zmiana wcielenia - wyzwanie dla włosów. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja włosów i fryzury

Notka

Pielęgnacja włosów i fryzury Podyskutuj o pielęgnacji włosów kręconych, prostych, farbowanych, blond. Sprawdź modne fryzury: cięcia, koloryzacje, fryzury na ślub, wesele, Komunię, Sylwestra.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-04-15, 00:22   #1
Hedonia
Zadomowienie
 
Avatar Hedonia
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 1 147

zmiana wcielenia - wyzwanie dla włosów.


jestem laikiem w temacie włosów, także zwracam się do Was o poradę.

niedługo rozplączę swe dready - celowo trochę je zaniedbałam, by był to łatwiejszy proces. dziś spróbowałam dwa - owszem, rozplatają się, dużo włosów wypada, są cieńsze i miejscowo trochę połamane. ale i tak w najgorszym stanie nie są (jak na etap 'podreadowy')

podczas noszenia dreadów farbowałam je na czarno. wiadomo, że kolor chwyci tylko powierzchnię dreada. teraz, gdy rozplątałam te dwa na próbę, mam przebłyski brązu (coś wpadające w kasztan - mój naturalny kolor włosów)

chcę przejść do następnego "wcielenia" - do końca sierpnia. wiecie, wrzesień, większe wrażenie itd.

otóż - chcę być ruda. marzę o takiej ciepłej miedzi.

nie znam się kompletnie na tym, w swym życiu miałam do czynienia jedynie z czarna farbą Joanna i fioletową szamponetką tej samej firmy.

wiem, że jak rozplotę dready, muszę skupić się na regeneracji. poczytałam trochę. i co? Wax, olejek rycynowy, pokrzywa, jakieś suplementy w tabletkach? co jeszcze?

potem ten rudy - jak to zrobić, skoro w niektórych partiach mam całkowicie czarne włosy (np. grzywka), a w niektórych będę mieć pasemka swych naturalnych? da się zrobić ten kolor? (bardzo mi na tym zależy)

nie wiem, trochę może chaotycznie, pozna pora, przepraszam.

liczę na porady.
i za wszystkie z góry dziękuje
__________________
gdy mi jest dobrze
moja dusza mruczy.
M.Peszek


Edytowane przez Hedonia
Czas edycji: 2009-04-15 o 00:23
Hedonia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując