4554
Zoji
Raczkowanie
 
Avatar Zoji
 
Zarejestrowany: 2017-10
Wiadomości: 67
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

To zupełnie zrozumiałe, ze sie niepokoisz zwłaszcza jesli boli
Trzeba to sprawdzić!
Zaciskam kciuki z całych sił, zeby okazało sie ze to nic poważnego
Jestem z Tobą
__________________
17.10.17. AK
Sebbin 305 cc HP
Zoji jest offline  
Stary 2018-02-16, 18:13   #4555
NocnaFuriia
Raczkowanie
 
Avatar NocnaFuriia
 
Zarejestrowany: 2015-03
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 223
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

JustynkaWe i co i co ?

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
20.03.2018- Mentor okrągły hp 450cc P.D Szczecin Artplastica/BeautyGroup
NocnaFuriia jest offline  
Stary 2018-02-16, 19:00   #4556
321dragonfly
Przyczajenie
 
Avatar 321dragonfly
 
Zarejestrowany: 2018-01
Wiadomości: 7
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

Witam wszystkie obecne i przyszłe szczęśliwe posiadaczki pięknych biustów
Zaglądam na forum i podczytuję Was z przerwami już od kilku dobrych lat wcześniej, jako tomati (niestety zapomniałam hasła...), z nadzieją, że nadejdzie dzień, w którym znajdę się w wyliczance do lepszego, piersiowego życia

Wykarmiłam dwójkę ssaków i zostałam z niczym
nie powiem, żeby mi to nie wadziło, ale zawsze znajdowały się pilniejsze wydatki, zatem jak było, tak jest czyli d e c h a

Nie przedłużając dziś nastąpił progres, byłam na konsultacji u A.K. w Katowicach To, co czytałam tutaj na jego temat, potwierdziło się w 100%! co za gość rzeczowy i konkretny, ale tym samym taki swój
Dobrze, że poszłam przygotowana, bo na wstępie chciał mi zaproponować 260cc
stanęło na 380cc anatomiczne wysłuchał moje argumenty, i nie dyskutował ze mną nawet pochwalił, że odrobiłam zadanie domowe
Operację mogłabym mieć już 28 marca, ale z uwagi na pracę, będę mogła się kłaść na stół chyba dopiero w listopadzie. Chyba oszaleje do tego czasu!!
Wybaczcie za tak dłuugi elaborat
Jeszcze raz witam wszystkich gorąco!
321dragonfly jest offline  
Stary 2018-02-17, 07:32   #4557
patrycjanka1987
Zadomowienie
 
Avatar patrycjanka1987
 
Zarejestrowany: 2015-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 311
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

Pozdrawiam stare i nowe forumowiczki!!!!!
__________________
SEBBIN 435ML 11.7 6.0
A.K. Katowice
patrycjanka1987 jest offline  
Stary 2018-02-17, 13:25   #4558
nikisa
Zakorzenienie
 
Avatar nikisa
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: centralna
Wiadomości: 8 951
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

jeśli ktoś mnie pamięta jeszcze nie ma ideału, podobno, lekka poprawa jest, ale i tak jestem szczęśliwa

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Nadal myślimy nad tym, co kupujemy

Piękno rodzi się w bólach niestety
290cc anatomy 29.04.2017 piękna data

nikisa jest offline  
Stary 2018-02-17, 19:16   #4559
Judyta71
Rozeznanie
 
Avatar Judyta71
 
Zarejestrowany: 2016-01
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 530
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

Cytat:
Napisane przez nikisa Pokaż wiadomość
jeśli ktoś mnie pamięta jeszcze nie ma ideału, podobno, lekka poprawa jest, ale i tak jestem szczęśliwa

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
hej
wrzuć nową fotkę to zobaczymy jak ułożyły się Twoje piersiątka

patrycjanka a jak Twoje żelki

zuziolek jak się czujesz

---------- Dopisano o 19:16 ---------- Poprzedni post napisano o 19:13 ----------

zainteresowana widzę ,że przeglądasz wątek daj znać co u Ciebie
__________________
op.TD 10.05.2016
Mentor 400cc UHP (szer.10,6 ,wys. 5,4 , okrągłe)

Edytowane przez Judyta71
Czas edycji: 2018-02-17 o 19:17
Judyta71 jest offline  
Stary 2018-02-17, 23:22   #4560
honorisss
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2017-12
Wiadomości: 30
Dot.: Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy -kontynuacja :-) cz.31

Laski, które są po... I jak długo miałyście steri-stripy? Po jakim czasie robią się strupki? Muszę zamówić przez internet bo w żadnej aptece nie mają takiego rozmiaru i nie wiem ile.
honorisss jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Chirurgia Plastyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2018-04-18 17:48:29


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:04.