zanim bede kosmetyczka to narazie jestem zielona:P help! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - pytania do kosmetyczki Miejsce, w którym rozmawiamy o pielęgnacji twarzy i ciała oraz sprawdzonych kosmetykach. Masz pytanie? Zadaj je kosmetyczce.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-09-28, 07:30   #1
redia
Raczkowanie
 
Avatar redia
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 101
GG do redia

zanim bede kosmetyczka to narazie jestem zielona:P help!


pisze bo chcialabym sie poradzic czy ja przypadkiem nie uzywam jakiegos zlego kosmetyku... bede studiowac kosmetologie i chcialabym ladnie wygladac ale zanim dowiem sie cos w tej szkole to niestety czasu uplynie i tak narazie probami dochodze jakie kosmetyki mi pasuja czy nie... na poczatek napisze ze mam 19 lat. cere mam tradzikowa.. mieszana miejscami sucha ( na policzkach) tlusta ( na nosie i czole), mam lekke przebarwienia po lekach jakie stosowalam kiedys do tradziku, i od slonca, mam tez gdzie niegdzie male "dolki" i chyba powiekszone troche pory mam.. niestety.. od paru lat leczylam sie dermatologicznie zmiany sa dosc spore ... tradzik praktycznie calkowicie przez jakis czas zaniknal...ale problem nie zniknal od 3 miesiecy nagle zaczal sie pojawiac.. male poskorne krosteczki jak bym kasze miala.. no i gdzie niegdzie po prostu pryszcze glownie przed okresem.. nie wiem czy uzywam dobrych lekow moze ktos mi poradzi???
uzywam:
- skinoren/ diferin- nie wiem ktory lepszy
- diane 35 ( tabletki antykonc.- bylam 2 tyg temu u lekarza)
- krem do przebarwien erisa - Pharmaceris Albucin
- w ciagu dnia czasem kren nawilzajacy Nivea young
- buzie myje zelem delikatnym Erisa
- czasem uzywam toniku zwezajacego pory Erisa po 20
- pod oczy krem jogurtowy Ziaji
-staram sie co tydzien klasc jakas maseczke oczyszczajaca np Nivea