Jaki kask wybrać? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Hobby > Sporty letnie, zimowe i wydarzenia sportowe

Notka

Sporty letnie, zimowe i wydarzenia sportowe Forum dla miłośników sportów letnich i zimowych. Tu dowiesz się wszystkiego o tym jak przygotować się do sezonu. Poczytasz o nowinkach sportowych.

 
 
Narzędzia
Stary 2012-11-30, 12:58   #1
denikaa
Raczkowanie
 
Avatar denikaa
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 171
GG do denikaa

Jaki kask wybrać?


Wstyd się przyznać, ale jeżdżę na nartach od trzech lat i jeszcze nie dorobiłam się kasku W tym roku (zakładam, że zima nadejdzie) postanowiłam zaopatrzyć się w odpowiedni kask, ale totalnie się na tym nie znam.
Czy ktoś ma jakieś wskazówki czy powinien charakteryzować się dobry kask? Czy warto wydać na niego 500 zł, czy wystarczy taki za 100?

Znalazłam coś takiego http://www.snowx.pl/product-pol-2089...HIR-WHITE.html
plusy, które widzę - jest dość lekki, ma dobrą wentylację i odpinane nauszniki... czy na coś więcej powinna zwrócić uwagę?
__________________
Pozdrawiam
Dominika
denikaa jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-12-02, 19:28   #2
paulinka1128
Zadomowienie
 
Avatar paulinka1128
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Trento
Wiadomości: 1 467
Dot.: Jaki kask wybrać?

Uwazam, ze jak nie jezdzisz poza stokiem i nie robisz innych ryzykownych zjazdow itp. wystarczy normalny kask. Moim zdaniem lepiej kupic w sklepie niz przez neta bo lepiej kask przymierzyc i zobaczyc czy nie uwiera, nie jest luzny bo nie wszystkie kaski maja ten sam ksztalt.
Zobacz tez czy kask ma uchwyt na gogle z tylu
Wszystkie kaski powinny miec norme bezpieczenstwa.

Koniecznie kup bialy bo jak swieci mocno slonce to ci sie mozg nie zagotuje.
Polecam marki takie jak Briko, Uvex, SH+, Head, Atomic, Osbe, Carrer
__________________
www.wloskiedolomity.blogspot.it
Blog fotograficzno-podrozniczy
paulinka1128 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-12-03, 10:26   #3
Eloe77
MatkaPrzełożonaCurlitanek
 
Avatar Eloe77