Język angielski sprawdzenie zadania - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja

Notka

Szkoła i edukacja Szkoła i edukacja, to forum dla osób, które chcą się uczyć. Tu dowiesz się wszystkiego o szkołach, uczelniach, kursach. Na forum NIE odrabiamy prac domowych!

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2010-03-23, 12:02   #1
SmoothGirl
Przyczajenie

Język angielski sprawdzenie zadania

Witam
Jest tu ktoś kto mógłby sprawdzić kilka zadań w języku angielskim . Będę bardzo wdzięczna.

Why should we always help one another ?

We live in a world where people kill for a couple of dollars. It’s really important to be nice and helpful to other person because no-one can’t manage on his own. We should help one another because in the future we can need help.
When we see someone on a wheel chair we think … Ok I’m glad that I am in good shape, that I can walk. Well maybe that person didn’t have so much luck and we should help him or her.
Sometimes people think that I will not help you because no-one help me. This is wrong. We have to remember that people aren’t perfect. We’ve got defects. You may be the best on biology but your math skills can be hopeless.
We have to start helping one another because without this we are lost.

Life is a chain of coincidences

This philosophical statement in my opinion is true but only in a half. I am convinced that we take care of our lives. We make decisions really often knowing the consequences. So some how we’ve got influence on our life. But sometimes something can happen accidentally and nobody can’t change that. There are people who believes that their life is a chain of coincidences. Everything what happened in their life happened by good or bad quirk of fate. I’m strongly believe that thinking like that is wrong because as I said at the beginning we’re making our own decision. On the other hand we can’t believe that everything what we’ve done and what happens to us is only a result of our will and doings. To sum up most of us decides himself or herself about his or her life but coincidences are happening all the time.

Opisz miejsce, które pamiętasz ze swojego dzieciństwa.

Traveling is my passion since I was a child. My first trip was to Paris at age of nine. I fell in love with this city. Everything was so magic and still is. For me is a place where I can get away from my troubles and relax.
Paris is a capitol of France and it is situated in north-east part of this country. It is a really big city with many avenues, small and cozy cafeterias and interesting places with history. It is also known as a city of love and fashion. People who lives there are wearing eccentric clothes, show love everywhere you look around and it is fine.
Paris is special for a number of reasons. One of these is the magic atmosphere which you can really feel it. Another is amazing architecture – gothic and baroque style, buildings with historical value, the most famous museum in the world, The Eiffel Tower all of these are incredible. Thanks to the people’s eccentric being you can feel comfortable and freely. Decor and order is wonderful. Fountains, trees, benches, tourists and local people who are selling souvenirs and entertaining people make main square very pleasant place.
Paris is a place where you can relax, be yourself without worries what others think of you, meet interesting people from all over the world. When you once go there you will willing to go back there.

Czy warto pracować za granicą w czasie wakacji ? – Rozprawka za i przeciw.

Working abroad during summer holidays is getting more popular among teenagers. Special agencies which help finding a job abroad are all the time coming into existence. However such a travel till cost a lot of money and it is not a bed of roses and it does have drawbacks.
In the first place working abroad I connected with earning more money because salary is in foreign currency. Another advantage is possibility to get better our language level. We hear and speak most of our time in language of the country where we are. Furthermore we can meet many interesting people 100 from all over the world and visit places with historical value and those which are famous.
The main disadvantage is the risk that something bad can happened, accident or something like that. And another is missing family and friends. We are far away from home, alone sometimes we can’t acclimatize in new community.
Taking all this into consideration working abroad is a good thing for those who are brave and craving for something new. Thanks to work like that we get a lot of new experiences. Shy and not self-confidante people won’t find themselves among totally new place. When we decided to go we have to be careful and prudent.

and then make a change ...
SmoothGirl jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-23, 13:45   #2
eae59dc78e1e9e84c064a10ad74dde2dd7f297a0_6313dc73a6c64
Konto usunięte

Dot.: Język angielski sprawdzenie zadania

Why should we always help one another ?

We live in a world where people CAN (dodalabym tutaj 'can' - lepiej brzmi) kill for a couple of dollars. It’s really important to be nice and helpful to other PEOPLE (albo: to another person) because no-one CAN (dwa razy zaprzeczenie) manage on their own. We should help one another because in the future we MAY need help.
When we see someone on a wheelchair we often think … 'Ok I’m glad that I am in a good shape, that I can walk', etc. Well maybe that person doesn't have so much luck and we should help him or her.
Sometimes people think that they will not help anyone because no-one has helped them. That is wrong. We have to remember that people aren’t perfect. We’ve got drawbacks. ('defects' to nie w tym kontekscie) You may be the best AT ('on' - zly preposition) biology but your math skills can be hopeless.
We have to start helping one another because without this we can be lost.

---------- Dopisano o 14:45 ---------- Poprzedni post napisano o 14:29 ----------

In my opinion, this philosophical statement is true but only partially/to some extent. I am convinced that we take care of our lives.

We make decisions really often knowing the consequences --> nie rozumiem tego zdania, co tutaj chcialas powiedziec??

So somehow we’ve got influence on our lives. But sometimes something can happen accidentally and nobody can’t change that. There are people who believe that their life is a chain of coincidences. Everything that has happened in their life, happened by good or bad quirk of fate. I strongly believe that thinking like that is wrong because as I said at the beginning we’re making our own decision. On the other hand we can’t believe that everything what we’ve done and what happens to us is only a result of our will and doings.

To sum up, most of us decides himself or herself about his or her life - co chcialas z kolei w tym zdaniu powiedziec? but coincidences are happening all the time.

Traveling has been my passion since I was a child. I was nine when I first went there. I felt in love with this city. Everything was so magic and in fact it still is there. I believe that it is a place where I can get away from my troubles and relax.
Paris is the capital of France and it is situated in the north-east part of the country. It is a really big city with many avenues, small and cozy cafeterias and interesting places with their own history. It is also known as the city of love and fashion. People who live there wear eccentric clothes and show their love everywhere you look around and it is fine.
Paris is special for a number of reasons. One of these is the magic atmosphere which you can really feel it. Another is amazing architecture – gothic and baroque style, buildings with historical value, the most famous museum in the world, The Eiffel Tower all of these are incredible. Thanks to the people’s eccentric being you can feel comfortable and freely. Decor and order is wonderful. Fountains, trees, benches, tourists and local people who are selling souvenirs and entertaining people make main square very pleasant place.
Paris is a place where you can relax, be yourself without worries what others think of you, meet interesting people from all over the world. When you once go there you will be willing to go back there.

p.s. ostatni tekst moze ktos inny Ci zrobi, bo ja juz musze uciekac

Edytowane przez eae59dc78e1e9e84c064a10ad74dde2dd7f297a0_6313dc73a6c64
Czas edycji: 2010-03-23 o 13:52
eae59dc78e1e9e84c064a10ad74dde2dd7f297a0_6313dc73a6c64 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-23, 14:16   #3
SmoothGirl
Przyczajenie

Cinderella Girl z nieba mi spadłaś ... wielkie dzięki
a jeśli chodzi o to zdanie :

We make decisions really often knowing the consequences --> nie rozumiem tego zdania, co tutaj chcialas powiedziec??

powinno być "podejmujemy decyzje znając ich konsekwencje", ale sama nie bardzo wiem jak to napisać i miałam nadzieje, że ktoś tutaj to sprawdzi ...

A jeśli chodzi "at age of nine " <-- źle to jest ? Moja nauczycielka z ang poradziła mi żeby w opisach zbyt często nie zaczynać zdań od podmiotu.

przygotowuje się do poprawy wyniku maturalnego z ang na poziomie rozzerzonym

Stary 2010-03-24, 00:24   #4
Konto usunięte

Cytat:
Napisane przez SmoothGirl Pokaż wiadomość
a jeśli chodzi o to zdanie :

powinno być "podejmujemy decyzje znając ich konsekwencje", ale sama nie bardzo wiem jak to napisać i miałam nadzieje, że ktoś tutaj to sprawdzi ...

A jeśli chodzi "at age of nine " <-- źle to jest ? Moja nauczycielka z ang poradziła mi żeby w opisach zbyt często nie zaczynać zdań od podmiotu.

przygotowuje się do poprawy wyniku maturalnego z ang na poziomie rozzerzonym
"podejmujemy decyzje znając ich konsekwencje" - hmm.. to zdanie po polsku brzmi dziwnie, nie sadzisz? troche przeczy samemu sobie.. zmienilabym to na: "podejmujemy decyzje pomimo tego, ze wiemy jakie konsekwencje tego moga byc", co myslisz??

'We make decisions despite the fact that we know what consequences of them could be'

a z Twoja wersja lecialoby to jakos tak:

'we make decisions when knowing about their consequences' - ale cos mi to zdanie nie gra

a jesli chodzi o ta druga rzecz, to jezeli juz, to 'at THE age of nine' - jest poprawnie, ale w zdaniu: "my first trip to Paris WAS at the age of nine"

With kind regards
Cinderella G.

---------- Dopisano o 01:05 ---------- Poprzedni post napisano o 00:48 ----------

[1=eae59dc78e1e9e84c064a10 ad74dde2dd7f297a0_6313dc7 3a6c64;18081985]Why should we always help one another ?

We live in a world where people CAN (dodalabym tutaj 'can' - lepiej brzmi) kill for a couple of dollars. It’s really important to be nice and helpful to other PEOPLE (albo: to another person) because no-one CAN (dwa razy zaprzeczenie) manage TO LIVE on their own. We should help one another because in the future we MAY need help.
When we see someone on a wheelchair we often think … 'Ok I’m glad that I am in a good shape, that I can walk', etc. Well maybe that person doesn't have so much luck and we should help him or her.
Sometimes people think that they will not help anyone because no-one has helped them. That is wrong. We have to remember that people aren’t perfect. We’ve got drawbacks. ('defects' to nie w tym kontekscie) You may be the best AT ('on' - zly preposition) biology but your math skills can be hopeless.
We have to start helping one another because without this we can be lost.

---------- Dopisano o 14:45 ---------- Poprzedni post napisano o 14:29 ----------

In my opinion, this philosophical statement is true but only partially/to some extent. I am convinced that we take care of our lives.

So somehow we’ve got THE influence on our lives. But sometimes something can happen accidentally and nobody can’t change that. There are people who believe that their life is a chain of coincidences. Everything that has happened in their life, happened by good or bad quirk of fate. I strongly believe in the ARGUMENTATION (thinking nie uzywa sie w tym kontekscie) that that is wrong because as I said at the beginning we’re making our own decisions. On the other hand we can’t believe in (can't believe that - to mozna przetlumaczyc - nie mozemy uwierzyc ze.. a Tobie chodzilo, ze 'nie mozemy wierzyc w, prawda?) everything what we’ve done and what happens to us is only a result of our will and doings.

To sum up, most of us decides himself or herself about his or her life - co chcialas z kolei w tym zdaniu powiedziec? but coincidences are happening all the time.

Traveling has been my passion since I was a child. I was nine when I first went there. I felt in love with this city. Everything was so magic and in fact it still is there. I believe that it is a place where I can get away from my troubles and relax.
Paris is the capital of France and it is situated in the north-east part of the country. It is a really big city with many avenues, small and cozy cafeterias and interesting places with their own history. It is also known as the city of love and fashion. People who live there wear eccentric clothes and show their love everywhere you look around and it is fine.
Paris is special for a number of reasons. One of these is the magic atmosphere which you can really feel (bez it). Another one is an amazing architecture – gothic and baroque style, buildings with historical value, the most famous museum in the world, The Eiffel Tower - all of these are incredible. Thanks to the people’s eccentric being you can feel comfortable and freely. Decor and order (order??) is wonderful. Fountains, trees, benches, tourists and local people who sell souvenirs and entertain people make the main square a very pleasant place.
Paris is a place where you can relax, be yourself without worrying what others think of you, meet interesting people from all over the world. When you once go there you will be willing to go back there again.

p.s. ostatni tekst moze ktos inny Ci zrobi, bo ja juz musze uciekac [/QUOTE]

poprawilam raz jeszcze, bo popoludniu robilam na szybko. Zaraz sprobuje jeszcze ostatni tekst poprawic

---------- Dopisano o 01:24 ---------- Poprzedni post napisano o 01:05 ----------

Working abroad during summer holidays is getting more and more popular among teenagers. Special agencies which help finding jobs abroad are all the time coming into existence. (co tutaj chcialas powiedziec z tym 'coming into existence??)However such a travel till (till??) cost a lot of money and it is not a bed of roses and it does have drawbacks.
In the first place working abroad I can compare with earning more money because salary is in foreign currency. Another advantage is the possibility to improve our language level. We hear and speak in a language of the country where we are for the most of our time. Furthermore we can meet many interesting people 100 (??) from all over the world and visit places with historical value and the ones which are famous.
The main disadvantage is the risk that something bad can happen like an accident or something similar. And another is missing our families and friends. We are far away from home, alone sometimes we can’t adapt to new reality.
Taking all this into consideration working abroad is a good thing for those who are brave and are craving for something new. Thanks to work like that we get a lot of new experiences. Shy and not self-confident people won’t find themselves in a totally new place. When we decide to go we have to be careful and prudent/sensible mi bardziej pasuje niz prudent.
eae59dc78e1e9e84c064a10ad74dde2dd7f297a0_6313dc73a6c64 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-24, 07:05   #5
SmoothGirl
Przyczajenie

[1=eae59dc78e1e9e84c064a10 ad74dde2dd7f297a0_6313dc7 3a6c64;18098231]"podejmujemy decyzje znając ich konsekwencje" - hmm.. to zdanie po polsku brzmi dziwnie, nie sadzisz? troche przeczy samemu sobie.. zmienilabym to na: "podejmujemy decyzje pomimo tego, ze wiemy jakie konsekwencje tego moga byc", co myslisz??

'We make decisions despite the fact that we know what consequences of them could be'

a z Twoja wersja lecialoby to jakos tak:

'we make decisions when knowing about their consequences' - ale cos mi to zdanie nie gra [/QUOTE]
W sumie to masz racje, że jakoś dziwnie brzmi xD nawet to po angielskiegu
Cytat:
a jesli chodzi o ta druga rzecz, to jezeli juz, to 'at THE age of nine' - jest poprawnie, ale w zdaniu: "my first trip to Paris WAS at the age of nine"

With kind regards
Cinderella G.
Ah no widzisz widziałam, że czgoś tam brakuje ... mam cholerny problem z The, a, an,

---------- Dopisano o 01:05 ---------- Poprzedni post napisano o 00:48 ----------

Cytat:
poprawilam raz jeszcze, bo popoludniu robilam na szybko. Zaraz sprobuje jeszcze ostatni tekst poprawic

---------- Dopisano o 01:24 ---------- Poprzedni post napisano o 01:05 ----------

Special agencies which help finding jobs abroad are all the time coming into existence. (co tutaj chcialas powiedziec z tym 'coming into existence??)
z tym coming to existence to się troche wygłupiłam bo napisałam pierwsze lepsze co mi przyszło do głowy a główny zamysł by taki "Specjalne agencje, które pomagają znaleść prace za granicą ciągle powstają" mniej więcej coś takiego chodziło mi po głowie ...

te cyferki to przybliżona liczba słów A to till ? Hmmm nie wiem pewnie nie skasowałam do końca zdania które było wcześniej

Cinderella Girl wielkie dzięki
Do amtury już nie długo a ja jestm w kropce ...
Studiujesz może filologię ang albo coś ? Mam problem z jeszcze jednym zadaniem maturalnym:

They postponed the meeting until the following week
PUT
The meeting _______________ until the following week.

Wykorzystując wyrazy podane drukowanymi literami, uzupełnij każde z niedokończonych zdań, tak aby zachować znaczenie zdania wyjściowego.
Na 5 przykładów wyjdą mi może 2. Nie bardzo wiem jak się nawet zabrać czasami za to zadanie ...

Stary 2010-03-24, 08:11   #6
jussi89
Raczkowanie

They postponed the meeting until the following week
PUT
The meeting _______________ until the following week.

W tym przypadku musisz znać synonim czasownika 'postpone' - jest to phrasal verb 'put off'.
Jakbyś teraz zrobiła to zdanie?

Te zadania właśnie sprawdzają gramatykę ale też słownictwo i jak jakiegoś słówka się nie zna to ciężko się zabrać.

Wklej resztę zdań, zobaczymy co da się zrobić
jussi89 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-24, 12:02   #7
Konto usunięte

Cytat:
z tym coming to existence to się troche wygłupiłam bo napisałam pierwsze lepsze co mi przyszło do głowy a główny zamysł by taki "Specjalne agencje, które pomagają znaleść prace za granicą ciągle powstają" mniej więcej coś takiego chodziło mi po głowie
to w tym przypadku mozna uzyc: new agencies are set up albo new agencies are established - roznica taka, ze establish jest slowkiem bardziej formal, niz set up, ktory jest czasownikiem frazalnym.

Jussi89 dobrze napisala: odpowiednikiem 'formalnego' postpone jest czasownik frazalny: 'put off' czyli the meeting WAS put off until... a 'was' dlatego, ze zdanie wyjsciowe bylo w czasie Past Simple <postponed>.

nie przejmuj sie tak bardzo articles (a, an, the) - nawet native speakerzy maja z nimi problem i ludzie na anglistyce... sprawiaja dosc duzo problemow, ale jak duzo czytasz w j. angielskim, to jakos 'intuicyjnie' wchodza w krew A ja skonczylam filologie angielska.

napisz kolejne - sprobujemy cos wspolnie zrobic

Najlepsze Promocje i Wyprzedaże

REKLAMA
Stary 2010-03-24, 17:21   #8
SmoothGirl
Przyczajenie

"I'm really sorry I forgot your birthday" he said to Jane.
EXPRESSED
He___________ forgetting Jane's birthday.

Mark was surprised that Betty didn't like the cake.
SURPRISE
__________, Betty didn't like the cake. To Mark's surprise

I will only come if you ask me to.
INVITE
If ___________, I won't come.

The suspect said:"I have bever been there before"
DENIED
The suspect ____________ there before. Denied that he has been

The think we should go to the cinema.
OUR
They___________ to the cinema.

I am afraid we have no coffe.
RUN
I am afraid we _______________ coffe. Run out of

Last night, by chance, I found my grandmother's old diary.
CAME
Last night I ____________ my grandmother's old diary.

The telephone rang just as I walked through the door
SOONER
___________ I walked through the door than the tlephone rang.

Tak więc tu się do myślam co do niektórych, ale w odp jest inaczej ...
A i dziewczyny macie może więcej takich ćwiczeń bo ja już wszystkie zrobiłam, a na necie nie bardzo moge znaleść ...

Edytowane przez SmoothGirl
Czas edycji: 2010-03-24 o 17:24
Stary 2010-03-24, 17:48   #9
Konto usunięte

Cytat:
"I'm really sorry I forgot your birthday" he said to Jane.
EXPRESSED
He___________ forgetting Jane's birthday.

He expressed his apology for forgetting Jane's birthday.

Mark was surprised that Betty didn't like the cake.
SURPRISE
__________, Betty didn't like the cake. To Mark's surprise

I will only come if you ask me to.
INVITE
If ___________, I won't come. If you don't invite me, I won't come.

The suspect said:"I have bever been there before"
DENIED
The suspect ____________ there before. Denied that he HAD been (tutaj mamy tzw. mowe zalezna, znasz jej zasady? przeskakujemy tak jakby o czas nizej... zdanie powiedziane w present simple przejdzie na past simple, w past simple i w present perfect na past perfect)

They think we should go to the cinema.
OUR
They___________ to the cinema. na pewno to dobrze przepisalas? dokladnie tak jak napisalas jest w ksiazce? masz do tego odpowiedzi?

I am afraid we have no coffe.
RUN
I am afraid we _______________ coffe. Run out of

Last night, by chance, I found my grandmother's old diary.
CAME
Last night I ____________ my grandmother's old diary. Last night I came across my grandmother's old diary. ( to come across to czasownik frazalny ktory oznacza 'natknac sie na cos, przypadkiem)

The telephone rang just as I walked through the door
SOONER
___________ I walked through the door than the tlephone rang. No sooner had I walked through the door than the telephone rang. (po no sooner jest zawsze inwersja, a samo no sooner oznacza: 'jak tylko' - zazwyczaj no sooner uzywa sie z dwoma czasami Past Simple i Past Perfect, zeby zaznaczyc, ze jakas pierwsza czynnosc miala miejsce tuz przed jakas druga czynnoscia.)

Tak więc tu się do myślam co do niektórych, ale w odp jest inaczej ...
A i dziewczyny macie może więcej takich ćwiczeń bo ja już wszystkie zrobiłam, a na necie nie bardzo moge znaleść ...
wyzej podalam odpowiedzi. Mozna zaopatrzyc sie w ksiazke z tego typu transformacjami. Wiem, ze na rynku jest taka autorstwa Misztala - 'Test in English Structural Conversion' - mozesz sie w nia zaopatrzyc, bo w niej masz wszystko nie jest droga, chyba ok. 25zl
Stary 2010-03-24, 19:08   #10
jussi89
Raczkowanie

Ja polecam również książkę:
Radosław Swigon, Matura z j. ang. zbiór zadań egzamin pisemny i ustny poziom rozszerzony, wyd. ENSET

Polecam, sama przerabiałam przez maturą
Jest właśnie mnóstwo zadań na transformacje i słowotwórswto, również na słuchanie i czytanie czyli wszystko do matury cena 25zł
Zresztą warto poszukać wszelakich książek do np. FCE (poziom ten sam i ćwiczenia właśnie na struktury leksykalno-gramatyczne)

Pozdrawiam
jussi89 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-24, 19:55   #11
makeupnotwar
Wtajemniczenie

na wizażu nie odrabiamy prac domowych!

makeupnotwar jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując

Okazje i pomysły na prezent

REKLAMA
Stary 2010-03-24, 21:10   #12
SmoothGirl
Przyczajenie

Cytat:
Napisane przez makeupnotwar Pokaż wiadomość
to nie praca domowa ...

Stary 2010-03-24, 23:04   #13
Konto usunięte

Cytat:
Napisane przez makeupnotwar Pokaż wiadomość
kto i co zakazuje?

SmoothGirl, napisz mi jaka jest odpowiedz do tego zdania:

OUR

bo az sama jestem ciekawa

Edytowane przez eae59dc78e1e9e84c064a10ad74dde2dd7f297a0_6313dc73a6c64
Czas edycji: 2010-03-24 o 23:05
Stary 2010-03-25, 18:03   #14
SmoothGirl
Przyczajenie

OUR

suggest our going

Tak jest w odpowiedziach

Cinderella Girl mogę liczyć na twoją pomoc jeśli napisze kolejne zadania ... ?

Stary 2010-03-25, 20:30   #15
Konto usunięte

Cytat:
Cinderella Girl mogę liczyć na twoją pomoc jeśli napisze kolejne zadania ... ?
spoko, i tak sie czesto nudze
Stary 2010-04-29, 10:21   #16
biedrona255
Przyczajenie

Dot.: Język angielski sprawdzenie listu

Bardzo Proszę o sprawdzenie i poprawienie.

Mam 19 lat. Jestem szczupłą i wysoka kobieta. Niezwykle interesuje mnie zdrowy styl życia. Wkrótce zaczynam studia z dietetyki na wydziale Żywienia i Żywności Człowieka.
Pochodzę w Polski i mam wiele pytań. Mieszkam w małym miesicie, gdzie nie mam
sklepów z ekologiczna żywnością, a jeśli pojawiają się jakieś eko produkty w makatach to tytko jest to suchy prowiant. Zresztą w wiekszych miastach w Polsce, również jest problem z znalezieniem dobrej jakości świeżych warzyw i owoców (często graniczy to z cudem). Chciałabym żeby moja dieta składała się z 60% z warzyw, 20-30% z owocowa i 10-20% to byłyby ewentualnie chleb razowy, jogurt naturalny, bakalie. Już od miesiąca nie spożywam żadnych cieplnych posiłków (cieple SA tylko napoje typu herbata, z której tez nie długo zrezygnuje, pozostając jedynie przy cieplej wodzie). Czuje się dobrze. Interesuje się bardzo dietetyka, zdrowym odżywianiem i organicznymi uprawami. Wiem ze warzywa za nawożone m.in. pestycydami, a owoce SA dosładzane i modyfikowane genetycznie. Warzywa i owoce kupuje w małych sklepach (warzywniakach) i w hurtowniach warzywnych. Ale wildze jak są czasami przechowywane i ze już w hurtowniach nie są pierwszej świeżości. Czy takie warzywa i owoce mogą mi zaszkodzić?? Obawiam się ze spożywanie ich w tak dużych ilościach (80% dziennie) może mi zaszkodzić, tzn. mogą zaszkodzić mi szkodliwe azotany. Co pan o tym sadzi?? W Polsce (szczególnie w mniejszych miejscowościach) niemożliwe jest kupienie owocowa morza, trudno dostępne są również kiełki (chodź te mam zamiar hodować w domu), egzotyczne owoce,.. Latem, ale jest to okres max 4 miesięcy, w spora ilość warzyw i owoców zaopatruje się u dziadków (forma wykopywania samemu z ziemi warzyw i zrywania owoców prosto z drzew przemawia do mnie najbardziejJ, a źródło jest najwiarygodniejsze). Pozostała część roku to okres najgorszy, bo o ile jesienią zapasy są w miarę świeże, to im później tym jakość gorsza.. Pozostaje mi wiec zaopatrywanie się w zwykłych sklepach lub hurtowniach (gdzie pochodzenie produktów nie jest pewne i nie mam pewności, co do sposobu ich transportu). Czy Pan pije herbaty ziołowe?? Czy powinnam takowe pic?? Czy są naprawdę zdrowe?? Czy lepiej zmiksować owoce, czy włożyć do sokowirówki (ale co z miąszem, czy jest on bezwartosciowy??), czy po prostu chrupać?? Czy kakao jest tak fantastyczne jak się o tym powszechnie mówi i pisze?? Osobiście uwierzylam w cudowne dziane kakao i mieszam je razem z jogurtem naturalnym. Dobrze robie?? Czy miód można jeść będąc na takiej diecie?? (mowie o małych ilościach dodawanych np. do jogurtu z kakaem. Czy kefir lub maślanka są zdrowe?? Czy je pan orzechy i suszone owoce?? Warzywa najlepiej dostępne w Polsce to marchew, seler, pietruszka, buraki, kapusta, sezonowo również rzodkiewka, rzeka, sałata, pomidory *(pomidory są tez przez cały rok, ale sprowadzane z za granicy, wiec ja ich nie kupuje, bo uważam ze są pozbawiane wartości odżywczych, skoro wyjeżdżają z plantacji zielone.. i dojrzewają za pomocą substancji, którymi są pryskane w czasie transportu..), i jeszcze parę innych. Owoce natomiast to głównie jabłka i cytrusy –dostępne cały rok. Mamy bardzo dużo wspaniałych warzyw latem, ale przecież nie można się najeść na zapas. Prawda??
W owocach i warzywach, obok składników odżywczych występują również związki
szkodliwe dla zdrowia. Można je podzielić na:
* celowo dodane do żywności,
* zanieczyszczenia mechaniczne i skażenia chemiczne,
* naturalnie występujące w surowcu,
* powstające w czasie przetwarzania i przechowywania z naturalnie
występujących.
Dlatego obawiam się czy takie odżywianie, jakie pan promuje może mieć inne niż zamierzone skutki (biorąc pod uwagę realia Polskich produktów).
A może są ta tak nie wielkie ilości ze nawet przy diecie całkowicie opartej na tych warzywach i owocach, nie są w stanie wyrządzic szkód w moim organizmie???
Co Pan mi radzi szczególnie w okresie jesienno-zimowo-wiosennym??

Czy to prawda ze chodzenie na boso po ziemi, kamieniach, piasku bardzo pomaga na różne dolegliwości?? Oczyszcza nas z szkodliwej energii i przekazuje tak po prostu ogromne ilości pozytywnej energii, która jest bardzo korzystna dla naszego organizmu??

Będę bardzo wdzięczna, jeśli znajdzie Pan czas żeby odpowiedzieć na moje liczne pytania. Nie znalazłam w Polsce tak modrego i doświadczonego człowieka w tej materii, jakim Pan jest (a naprawdę mocno szukałam) Nie mamy tez żadnych stron internetowych, które by promowały podobny do Pana styl życia. Pana książki nie są tez przetłumaczone na nasz język.

Takie informacje znalazłam w niektórych artykułach:
"Warzywa są źródłem 70–90% azotanów(V) pobieranych z diety. Zawartość
azotanów(V) w warzywach może dochodzić nawet do 10000 mg/kg. Wg badań
monitoringowych w Polsce, około 20% badanych warzyw przekraczało dopuszczalne
zawartości określone przez resort zdrowia."
"Dopuszczalne dzienne pobranie (ADI) azotanów(V) wynosi 0–3,65 mg/kg masy
ciała. Możliwe jest, więc znaczne przekroczenie azotanów(V) przy spożywaniu
dużej ilości warzyw korzeniowych i liściowych, zwłaszcza z upraw
szklarniowych. Szczególnie jest to niebezpieczne w przypadku małych dzieci
spożywających duże ilości soku marchwiowego."

"W owocach i warzywach występują również inne związki o właściwościach
toksycznych lub antyżywieniowych. Należą do nich m.in.: solanina, glikozydy
cyjanogenne, aminy biogenne, kwas fitynowy, kwas szczawiowy. Ze związków
szkodliwych powstających w czasie przetwarzania należy wymienić aminy biogenne
i karbaminiany powstające w czasie fermentacji."
:”Czy wiesz, że przeciętny człowiek spożywa w ciągu roku warzywa i owoce spryskane prawie 5 litrami pestycydów, których 400 milionów litrów spada na pola i uprawy? Czy wiesz, że 40% z nich powoduje nowotwory, wady wrodzone u dzieci, bezpłodność, depresję, nadpobudliwość i uszkodzenia mózgu. W Stanach Zjednoczonych każdego roku na pola trafia 500 tysięcy ton 600 rodzajów pestycydów!”

Mam nadziej ze nie ma na to tylko jednej rady: żeby wydawać niewyobrażalnie wysokie sumy pieniędzy (m.in. na paliwo) i zaopatrywać się w sklepach ekologicznych (produkty eko w Polsce za 3 x droższe)

A TAK PRZETŁUMACZYŁO w google: (może ktoś sprawdzić?)
I'm 19 years old. I am slim and tall woman. I am interested in an extremely healthy lifestyle. Soon I begin to study nutrition at the Department of Human Nutrition and Food.
I come in Polish and I have many questions. I live in a small miesicie where I do not have
Organic food stores, and if there are some eco products makatach Tytko it is packed. Besides, in the bigger cities in Poland, is also a problem finding good quality fresh fruits and vegetables (often bordering on the miraculous is). I wish my diet consisted of 60% of vegetables, 20-30% of the fruit and it would be 10-20% or wholemeal bread, yoghurt, nuts and dried fruit. Starting month can not eat any food thermal (heat are just a beverage tea, which also did not resign a long time, remaining only with warm water). I feel good. He is interested in a dietician, healthy eating and organic crops. I know that vegetables such as fertilizer pesticides, and fruits are sweetened and genetically modified. Fruits and vegetables purchased in small shops (warzywniakach) and vegetable wholesalers. But WILGA are sometimes kept as of now and in warehouses are not the first freshness. Are these fruits and vegetables can harm me? I'm afraid of eating them in such large quantities (80% per day) can harm me, that I may harm harmful nitrates. What do you think about it? In Poland (especially in smaller towns), it is impossible to buy fresh seafood, are also readily available sprouts (these come on I'm going to keep at home), exotic fruits, .. During the summer, but this is a period of up to 4 months in a large quantity of fruits and vegetables is supplied with the grandparents (the form of digging yourself out of the land picking fruit and vegetables straight from the tree speaks to me most , and the source is najwiarygodniejsze). The remainder of the year is the worst period, because as far as stocks fall are fairly fresh, it is the later, the quality is worse .. So remains for me to supply the ordinary shops or warehouses (where the origin of products is not certain and I have no certainty as to how the transport). Do you drink herbal tea? Should any, pic? Are they really healthy? Is it better to mix the fruit, or put it into a juicer (miąszem but what if he is unworthy?), Or simply munch? Is cocoa is so fantastic about it as well written and said? Personally, I believe in a wonderful knitted cocoa and mix them together with plain yoghurt. Well I am doing? Is the honey you can eat while on this diet? (Speaking of small quantities of additives such as yoghurt with kaka. Kefir or buttermilk you are healthy? Is it you nuts and dried fruit? Best vegetables available in Poland is the carrot, celery, parsley, beets, cabbage, radish is also seasonal, River, lettuce, tomatoes * (tomatoes are also throughout the year, but imported from abroad, so I do not buy them because I think they are deprived of nutrition, since leaving the plantation and mature green .. with substances, which are splatter during transport ..), and a few others. but mostly fruits and citrus, apples available year-round. We have a lot of wonderful vegetables in the summer, but it's not possible to eat at the store. Truth?
The fruits and vegetables, in addition to nutrients are also compounds
harmful to health. They can be divided into:
* Intentionally added to food,
* Pollution of mechanical and chemical contamination,
* Naturally present in raw material,
* Arising during processing and storage of natural
occurring.
Therefore, I am afraid that such diets, which promotes you may have other than the intended effects (taking into account the realities of Polish products).
Or maybe it is not so great quantities from the diet completely, even when based on these fruits and vegetables are not in a position to inflict harm on my body?
What do you advise me especially during the autumn-winter-spring?

Is it true that walking barefoot on the earth, stones, sand is very helpful for various ailments? Cleanses us from harmful energy and forward just like a huge amount of positive energy, which is very beneficial for our body?

I would be very grateful if you find time to answer my numerous questions. Not found in Poland as Blue Hollow and experienced man in this matter, which the Lord is (and was looking really hard) We also have any websites that would like to promote your lifestyle. Your books are also translated into our language.

Such information is found in some articles:
"Vegetables are a source of 70-90% of nitrates (V) taken from the diet. Content
nitrate (V) in vegetables can be up to 10,000 mg / kg. According to research
monitoring in Poland, about 20% of vegetables exceeded the limit
contents defined by the Ministry of Health. "
"Acceptable Daily Intake (ADI) of nitrates (V) is 0-3,65 mg / kg
body. It is possible, so a significant exceedance of nitrates (V) from eating
large amount of root and leaf vegetables, especially crops
glasshouse. This is particularly dangerous for young children
eat a lot of carrot juice. "

"The fruits and vegetables are also other compounds with properties
toxic or antinutritional. These include: solanina, glycosides
cyjanogenne, biogenic amines, phytic acid, oxalic acid. Compounds
harmful formed during processing include biogenic amines
and carbamates resulting in fermentation. "
"Do you know that the average person eats in a year fruit and vegetables sprayed with pesticides, almost 5 liters, of which 400 million liters of falling into the fields and crops? Did you know that 40% of them cause cancer, birth defects in children, infertility, depression, hyperactivity and brain damage. In the United States each year on the field reaches 500 thousand tons of 600 types of pesticides! "

I hope there is not the only one advice: to issue an unimaginably large sum of money (including fuel) and buy in stores organic products (eco products in Poland for 3 x more expensive)
biedrona255 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-08-23, 17:45   #17
miminka10
Raczkowanie

witam.Muszę opisać czynności prac osób w biurze po angielsku.Oczywiście nie można ominąć porannej kawy i ciasteczka..pomoże ktoś?
miminka10 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-08-23, 17:58   #18
Konto usunięte

Cytat:
Napisane przez miminka10 Pokaż wiadomość
witam.Muszę opisać czynności prac osób w biurze po angielsku.Oczywiście nie można ominąć porannej kawy i ciasteczka..pomoże ktoś?
To opisz po angielsku. Nastepnie wrzuc tutaj i rzucimy na to okiem
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Szkoła i edukacja

Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)

Zasady wysyłania wiadomości