Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Kobieta 30 z plusem

Notka

Kobieta 30 z plusem Forum dla Kobiet trzydziestolatek, czterdziestolatek i innych -latek; Problemy, porady i tajemnice bycia kobietą świadomą :-)

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2017-08-13, 09:51   #2221
yyahyoo
O Ireno! ;-)
 
Avatar yyahyoo
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 31 020
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Bry! ☕

Gwiazdka super sie ta szafka prezentuje!!! O wiele lepiej to wygląda 👏👍

Ja sie powoli zbieram w drogę
__________________
„Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać.”
Antoine de Saint-Exupéry
yyahyoo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-13, 10:43   #2222
magnolia79
Irenosława Pierwsza
 
Avatar magnolia79
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 42 132
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Gwiazdka, piękna ta szafeczka, a po fragmentach twojego mieszkania widać, ze masz tam jak w katalogu. Pięknie, czyściutko i równiutko

Jasia, szerokiej drogi.
__________________
/Jestem pianą, która opływa i zapełnia bielą najdalsze krawędzie skał; jestem także dziewczyną, tutaj, w tym pokoju./
Fale - Virginia Woolf

magnolia79 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-13, 11:51   #2223
haneczkakrk
Zakorzenienie
 
Avatar haneczkakrk
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 15 495
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Bry

a ja odpoczywam, zmęczona jestem, wyszłam wczoraj na jedno piwo pożegnalne z kolegą i wróciłam po 4:00 rano do domu . Mąż mnie przywitał siedząc w fotelu przed wyjściem do pracy .
__________________
"Marz jakbyś miał żyć wiecznie, a żyj jakbyś miał umrzeć jutro" Mahatma Gandhi
haneczkakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-13, 12:09   #2224
brzydula_81
Zakorzenienie
 
Avatar brzydula_81
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 12 005
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Cytat:
Napisane przez gosia261282 Pokaż wiadomość
Bry. Słoneczko, tż ma jeszcze urlop, moglibyśmy zrobić sobie jakiś wypadzik, a tu Młodego coraz bardziej choroba rozbiera. Jutro pójdę z nim do lekarza, żeby go osłuchał, bo taki brzydki kaszel ma.



Nie dziwię się, że nerwowo. Straszne takie nawałnice.
Zakupy bardzo fajne





Ale miły spacerek
A ten serniczek wygląda mega pysznie!



Współczuję.




O, super! Bardzo fajnie wygląda

Dostałam od sąsiadki:

Gosia fajna ta zawieszka
Cytat:
Napisane przez yyahyoo Pokaż wiadomość
Bry!

Gwiazdka super sie ta szafka prezentuje!!! O wiele lepiej to wygląda

Ja sie powoli zbieram w drogę
Szerokiej drogi Jasia
Cytat:
Napisane przez haneczkakrk Pokaż wiadomość
Bry

a ja odpoczywam, zmęczona jestem, wyszłam wczoraj na jedno piwo pożegnalne z kolegą i wróciłam po 4:00 rano do domu . Mąż mnie przywitał siedząc w fotelu przed wyjściem do pracy .
No to Hania poszalalas



Gwiazdka w końcu szafka dotarła bardzo fajna

Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka
__________________
We don't attract what we want,but what we are. Only by changing your thoughts you will change your life.

J. Allen

brzydula_81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-13, 12:19   #2225
haneczkakrk
Zakorzenienie
 
Avatar haneczkakrk
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 15 495
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Cytat:
Napisane przez yyahyoo Pokaż wiadomość
Zrobilam zakupy zgodnie z planem - reczniki i tunika/narzutka plażowa 😉
Załącznik 7191501
Macałam sobie te ręczniczki w Lidlu, bardzo fajne są .
Cytat:
Napisane przez evela28 Pokaż wiadomość
My jesteśmy nadal bez prądu. Cała główna linia jest zerwana. Pogoda kiepska, popaduje. Telefony nie miały zasięgu, zero łączności. Sporo dachów zerwanych u nas tylko kilka dachówek poleciało i garaż taki blaszak sie rozleciał.
Evelka współczuję wam, teraz większość sprzętów jest na prąd, mam nadzieję, że szybko się z tym uporają. Całe szczęście, że wam się nic nie stało.
Wiesz, że ja dopiero wczoraj, patrząc na mapę w internecie przy oglądaniu tych zniszczeń, uświadomiłam sobie, że my kilka lat temu spędzaliśmy wakacje 20 km od ciebie? Nie wiem dlaczego ja wcześniej tego nie skojarzyłam...
Cytat:
Napisane przez gwiazdeczka26 Pokaż wiadomość
Ale za to pozniej udalo mi sie powolutku skrecic szafeczke na buty. Jest genialna! I kolor tez mi sie podoba

Załącznik 7192071Załącznik 7192076
Świetnie wygląda!
__________________
"Marz jakbyś miał żyć wiecznie, a żyj jakbyś miał umrzeć jutro" Mahatma Gandhi
haneczkakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-13, 12:29   #2226
evela28
na drugie mam Irena
 
Avatar evela28
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: mój raj
Wiadomości: 22 047
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Cytat:
Napisane przez haneczkakrk Pokaż wiadomość
Macałam sobie te ręczniczki w Lidlu, bardzo fajne są .



Evelka współczuję wam, teraz większość sprzętów jest na prąd, mam nadzieję, że szybko się z tym uporają. Całe szczęście, że wam się nic nie stało.

Wiesz, że ja dopiero wczoraj, patrząc na mapę w internecie przy oglądaniu tych zniszczeń, uświadomiłam sobie, że my kilka lat temu spędzaliśmy wakacje 20 km od ciebie? Nie wiem dlaczego ja wcześniej tego nie skojarzyłam...





Świetnie wygląda!


U nas podobno jeszcze nie jest tak zle. W sąsiednich gminach jeszcze gorzej. Nadal nie mam prądu, nie wiem jak ja jutro do pracy sie ogarnę. Na szczescie chociaz moja siostra ma prąd, juz wywiozłam cześć rzeczy z zamrażarki. U niej myje i susze włosy, ładuje telefony. Co niektórzy twierdza ze tak moze być jeszcze przez trzy tyg.
Biedra czynna, maja własny agregat wiec cos można kupic. Tylko schować nie ma gdzie.

Ale chyba książkę będę miała dzis czas poczytać.
__________________

kiedy życie daje ci w twarz
uśmiechnij się i z politowaniem powiedz:
bijesz się jak ciota
evela28 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-13, 12:30   #2227
gwiazdeczka26
Zakorzenienie
 
Avatar gwiazdeczka26
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 11 749
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Cytat:
Napisane przez magnolia79 Pokaż wiadomość
Gwiazdka, piękna ta szafeczka, a po fragmentach twojego mieszkania widać, ze masz tam jak w katalogu. Pięknie, czyściutko i równiutko

Jasia, szerokiej drogi.

Haha bardzo mi milo, ale bez przesady

Jeszcze duuuzo bym zmienila, zeby bylo tak jak mowisz i w ramach upiekszania jade wlasnie po kilka nowych gadzetow do domku

Cytat:
Napisane przez haneczkakrk Pokaż wiadomość
Bry



a ja odpoczywam, zmęczona jestem, wyszłam wczoraj na jedno piwo pożegnalne z kolegą i wróciłam po 4:00 rano do domu . Mąż mnie przywitał siedząc w fotelu przed wyjściem do pracy .

Duze to piwo musialo byc, ze tak dlugo Ci zeszlo


Cytat:
Napisane przez yyahyoo Pokaż wiadomość
Bry!

Gwiazdka super sie ta szafka prezentuje!!! O wiele lepiej to wygląda

Ja sie powoli zbieram w drogę

Dzieki Szerokiej drogi.

Gosia, ale sliczna ta zawieszka. Bardzo mily prezencik sasiadka zrobila.

Mowilam wam, ze u mnie cudna pogoda?! Mam spodniczke i sandalki na nogach!
__________________
Never stop trying. Never stop believing. Never give up.
gwiazdeczka26 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-13, 12:30   #2228
brzydula_81
Zakorzenienie
 
Avatar brzydula_81
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 12 005
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Cytat:
Napisane przez evela28 Pokaż wiadomość
U nas podobno jeszcze nie jest tak zle. W sąsiednich gminach jeszcze gorzej. Nadal nie mam prądu, nie wiem jak ja jutro do pracy sie ogarnę. Na szczescie chociaz moja siostra ma prąd, juz wywiozłam cześć rzeczy z zamrażarki. U niej myje i susze włosy, ładuje telefony. Co niektórzy twierdza ze tak moze być jeszcze przez trzy tyg.
Biedra czynna, maja własny agregat wiec cos można kupic. Tylko schować nie ma gdzie.

Ale chyba książkę będę miała dzis czas poczytać.
O rany! Trzy tygodnie.... przerażające...

Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka
__________________
We don't attract what we want,but what we are. Only by changing your thoughts you will change your life.

J. Allen

brzydula_81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-13, 12:59   #2229
magnolia79
Irenosława Pierwsza
 
Avatar magnolia79
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 42 132
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Cytat:
Napisane przez evela28 Pokaż wiadomość
U nas podobno jeszcze nie jest tak zle. W sąsiednich gminach jeszcze gorzej. Nadal nie mam prądu, nie wiem jak ja jutro do pracy sie ogarnę. Na szczescie chociaz moja siostra ma prąd, juz wywiozłam cześć rzeczy z zamrażarki. U niej myje i susze włosy, ładuje telefony. Co niektórzy twierdza ze tak moze być jeszcze przez trzy tyg.
Biedra czynna, maja własny agregat wiec cos można kupic. Tylko schować nie ma gdzie.

Ale chyba książkę będę miała dzis czas poczytać.
Ojejku... Ależ to tragedia, jak wszystko jest na prąd wodę ciepła też masz na prąd?
Oby jak najszybciej udało się wszystko naprawić
__________________
/Jestem pianą, która opływa i zapełnia bielą najdalsze krawędzie skał; jestem także dziewczyną, tutaj, w tym pokoju./
Fale - Virginia Woolf

magnolia79 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-13, 13:57   #2230
haneczkakrk
Zakorzenienie
 
Avatar haneczkakrk
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 15 495
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Cytat:
Napisane przez evela28 Pokaż wiadomość
Co niektórzy twierdza ze tak moze być jeszcze przez trzy tyg.
3 tygodnie??? Ja po 3 godzinach bez prądu miałam dość. 3 dni to jest mega uciążliwe, ale 3 tygodnie??? Nie wyobrażam sobie tego .
__________________
"Marz jakbyś miał żyć wiecznie, a żyj jakbyś miał umrzeć jutro" Mahatma Gandhi
haneczkakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-13, 16:26   #2231
gwiazdeczka26
Zakorzenienie
 
Avatar gwiazdeczka26
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 11 749
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Cytat:
Napisane przez evela28 Pokaż wiadomość
U nas podobno jeszcze nie jest tak zle. W sąsiednich gminach jeszcze gorzej. Nadal nie mam prądu, nie wiem jak ja jutro do pracy sie ogarnę. Na szczescie chociaz moja siostra ma prąd, juz wywiozłam cześć rzeczy z zamrażarki. U niej myje i susze włosy, ładuje telefony. Co niektórzy twierdza ze tak moze być jeszcze przez trzy tyg.
Biedra czynna, maja własny agregat wiec cos można kupic. Tylko schować nie ma gdzie.

Ale chyba książkę będę miała dzis czas poczytać.


Kurcze prawdziwa katastrofa! Czlowiek sobie nie zdaje sprawy jak bardzo jest zalezny od pradu, dopoki go nie zabraknie... tak jak mowisz, czajnik, telefony, lodowka! Naprawde wspolczuje. Oby jak najszybciej naprawili

Wracam z zakupkow, mam male domowe cacuszka
__________________
Never stop trying. Never stop believing. Never give up.
gwiazdeczka26 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-13, 16:29   #2232
brzydula_81
Zakorzenienie
 
Avatar brzydula_81
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 12 005
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Cytat:
Napisane przez gwiazdeczka26 Pokaż wiadomość
Kurcze prawdziwa katastrofa! Czlowiek sobie nie zdaje sprawy jak bardzo jest zalezny od pradu, dopoki go nie zabraknie... tak jak mowisz, czajnik, telefony, lodowka! Naprawde wspolczuje. Oby jak najszybciej naprawili

Wracam z zakupkow, mam male domowe cacuszka
Poka poka

Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka
__________________
We don't attract what we want,but what we are. Only by changing your thoughts you will change your life.

J. Allen

brzydula_81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-13, 16:39   #2233
magnolia79
Irenosława Pierwsza
 
Avatar magnolia79
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 42 132
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Otworzyłam sobie winko, ale na dworze jest jeszcze widno... Jakoś tak bez sensu...
Ależ mi brakuje prawdziwych wieczorów...

Gwiazdka, pokazuj zakupki, ciekawa ich jestem
__________________
/Jestem pianą, która opływa i zapełnia bielą najdalsze krawędzie skał; jestem także dziewczyną, tutaj, w tym pokoju./
Fale - Virginia Woolf

magnolia79 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-13, 17:00   #2234
evela28
na drugie mam Irena
 
Avatar evela28
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: mój raj
Wiadomości: 22 047
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Cytat:
Napisane przez magnolia79 Pokaż wiadomość
Ojejku... Ależ to tragedia, jak wszystko jest na prąd wodę ciepła też masz na prąd?
Oby jak najszybciej udało się wszystko naprawić


Piec nie jest na prąd ale pompa która zapewnia krążenie juz tak. Dobrze ze to nie zima, bo w zimnym to jeszcze gorzej.

Nie komentuje waszych postów, ale widze te szafeczki i serniczki , mam nadzieje ze wybaczycie ze wpadam jak po ogień. Na fb tez tylko czytam wiadomości, jakie straty i jakie sklepy czynne.
__________________

kiedy życie daje ci w twarz
uśmiechnij się i z politowaniem powiedz:
bijesz się jak ciota
evela28 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-13, 17:03   #2235
magnolia79
Irenosława Pierwsza
 
Avatar magnolia79
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 42 132
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Cytat:
Napisane przez evela28 Pokaż wiadomość
Piec nie jest na prąd ale pompa która zapewnia krążenie juz tak. Dobrze ze to nie zima, bo w zimnym to jeszcze gorzej.

Nie komentuje waszych postów, ale widze te szafeczki i serniczki , mam nadzieje ze wybaczycie ze wpadam jak po ogień. Na fb tez tylko czytam wiadomości, jakie straty i jakie sklepy czynne.
Trzymaj się tam bez tego prądu i oby szybciutko naprawili
__________________
/Jestem pianą, która opływa i zapełnia bielą najdalsze krawędzie skał; jestem także dziewczyną, tutaj, w tym pokoju./
Fale - Virginia Woolf

magnolia79 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-13, 17:40   #2236
gwiazdeczka26
Zakorzenienie
 
Avatar gwiazdeczka26
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 11 749
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Cytat:
Napisane przez magnolia79 Pokaż wiadomość
Otworzyłam sobie winko, ale na dworze jest jeszcze widno... Jakoś tak bez sensu...
Ależ mi brakuje prawdziwych wieczorów...

Gwiazdka, pokazuj zakupki, ciekawa ich jestem

Prawdziwych wieczorow?? Czyli jak ciemno sie robi o 18? Tak bedzie zaraz przez kolejne 8 mcy
Przeciez wino tak samo smakuje, pij i nie wymyslaj

Zakupki pokaze jak je ladnie ustawie, a musze najpierw ogarnac troche.
A mam tez koszyczek specjalnie na nowa szafeczke
IMG_1979.jpg

I pokaze wam jeszcze, jaki mam obowiazek przez dwa tygodnie...
Podlewac ogrodek i zbierac sobie za to warzywa od sasiadow
Cudnie
IMG_4417.jpg
IMG_4418.jpg
IMG_4419.jpg
__________________
Never stop trying. Never stop believing. Never give up.
gwiazdeczka26 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-13, 17:42   #2237
haneczkakrk
Zakorzenienie
 
Avatar haneczkakrk
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 15 495
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Cytat:
Napisane przez magnolia79 Pokaż wiadomość
Otworzyłam sobie winko, ale na dworze jest jeszcze widno... Jakoś tak bez sensu...
Ależ mi brakuje prawdziwych wieczorów...
Bo 17:39 to jeszcze nie wieczór tylko popołudnie .

Zapomniałam napisać... śliczne te twoje donice! Najbardziej podobają mi się te z iglaczkami . Same iglaki zresztą też.
__________________
"Marz jakbyś miał żyć wiecznie, a żyj jakbyś miał umrzeć jutro" Mahatma Gandhi
haneczkakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-13, 18:10   #2238
magnolia79
Irenosława Pierwsza
 
Avatar magnolia79
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 42 132
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

No właśnie wino nie smakuje jak jest widno... Schowałam do lodówki

Gwiazdka, piękny ten ogródeczek, to koło ciebie?

Hania, no choineczki i mi się bardzo podobają. Te donice są takie bardziej złote... Niestety tych jasnych, dużych kremowych już nie było
I nie wiem czy choinkom nie będzie za ciasno?
__________________
/Jestem pianą, która opływa i zapełnia bielą najdalsze krawędzie skał; jestem także dziewczyną, tutaj, w tym pokoju./
Fale - Virginia Woolf

magnolia79 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-13, 18:31   #2239
haneczkakrk
Zakorzenienie
 
Avatar haneczkakrk
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 15 495
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Cytat:
Napisane przez magnolia79 Pokaż wiadomość
I nie wiem czy choinkom nie będzie za ciasno?
Jak urosną to je przesadzisz .

Wyspałam się, odespałam nocne pląsy . Ale wieczorkiem też chyba normalnie zasnę... przynajmniej taką mam nadzieję .

Gwiazdka, fajny masz obowiązek i jaki ładny ogródeczek mają sąsiedzi .
__________________
"Marz jakbyś miał żyć wiecznie, a żyj jakbyś miał umrzeć jutro" Mahatma Gandhi
haneczkakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-13, 18:58   #2240
NibyNic
Zakorzenienie
 
Avatar NibyNic
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: III piętro
Wiadomości: 11 032
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Dobry wieczór.
Mag - donice świetne
Gwiazdka - szafka wyczekiwana, ale widać ze warto było.

My wczoraj grilowalismy - w sumie to była impreza 24 godzinna a dziś trochę u rodziców byliśmy. U mamy lato w ogrodzie i na grządce w pełni - uwielbiam takie powroty od rodziców. W pokoju zapach kwiatów przywiezionych od mamy, w kuchni piękne soczyste pomidory, jabłka papierówki i zapach świeżo zaparzonych ogórków 😍

Ale w sumie rozimiem trochę Mag - juz czuje w wieczornym powietrzu taki lekko jesienny zapach i tak troszkę chce juz jesieni - ale tylko odrobinkę

Evelka - współczuję sytuacji i przeżyć.
Jak usłyszałam o tych harcerkach to aż mi się w głowie zakręciło i musiałam usiąść i pomyślałam jak to dobrze, że Młody już wrócił z obozu.
__________________
Pamiętamy dobre czasy i złe czasy, zapominając, że większość nie jest ani dobra, ani zła. Po prostu jest.

NibyNic jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-13, 19:06   #2241
haneczkakrk
Zakorzenienie
 
Avatar haneczkakrk
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 15 495
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Cytat:
Napisane przez NibyNic Pokaż wiadomość
Jak usłyszałam o tych harcerkach to aż mi się w głowie zakręciło i musiałam usiąść i pomyślałam jak to dobrze, że Młody już wrócił z obozu.
Nie dziwi mnie to Kasia, nie chciałam tego wcześniej pisać, ale pierwsze osoby o jakich pomyślałam jak o tym usłyszałam to ty i twój Młody. Bardzo współczuję rodzicom tych dziewczynek. Nawet nie jestem w stanie sobie wyobrazić ich rozpaczy.
__________________
"Marz jakbyś miał żyć wiecznie, a żyj jakbyś miał umrzeć jutro" Mahatma Gandhi
haneczkakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-13, 19:32   #2242
gosia261282
Gang Iren
 
Avatar gosia261282
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Poznań/UK
Wiadomości: 33 994
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Kacper cudownie ozdrowiał. Tzn. leci mu z nosa, ale wariuje tak jakby całkiem zdrowy był. Zastanawiam się co robić, bo byłam umówiona z mamą, żeby przywieźć jej dzieciaki na dwa dni. Ona z raz do roku ma taki zryw, że ich weźmie, to chyba mimo kataru go Kacpra pojadą. A my chcemy wziąć się za strych, skrytki, szopę. Pozbyć się niepotrzebnych rzeczy, pojechać na car boot i spróbować coś sprzedać, a resztę oddać do charity shopu.


Cytat:
Napisane przez haneczkakrk Pokaż wiadomość
Bry

a ja odpoczywam, zmęczona jestem, wyszłam wczoraj na jedno piwo pożegnalne z kolegą i wróciłam po 4:00 rano do domu . Mąż mnie przywitał siedząc w fotelu przed wyjściem do pracy .
Nieźle zaszalałaś



Cytat:
Napisane przez evela28 Pokaż wiadomość
U nas podobno jeszcze nie jest tak zle. W sąsiednich gminach jeszcze gorzej. Nadal nie mam prądu, nie wiem jak ja jutro do pracy sie ogarnę. Na szczescie chociaz moja siostra ma prąd, juz wywiozłam cześć rzeczy z zamrażarki. U niej myje i susze włosy, ładuje telefony. Co niektórzy twierdza ze tak moze być jeszcze przez trzy tyg.
Biedra czynna, maja własny agregat wiec cos można kupic. Tylko schować nie ma gdzie.

Ale chyba książkę będę miała dzis czas poczytać.

3 tyg bez prądu!! Straszne. Oby zrobili to jak najszybciej!


Cytat:
Napisane przez gwiazdeczka26 Pokaż wiadomość

I pokaze wam jeszcze, jaki mam obowiazek przez dwa tygodnie...
Podlewac ogrodek i zbierac sobie za to warzywa od sasiadow
Cudnie
Załącznik 7192556
Załącznik 7192561
Załącznik 7192566
Fajne zajęcie. Ja będę zajmować się ogrodem sąsiadów za 2 tyg. I ich kurami. Będę zbierać sobie jajka I jeszcze królika będę mieć pod opieką

Rybka nam zdycha Batman, którego mamy od 3 lat
__________________
We all find time to do what we really want to do...

Edytowane przez gosia261282
Czas edycji: 2017-08-13 o 20:43
gosia261282 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-13, 20:32   #2243
gwiazdeczka26
Zakorzenienie
 
Avatar gwiazdeczka26
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 11 749
Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje – 34

Mag, ogrodek sasiadow pode mna. Ja ten ich ogrod widze z okna, dziwnie bylo zobaczyc go od dolu

Moje nowe drobiazgi do kuchni, deseczka i pojemniki na cukier, kawe i herbate. Tak mnie jakos naszlo
IMG_4422.jpg
IMG_4423.jpg

Kasia, intensywny dzien mieliscie. Wlasciwie cala dobe Doskonale wiem, co masz na mysli z tym zapachem swiezych warzyw... ja juz nie moge sie doczekac, zeby u sasiadow pomidorki sie zaczerwienily Ogorki byly pyszne.

Gosia, to dobrze, ze malemu tak przeszlo!
Jajka prosto od kurek to tez swietny deal z sasiadka
__________________
Never stop trying. Never stop believing. Never give up.

Edytowane przez gwiazdeczka26
Czas edycji: 2017-08-13 o 20:33
gwiazdeczka26 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-13, 22:24   #2244
yyahyoo
O Ireno! ;-)
 
Avatar yyahyoo
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 31 020
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

A ja melduje sie od rodziców. 1 flaszki domowego winka i jest super.
Dobrze, że to wino mojego ojca - słabe i bez skutków ubocznych- bo bym była nieżywa jutro 😉

Evelka współczuję sytuacji 😔
Mam nadzieję, że szybko przywróca Wan prąd


Hania - 1 piwko do 4??? No no no 😂 duuuuuuze musialo być 😂

Gosia podrzuć dzieci i działaj zgodnie z planem! 👍
__________________
„Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać.”
Antoine de Saint-Exupéry
yyahyoo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-14, 06:16   #2245
brzydula_81
Zakorzenienie
 
Avatar brzydula_81
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 12 005
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Cytat:
Napisane przez gwiazdeczka26 Pokaż wiadomość
Prawdziwych wieczorow?? Czyli jak ciemno sie robi o 18? Tak bedzie zaraz przez kolejne 8 mcy
Przeciez wino tak samo smakuje, pij i nie wymyslaj

Zakupki pokaze jak je ladnie ustawie, a musze najpierw ogarnac troche.
A mam tez koszyczek specjalnie na nowa szafeczke
Załącznik 7192551

I pokaze wam jeszcze, jaki mam obowiazek przez dwa tygodnie...
Podlewac ogrodek i zbierac sobie za to warzywa od sasiadow
Cudnie
Załącznik 7192556
Załącznik 7192561
Załącznik 7192566
No właśnie..tych prawdziwych wieczorow w roku jest zdecydowana większość.....więc chociaż latem można się cieszyć z tego,że jest jasno jak się wraca z pracy do domu....
Cytat:
Napisane przez magnolia79 Pokaż wiadomość
No właśnie wino nie smakuje jak jest widno... Schowałam do lodówki

Gwiazdka, piękny ten ogródeczek, to koło ciebie?

Hania, no choineczki i mi się bardzo podobają. Te donice są takie bardziej złote... Niestety tych jasnych, dużych kremowych już nie było
I nie wiem czy choinkom nie będzie za ciasno?
Mag....Ty to już definitywnie tesknisz za jesienią..ale pomysł,że to właśnie teraz możesz cieszyć się swoim nowym tarasem,później to już różnie może być....
Cytat:
Napisane przez gwiazdeczka26 Pokaż wiadomość
Mag, ogrodek sasiadow pode mna. Ja ten ich ogrod widze z okna, dziwnie bylo zobaczyc go od dolu

Moje nowe drobiazgi do kuchni, deseczka i pojemniki na cukier, kawe i herbate. Tak mnie jakos naszlo
Załącznik 7192636
Załącznik 7192641

Kasia, intensywny dzien mieliscie. Wlasciwie cala dobe Doskonale wiem, co masz na mysli z tym zapachem swiezych warzyw... ja juz nie moge sie doczekac, zeby u sasiadow pomidorki sie zaczerwienily Ogorki byly pyszne.

Gosia, to dobrze, ze malemu tak przeszlo!
Jajka prosto od kurek to tez swietny deal z sasiadka
Fajne te Twoje drobiazgi


Dzień dobry..pewnie większość z Was ma wolne dziś,no ale nie ja....

Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka
__________________
We don't attract what we want,but what we are. Only by changing your thoughts you will change your life.

J. Allen

brzydula_81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-14, 08:39   #2246
magnolia79
Irenosława Pierwsza
 
Avatar magnolia79
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 42 132
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Gwiazdka, piękne pojemniczki. Deseczka też, to szklana?
Ja jakoś nie mam przekonania do takich. Wydaje mi się, że produkty będą mi się ślizgać...
Reszta Iren używa szklane?


Tak, Brzudi... Czekam na jesień z niecierpliwością
__________________
/Jestem pianą, która opływa i zapełnia bielą najdalsze krawędzie skał; jestem także dziewczyną, tutaj, w tym pokoju./
Fale - Virginia Woolf

magnolia79 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-14, 08:52   #2247
haneczkakrk
Zakorzenienie
 
Avatar haneczkakrk
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 15 495
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Cytat:
Napisane przez brzydula_81 Pokaż wiadomość
Dzień dobry..pewnie większość z Was ma wolne dziś,no ale nie ja....

Ja też nie, juz w pracy siedzę od rana.



Ja też nie mam nic przeciwko temu, żeby długo było jasno .

Ale faktycznie czuć w powietrzu wieczorem i rano ten specyficzny zapach końca lata.
__________________
"Marz jakbyś miał żyć wiecznie, a żyj jakbyś miał umrzeć jutro" Mahatma Gandhi
haneczkakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-14, 08:53   #2248
yyahyoo
O Ireno! ;-)
 
Avatar yyahyoo
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 31 020
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Bry! ☕
Ale piekna pogoda i ile zielonego 😍

Brzydu współczuję... ale moze malo ludzi będzie chociaz

Mag ja nie używam szklanych, bo bardzo tępią noże
20170814_095204.jpg
__________________
„Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać.”
Antoine de Saint-Exupéry
yyahyoo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-14, 09:05   #2249
brzydula_81
Zakorzenienie
 
Avatar brzydula_81
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 12 005
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Cytat:
Napisane przez yyahyoo Pokaż wiadomość
Bry!
Ale piekna pogoda i ile zielonego

Brzydu współczuję... ale moze malo ludzi będzie chociaz

Mag ja nie używam szklanych, bo bardzo tępią noże
Załącznik 7192886
Jak ładnie u Ciebie to się nazywa relaks

Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka
__________________
We don't attract what we want,but what we are. Only by changing your thoughts you will change your life.

J. Allen

brzydula_81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-08-14, 10:44   #2250
gwiazdeczka26
Zakorzenienie
 
Avatar gwiazdeczka26
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 11 749
Dot.: Parki, górki, lasy, plaże… toż to Wakacje! – szykują się Irenom same atrakcje –

Cytat:
Napisane przez magnolia79 Pokaż wiadomość
Gwiazdka, piękne pojemniczki. Deseczka też, to szklana?
Ja jakoś nie mam przekonania do takich. Wydaje mi się, że produkty będą mi się ślizgać...
Reszta Iren używa szklane?
Szklana, ale ja nie uzywam jej do krojenia jakos specjalnie, tylko do przygotowywania...tak sie przyzwyczailam, ze zawsze taka mam pod reka


Cytat:
Napisane przez haneczkakrk Pokaż wiadomość
Ja też nie, juz w pracy siedzę od rana.

Ja też nie mam nic przeciwko temu, żeby długo było jasno .

Ale faktycznie czuć w powietrzu wieczorem i rano ten specyficzny zapach końca lata.
Zgadza sie, ja juz ostatnio rano jak wychodzilam do pracy to sobie pomyslalam, ze czuc w powietrzu nadchodzaca jesien ...

Cytat:
Napisane przez yyahyoo Pokaż wiadomość
Bry! ☕
Ale piekna pogoda i ile zielonego 😍

Załącznik 7192886
Cudnie!!! Odpoczywaj

Bry. Ja tez juz w pracy od rana. Nowy tydzien oficjalnie rozpoczety
__________________
Never stop trying. Never stop believing. Never give up.
gwiazdeczka26 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Kobieta 30 z plusem


Ten wątek obecnie przeglądają: 7 (2 użytkowników i 5 gości)
Mohini1, gwiazdeczka26
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-08-18 18:32:58


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:35.