|
Notka |
|
Kultura(lnie) Kultura(lnie) to forum dla osób, które interesują się kulturą, sztuką, filmem, literaturą, polityką itd. Zapraszamy do dyskusji. |
|
Narzędzia |
2009-04-18, 20:56 | #1 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 9 147
|
rock`owe zestawienia ; DDWasze Najulubiensze Dziesiątkowe Zestawienie Piosenek Rockowych tych polskich i tych zagranicznych. spokojnych i tych bardziej rozrywkowych. Moja 10tka na dziś :
__________________
ya probé, ya fumé, ya tomé, ya dejé, ya firmé, ya viajé, ya pegué, ya sufrí, ya eludí, ya huí, ya asumí, ya me fui, ya volví, ya fingí, ya mentí Edytowane przez caroline060 Czas edycji: 2009-04-18 o 20:58 |
2009-04-18, 22:35 | #2 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 2 726
|
Dot.: rock`owe zestawienia ; DD
też bardzo lubie Almost Lover ostatnio przynajmniej
trudno wybrac te najulubieńsze, zwłaszcza, że słucham różnych rodzajów muzyki ale na chwilę obecną wyglądałoby to tak: 1. Oasis- Live Forever 2. John Lennon- Imagine 3. The Libertines- What a Waster 4. Arctic Monkeys- Cigarette Smoke 5. Modest Mouse- Dashboard 6. Tv on the Radio- Family Tree 7. Coldplays- Violet Hill 8. The Killers- Mr Brightside 9. Dirty Pretty Things- Faultlines 10. Red Hot Chilli Peppers- Snow pewnie o czymś zapomniałam, no i nie wszystkie piosenki określiłabym jako rock ale tę 10 zostawiłabym, gdyby wszystkie inne piosenki świata musiały zniknąć
__________________
Tonight
We are young So let’s set the world on fire We can burn brighter than the sun |
2009-04-19, 10:54 | #3 |
Przyczajenie
|
Dot.: rock`owe zestawienia ; DD
Aaaaa! Ciężko wybrać baaaardzo
1. My Chemical Romance - Hause Of Wolves <3 2. 30 Seconds to Mars - A Beautiful Lie 3. Three Days Grace - Pain 4. Blink 182 - Rock Show 5. Linkin Park - Given Up 6. Nickelback - Next Go Round 7. Three Doors Down - Right where I belong 8. Green Day - Boulevard Of Broken Dreams 9. Good Charlotte - Lifestyles Of The Rich A Fames 10. Paramore - Whoa Szkoda, że tylko ranking dychowy Chociaż kolejność w mojej liście nie ma znaczenia ;D
__________________
Oddaję swój uśmiech ... Nawet tym, którzy kiedyś strącili mi go z ust. Oddaję moją odwagę ... Nawet tym, którzy wzbudzali we mnie wątpliwości. |
2009-04-19, 15:05 | #4 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 1 203
|
Dot.: rock`owe zestawienia ; DD
10 to zdecydowanie za mało, na chwilę obecną moj ranking wyglądałby mniej więcej tak
1.IamX - I Am Terrified /Nature Of Inviting ( Nie mogłam się zdecydować) 2.Polly Jean Harvey i John Parish - Black Hearted Love 3.Radiohead- Nude 4.Anthony & The Johnsons - Kiss my name 5.Bjork -Pagan Poetry 6.U2- Heartland 7.Nino Rota Brucia La Terra mia (Godfather Soundtrack ) 8.Kombajn Do Zbierania Kur Po Wioskach- O Czym Ja Mam Z Tobą Myśleć 9.Jeff Buckley- Corpus Christi Carol 10.Depeche Mode - In Your Room / Barrel Of A Gun
__________________
"W naszym kraju żyje dziś wielu ludzi, którzy nie z własnej winy są zdrowi na umyśle." |
2009-04-19, 20:40 | #5 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 3 647
|
Dot.: rock`owe zestawienia ; DD
ciezko, cięzko ale na dzisiaj to bedzie tak:
1. Comadre - There Is No Title Only Zuul! 2. Lethermouth - You're Friends Are Full Of Sh** 3. Alexisonfire - Jubella 4. Green Day - Give Me Novocaine 5. Billy Talent - The Ex 6. My Chemical Romance - I'm Not Okay 7. My Chemical Romance - To The End 8. From First To Last - Emily 9. Lenka - Don't Let Me Fall 10. Anti Flag ft. Billy Talent - Turn You Back enjoy. ;] |
2009-04-22, 13:26 | #6 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 34
|
Dot.: rock`owe zestawienia ; DD
Na chwile obecna wyglada to u mnie tak:
__________________
kocham Incubusa |
2009-04-23, 11:09 | #7 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 4 062
|
Dot.: rock`owe zestawienia ; DD
Kolejność bez znaczenia.
1. Red Hot Chili Peppers- Snow 2. Arctic Monkeys- Mardy Bum 3. Extreme- More Than Words 4. Counting Crows- Mr Jones 5. REM- Losing My Religion 6. Oasis- Don't Look Back In Anger 7. The Offspring- The Kids Aren't Alright 8. Blur- Coffee and TV 9. Billy Talent- River Below 10. Red Hot Chili Peppers- Dani California Trudno tylko 10 wybrać |
2009-04-23, 21:39 | #8 |
Zakorzenienie
|
Dot.: rock`owe zestawienia ; DD
1. Coma - lśnienie
2. happysad - z pamiętnika młodej zielarki 3. pidżama porno - pryszcze 4. muse - supermassive black hole 5. Coma - pasażer 6. dżem - sen o victorii 7. myslovitz - piosenka dla moich sąsiadów 8. pidżama porno - twoja generacja 9. linkin park - numb 10. green day - american idiot
__________________
Kocham Cię, że ojeju |
2009-04-24, 16:32 | #9 |
BAN stały
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 2 002
|
Dot.: rock`owe zestawienia ; DD
1.Radiohead - prawie wszystkie
2.Interpol - NYC 3.Interpol - Untitled (z płyty Turn On The Bright Lights) 4.HIM - Join Me 5.HIM x100 -uwielbiam jego piosenki 6.MGMT - najbardziej Electric Feel, Kids, Of Moon, Birds... 7.Placebo - The Bitter End i Special Needs 8.The Academy Is - Neighbors 9.Muse - Supermasive Black Hole 10.Linkin Park - Leave Out All The Rest |
2009-04-25, 14:29 | #10 |
Raczkowanie
|
Dot.: rock`owe zestawienia ; DD
Trudne, oj trudne Będzie tak:
- System of a Down - Aerials (tak przykładowo, kocham ich wszystkie piosenki) - Oasis - Masterplan - The White Stripes - I'm slowly turning into you - Placebo - For what it's worth (ok, wiem że ta piosenka ma kilka dni, ale nie mogę przestać jej słuchać) - Archive - Fuck you - 3 Doors Down - Kryptonite - Serj Tankian - Beethowen's c*nt - Scars on Broadway - They say - Mudvayne - Happy? - Pidżama Porno - Pryszcze Ustalenie kolejności jest powyżej moich możliwości. Tylko co do SOADu nie mam wątpliwości, zawsze pierwsze miejsce, amen |
2009-11-03, 16:16 | #11 |
Raczkowanie
|
Dot.: rock`owe zestawienia ; DD
1. Led Zeppelin "Stairway to heaven"
2. Rammstein "Ohne dich" 3. Dżem "Sen o Victorii" 4. Rammstein "Amour" 5. Nightwish "Forever Yours" --kojarzy mi się bardzo z byłym... 6. TSA "51" 7. Rammstein "Nebel" 8. Chłopcy z placu broni "Kocham Cię" 9. HIM "Gone with the Sin" 10. Dżem "Naiwne pytania" Kocham Rammstein dlatego są ich aż trzy piosenki Chociaż ogółem wszystkie wyżej wymienione zespoły uwielbiam
__________________
"W Życiu piękne są tylko chwile, dlatego czasem warto żyć..." R.R Rock, honor, ojczyzna |
2009-11-04, 19:00 | #12 |
astro-loszka
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 496
|
Dot.: rock`owe zestawienia ; DD
1. Green day - Basket case
2. Nirvana - Repe me 3. Offspring - Bad nabit 4. Aerosmith - Crying 5. Smastmouth - All stars 6. Garbage - Why do you love me? 7. Faith no more - Epic 8. Black Sabbath - Paranoid 9. Guano Apes - Mine all mine 10. Avril Lavigne - Girlfriend
__________________
Kpię i o drogę nie pytam. |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
Narzędzia | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:17.