Praca wizażystki i moje pytanie :) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - pytania do wizażystki Miejsce, w którym rozmawiamy o wizażu, stylizacji, kosmetykach kolorowych oraz trendach w makijażu. Masz pytanie? Zadaj je wizażystce.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2016-10-19, 17:30   #1
macia_g
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2016-10
Wiadomości: 3
Smile

Praca wizażystki i moje pytanie :)


Moje drogie Panie,
Ponieważ jestem tutaj pierwszy raz, chciałabym podzielić się z Wami swoimi planami dot. wizażu.
Otóż chciałabym iść na kurs wizażu, ponieważ zajmuję się amatorsko wizażem od jakiegoś roku, może dłużej i chciałabym rozwinąć się w tym kierunku. Jednak od dłuższego czasu czuję większą potrzebę...założenia własnej firmy związanej z tą branżą. I mam tutaj do Was pytanie...: Czy po ukończeniu kilkugodzinnego kursu, a dokładnie 30h i założeniu własnej działalności, będę mogła się samozatrudnić? Podkreślam, że chodzi tu tylko o wizaż, nie o żadne zabiegi kosmetyczne. Oczywiście po kursie, chciałabym zacząć od pracy w drogeriach, bądź jakiejkolwiek, ale myślę na przyszłość. Bardzo mi na tym zależy.
Może któraś z Was ma pewne doświadczenie w pracy wizażystki i prowadzeniu własnego biznesu w tej branży? Byłabym bardzo wdzięczna za każdą odpowiedź, każdą pomoc.
macia_g jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-10-19, 21:35   #2
Gayanna
Raczkowanie
 
Avatar Gayanna
 
Zarejestrowany: 2016-09
Wiadomości: 73
Dot.: Praca wizażystki i moje pytanie :)

Tak, będziesz mogła. Do wykonywania zawodu wizażysty nie potrzebujesz żadnego papierka, równie dobrze możesz być samoukiem.
Gayanna jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-11-06, 20:45   #3
CosmeticAtelier
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2016-11
Wiadomości: 3
Dot.: Praca wizażystki i moje pytanie :)

Co masz na myśli pisząc "założenie własnej firmy związanej z tą branżą" oraz "samozatrudnić"?