co lubicie tak naprawde ja lubie to co pisze a wy co napiszcie - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zabawa > Uśmiechnij się

Notka

Uśmiechnij się Uśmiechnij się to miejsce dla wszystkich, którzy chcą poprawić sobie nastrój. Tutaj obejrzysz śmieszne zdjęcia i komiksy. Możesz podzielić się swoim zdjęciem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-11-22, 19:51   #1
Drax Mroczny
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 6

co lubicie tak naprawde ja lubie to co pisze a wy co napiszcie


siemka to ja zmodzalem ostanio hoc bledy robi i tak bo jestem dysortografikiem ostanio mialem takiego dola ze napisalem tyle glupot ze glowa boli wybacie aha ucieklem z tematu ja lubie ludzi ktuzy lubiom krew kturzy som spokojni za dnia a nocom uprawiajom ruzne kulty hcial bym bardzo z kims kultywowac cos koham styl gotycki ale narazie niestac mie to ubieram sie skromno lubie ludzi kturzy mogom odac zycie za drugom osobe mam do was pytanie nigdy byscie niehcieli zebys mieli przyjaciul co by zgineli za ciebi bo ja bym hcial bardzo stworzyc jakoms organizacje wspanialom i w kocu nie bac sie ganguw i ugrupwan by smialo wstanoc do walki z kims przy boku na smierc i zycie mam prosbe napiszczie co lubicie i w skrucie skometujcie mojom wypowiedz z bledami ;]
Drax Mroczny jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-22, 22:53   #2
Wisienki
Zakorzenienie
 
Avatar Wisienki
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: raz stąd, raz stamtąd ;)
Wiadomości: 3 944
Dot.: co lubicie tak naprawde ja lubie to co pisze a wy co napiszcie

Cytat:
Napisane przez Drax Mroczny Pokaż wiadomość