Ćwiczenia, pomoc;) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Fitness, bieganie, joga - spalamy kalorie

Notka

Fitness, bieganie, joga - spalamy kalorie Forum dla osób, które lubią aktywność fizyczną i chcą spalić zbędne kalorie. Wejdź, poznaj świat fitnessu i różne rodzaje aktywności fizycznej np. joga, pilates czy zumba.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-08-22, 10:10   #1
sasha_91
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2012-10
Wiadomości: 33

Ćwiczenia, pomoc;)


Potrzebuję waszej pomocy. W samym temacie jestem kompletnie zielona.Od jakiegoś czasu próbuję walczyć ze swoją sylwetką. Jestem dosyć chuda, a do tego jeszcze wysoka. Chcę popracować nieco nad ciałem, nadać mu kształt. Pojawiają się pierwsze zmory takie jak cellulit Głównie zależy mi na poprawie wyglądu swoich tyłów. Próbowałam ćwiczyć pośladki z popularnymi paniami z YT. Na pewno domyślacie się o jakie mi chodzi. Ale jakoś nie jestem do nich przekonana. Skupiają się tam przede wszystkim na spalaniu tłuszczu, czego ja nie potrzebuje. Nie chciałabym skupiać się tylko na pośladkach. Kolejną zmorą są baardzo chude rączki. Ćwiczenia w jakimś minimalnym stopniu mogłyby mi w tym pomóc?


Kolejna sprawa - dieta. Czy faktycznie na gwałt powinnam ją zmieniać? Nie ukrywam, że byłoby z tym ciężko. Jadam dosyć normalnie, to co zaserwują mi w domu I raczej trudno byłoby przekonać do tego rodzinkę. Też nie za bardzo wyobrażam sobie liczenie kalorii. Może podać mniej-więcej jaki był mój jadłospis przez ostatnie parę dni?

Mogę liczyć na waszą pomoc? Jakie ćwiczenia mogłabym wykonywać? W co powinnam się zaopatrzyć na sam początek? Chodzi mi oczywiście o jakieś hantle czy obciążniki na kostki/nadgarstki. Dużo tego a ja kompletnie nie wiem od czego zacząć. Będę wdzięczna za każdą wskazówkę.
sasha_91 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-08-22, 13:14   #2
diablo69
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2013-08
Wiadomości: 78
Dot.: Ćwiczenia, pomoc;)