Mamy listopadowe 2018 - część II - Strona 152 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Dziecko - Mama z klasą > Poczekalnia - będę mamą

Notka

Poczekalnia - będę mamą Forum dla przyszłych mam i tatusiów - przed porodem, planujemy dziecko , czekamy na dziecko, będę mamą, chcę być mamą

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary Dzisiaj, 15:00   #4531
sylwusiach
Zakorzenienie
 
Avatar sylwusiach
 
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Zielona Wyspa
Wiadomości: 6 611
Wpisy w blogu: 1
Send a message via Skype™ to sylwusiach
Dot.: Mamy listopadowe 2018 - część II

Cytat:
Napisane przez Karolkowa_86 Pokaż wiadomość
Biedny bo wiem że przeziębiony a tu jeszcze ona dowala

(*) Amelka 02.03.2017
Czekamy Synku na Ciebie
na dlugo mamusia przyjechala???

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Lilly 20.06.2015
sylwusiach jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 15:00   #4532
sara3008
Zadomowienie
 
Avatar sara3008
 
Zarejestrowany: 2015-04
Lokalizacja: z nad morza
Wiadomości: 1 924
Dot.: Mamy listopadowe 2018 - część II

Sylwusiach wszystkiego najlepszego! Przegapilam, masz urodziny?

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
sara3008 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 15:01   #4533
sylwusiach
Zakorzenienie
 
Avatar sylwusiach
 
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Zielona Wyspa
Wiadomości: 6 611
Wpisy w blogu: 1
Send a message via Skype™ to sylwusiach
Dot.: Mamy listopadowe 2018 - część II

Cytat:
Napisane przez sara3008 Pokaż wiadomość
Sylwusiach wszystkiego najlepszego! Przegapilam, masz urodziny?

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
jutro mam ale dzis juz swietuje

dziekuje za zyczenia
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Lilly 20.06.2015
sylwusiach jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 15:02   #4534
Karolkowa_86
Wtajemniczenie
 
Avatar Karolkowa_86
 
Zarejestrowany: 2017-02
Wiadomości: 2 156
Dot.: Mamy listopadowe 2018 - część II

Szanowna mamusia mieszka z nami, raczej my z nią

(*) Amelka 02.03.2017
Czekamy Synku na Ciebie
Karolkowa_86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 15:13   #4535
lady isss
Raczkowanie
 
Avatar lady isss
 
Zarejestrowany: 2015-12
Wiadomości: 300
Dot.: Mamy listopadowe 2018 - część II

Cytat:
Napisane przez jajoanka Pokaż wiadomość
Ja mam chyba 4 czy 5 kolorow, bo dopiero zaczynam ta zabawe. Poza tym, zawsze chcialam frencha na stopach, a nie umiem zrobic

Dopiero z obiadem walcze... kiedy ja zrobie te pazury to nie wiem :-P

Wysłane z mojego PSP3530DUO przy użyciu Tapatalka
Ja do frencha nie mam cierpliwosci. Stopy lece przewaznie jedym kolorkiem ewentualnie jakies delikatne zdobienie. Przy dloniach z paznokciami sie bardziej bawilam, ale ostatnio krotkie mam bo nie chcialo mi sie bawic z utwardzaniem zelem zeby sientak nie lamaly i z ewentualnym przedluzaniem. I tak za chwilke bedzie malenstwo wiec jakos super dlugich nie chce a lakierow nie mam pojecia ile mam, ale kolekcja jest pokazna mysle, ze ok 20 kolorow chyba bedzie i jeszcze moj ostatnio tak zaktecal jak dla tesciowej kolor wybieral, ze w dwoch nakretki polamal i wywalilam

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
lady isss jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 15:58   #4536
jajoanka
Rozeznanie
 
Avatar jajoanka
 
Zarejestrowany: 2016-04
Wiadomości: 798
Dot.: Mamy listopadowe 2018 - część II

Cytat:
Napisane przez lady isss Pokaż wiadomość
Ja do frencha nie mam cierpliwosci. Stopy lece przewaznie jedym kolorkiem ewentualnie jakies delikatne zdobienie. Przy dloniach z paznokciami sie bardziej bawilam, ale ostatnio krotkie mam bo nie chcialo mi sie bawic z utwardzaniem zelem zeby sientak nie lamaly i z ewentualnym przedluzaniem. I tak za chwilke bedzie malenstwo wiec jakos super dlugich nie chce a lakierow nie mam pojecia ile mam, ale kolekcja jest pokazna mysle, ze ok 20 kolorow chyba bedzie i jeszcze moj ostatnio tak zaktecal jak dla tesciowej kolor wybieral, ze w dwoch nakretki polamal i wywalilam

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Ja to w ogole na jeden kolor nie umiem malowac :-P
A dzis sie pokusilam o duo kolor i nawet jakis es-flores. Z daleka nawet niezle... jak mi poszlo? IMG_20180721_165701.jpeg

Wysłane z mojego PSP3530DUO przy użyciu Tapatalka
jajoanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 16:04   #4537
Sylvana
Rozeznanie
 
Avatar Sylvana
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 796
Dot.: Mamy listopadowe 2018 - część II

Mieszkanie z Teściami....
Coś za coś... Zawsze jest ciężko ale chociaż na start można sporo pieniędzy zaoszczędzić na późniejsze inwestycje..


Ja od swojej mamy mieszkam jakieś 130 km i mimo, że mieszkanie obok niej moglibyśmy zająć to ze względu na pracę ale przede wszystkim komfort życia i bezpieczeństwo naszego związku i zdrowia psychicznego mówimy tej opcji NEVER : cojest:




Dziewczyny, znalazłam na allegro pakiety pampersów
172 szt za ok 80 - 90 zł z przesyłką. Mega cena , rozmiar 1 new born, macie jakieś doświadczenia z tymi pampersami, nie sa jakościowo jakieś oszukane? Sporo ludzi zamawia na aukcjach je.

---------- Dopisano o 17:04 ---------- Poprzedni post napisano o 17:03 ----------

Cytat:
Napisane przez jajoanka Pokaż wiadomość
Ja to w ogole na jeden kolor nie umiem malowac :-P
A dzis sie pokusilam o duo kolor i nawet jakis es-flores. Z daleka nawet niezle... jak mi poszlo? Załącznik 7601521

Wysłane z mojego PSP3530DUO przy użyciu Tapatalka

Ulala, własna robota ale efekt jak najbardziej SI
__________________
Dermatologia i kosmetologia moją obsesją i pasją
10.11.16 Szafirowa aparatka - góra
Sylvana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 16:07   #4538
lady isss
Raczkowanie
 
Avatar lady isss
 
Zarejestrowany: 2015-12
Wiadomości: 300
Dot.: Mamy listopadowe 2018 - część II

Cytat:
Napisane przez jajoanka Pokaż wiadomość
Ja to w ogole na jeden kolor nie umiem malowac :-P
A dzis sie pokusilam o duo kolor i nawet jakis es-flores. Z daleka nawet niezle... jak mi poszlo? Załącznik 7601521

Wysłane z mojego PSP3530DUO przy użyciu Tapatalka
Ja na jeden maluje z leniswa sa niezle tu masz moja inwazje tworcza tak wiem ze na skorki troche wyjechane i odrobine na odpoerdziel 20180721_170439.jpeg

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
lady isss jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 16:11   #4539
sara3008
Zadomowienie
 
Avatar sara3008
 
Zarejestrowany: 2015-04
Lokalizacja: z nad morza
Wiadomości: 1 924
Dot.: Mamy listopadowe 2018 - część II

Sylvana ja bym nie kupowala tak duzo pieluch w rozmiarze 1, bo maluch szybko wyrasta

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
sara3008 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 16:19   #4540
Sylvana
Rozeznanie
 
Avatar Sylvana
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 796
Dot.: Mamy listopadowe 2018 - część II

Cytat:
Napisane przez sara3008 Pokaż wiadomość
Sylvana ja bym nie kupowala tak duzo pieluch w rozmiarze 1, bo maluch szybko wyrasta

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

Oj, serio, a ja już mistrzyni promocji się raduję ....


172 szt, to taki rozmiar 1 New Born czy coś w ten deseń to niby jest przedział 2-5 kg , to ile średnio używa się takiego rozmiaru po narodzinach?
__________________
Dermatologia i kosmetologia moją obsesją i pasją
10.11.16 Szafirowa aparatka - góra
Sylvana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 16:29   #4541
sara3008
Zadomowienie
 
Avatar sara3008
 
Zarejestrowany: 2015-04
Lokalizacja: z nad morza
Wiadomości: 1 924
Dot.: Mamy listopadowe 2018 - część II

Cytat:
Napisane przez Sylvana Pokaż wiadomość
Oj, serio, a ja już mistrzyni promocji się raduję ....


172 szt, to taki rozmiar 1 New Born czy coś w ten deseń to niby jest przedział 2-5 kg , to ile średnio używa się takiego rozmiaru po narodzinach?
Ciezko powiedziec, mon syn urodzil sie 3400 a pieluch rozm 1 zuzylismy 2 paczki, jedna w szpitalu i druga w domu to lacznie moze jakies 70 pieluszek. Z tymi kg na opakowaniu to tez roznie, bo moj danego rozmiaru nigdy nie donosil az osiagnal wage

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

---------- Dopisano o 16:29 ---------- Poprzedni post napisano o 16:27 ----------

Bo w zasadzie jakby patrzec na kilogramy podane na opakowaniu to mozna by zaczynac od rozmiaru 2, ktory jest od 3 kilogramow, a jednak pieluszka za wielka na takiego kilkudniowego malucha

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
sara3008 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 16:38   #4542
freya_ka
Zadomowienie
 
Avatar freya_ka
 
Zarejestrowany: 2016-12
Wiadomości: 1 441
Dot.: Mamy listopadowe 2018 - część II

Ja bym w ogóle nie kupowała dużo jednej firmy, ani pieluch, ani chusteczek czy kosmetyków, bo nie wiadomo czy nie uczuli.
Moja pieluchy tolerowała każde, ale chusteczki tylko babydream, po pampersowych od razu tyłek czerwony.

Ja miałam dziś w planach odgruzować dom, ale nie zrobiłam nic
__________________
2018 - 4 (2017 - 39)
Wizażowe Wyzwanie Czytelnicze 3/21




Agata
freya_ka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 16:39   #4543
sara3008
Zadomowienie
 
Avatar sara3008
 
Zarejestrowany: 2015-04
Lokalizacja: z nad morza
Wiadomości: 1 924
Dot.: Mamy listopadowe 2018 - część II

To tez prawda, mojego akurat nic nie uczulalo, ale to nie znaczy ze drugiemu tez nic nie bedzie

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
sara3008 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 16:57   #4544
Karolkowa_86
Wtajemniczenie
 
Avatar Karolkowa_86
 
Zarejestrowany: 2017-02
Wiadomości: 2 156
Dot.: Mamy listopadowe 2018 - część II

Poprasowalam ale teraz sapie
Ja mam jedno opakowanie pieluch jedynej ale jeszcze po Ameli mi Zostało, kupię jeszcze jedno opakowanie i myślę że starczy tylko nie wiem ile dwójek kupić

(*) Amelka 02.03.2017
Czekamy Synku na Ciebie
Karolkowa_86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 21:07   #4545
sara3008
Zadomowienie
 
Avatar sara3008
 
Zarejestrowany: 2015-04
Lokalizacja: z nad morza
Wiadomości: 1 924
Dot.: Mamy listopadowe 2018 - część II

Wiecie, ze nasze obie aniolkowe mamy, motopana123 i Ciastkowelove sa na marcowkach fajnie, ze im sie udalo

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
sara3008 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 21:09   #4546
motopana123
Zakorzenienie
 
Avatar motopana123
 
Zarejestrowany: 2017-02
Wiadomości: 3 133
Dot.: Mamy listopadowe 2018 - część II

Cytat:
Napisane przez sara3008 Pokaż wiadomość
Wiecie, ze nasze obie aniolkowe mamy, motopana123 i Ciastkowelove sa na marcowkach fajnie, ze im sie udalo

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Cały czas was podczytuje dziewczyny i czerpie od was rady mam nadzieję że nie macie nic przeciwko
Udzielam się na marcówkach chociaż termin mam na 19 lutego w czwartek byłam na badaniach wszystko było ok prawie 3 cm dziecia kolejna wizyta prenatalne 7.08
Pozdrowienia dla was

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
19.10.2017
23.03.2018
02.2019


20.03. 2018


2018
4/52
motopana123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 21:25   #4547
dews
Zadomowienie
 
Avatar dews
 
Zarejestrowany: 2017-02
Wiadomości: 1 557
Dot.: Mamy listopadowe 2018 - część II

Motopana123 wspaniale, gratulacje!! Trzymam kciuki za ciebie i maluszka!

Dziewczyny mnie wzięło na pieczenie o 21 i robię ciasto drozdzowe z truskawkami, mam nadzieję, że wyrośnie!


Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
dews jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 21:27   #4548
sara3008
Zadomowienie
 
Avatar sara3008
 
Zarejestrowany: 2015-04
Lokalizacja: z nad morza
Wiadomości: 1 924
Dot.: Mamy listopadowe 2018 - część II

Cytat:
Napisane przez motopana123 Pokaż wiadomość
Cały czas was podczytuje dziewczyny i czerpie od was rady mam nadzieję że nie macie nic przeciwko
Udzielam się na marcówkach chociaż termin mam na 19 lutego w czwartek byłam na badaniach wszystko było ok prawie 3 cm dziecia kolejna wizyta prenatalne 7.08
Pozdrowienia dla was

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
19 lutego zobaczylam swoje 2 kreski a wlasciwie cien cienia drugiej kreski fajna data
Trzymam kciuki za Was i zycze spokojnej ciazy

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
sara3008 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 21:55   #4549
sylwusiach
Zakorzenienie
 
Avatar sylwusiach
 
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Zielona Wyspa
Wiadomości: 6 611
Wpisy w blogu: 1
Send a message via Skype™ to sylwusiach
Dot.: Mamy listopadowe 2018 - część II

mialam gosci dostalam ferero rocher i martini wypije za rok 🤣

upieklam gofry

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Lilly 20.06.2015
sylwusiach jest teraz online   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Poczekalnia - będę mamą


Ten wątek obecnie przeglądają: 5 (3 użytkowników i 2 gości)
sylwusiach, madeleine91, taga91
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2018-07-21 22:55:01


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:57.