Żele na naturalne paznokcie - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie

Notka

Paznokcie Forum, w którym rozmawiamy o pielęgnacji paznokci. Podyskutujmy o malowaniu, kształcie, stylizacji i dominujących trendach w zdobieniu paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-05-22, 11:16   #1
Mirunia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 1

Żele na naturalne paznokcie


Cześć Dziewczyny! Witam się z wami gorąco poraz pierwszy! Mam taki problem, mianowicie chciałabym położyć sobie na swoje naturalne paznokcie warstw żelu, ale nie wiem jak zrobić to krok po kroku! Studiuję kosmetologie na I roku w Poznaniu, ale takich rzeczy nas nie uczą, a dobiero w wakacje chcę iśc na kurs przedłużania paznokci! Pomożecie???? Z góry bardzo dziękuje za wszystkie informacje!!!
Mirunia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-22, 11:32   #2
Eenax
Zakorzenienie
 
Avatar Eenax
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Pętla Wron
Wiadomości: 7 141
GG do Eenax
Dot.: Żele na naturalne paznokcie

Polecam zdecydowanie poczekanie do wakacji. Te 2 miesiace jakos da sie chyba jeszcze wytrzymac bez paznokci zelowych. Zresztą i tak na kursie trzebabedzie miec krótkie i naturalne wiec zasadniczo nie ma sensu ich teraz zakładac. Pozatym teraz twoje ekseprymety nieumiejetnego zakładania molgły by zniszczyc tobie plytkę co by sie wiazało z 4-5 miesiecznym czekaniem az sie zregeneruje, a na kursie pod okiem fachowca niepopełnisz błedów ktore mogły by spowodowac zniszczenie twoich naturalnych paznokci.

Zakładania paznokci nie da sie nauczyć przez interenet to trzeba robić na zywo pod okoem fachowca który bedzie przy okazji poprawiał nasze błedy.
Eenax jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów