Jak prowadzić księgowość? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Praca i biznes

Notka

Praca i biznes W tym miejscu rozmawiamy o pracy i biznesie. Jeśli szukasz pracy, planujesz ją zmienić lub prowadzisz własny biznes, to miejsce jest dla ciebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-03-06, 21:52   #1
kosmak
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 71

Jak prowadzić księgowość?


Dziewczyny! Otwieram niebawem własny mały biznes. Chcę jak najbardziej ograniczyć koszta. Znajoma powiedziała mi, że koszt księgowego to ok 100-150 zł miesięcznie. Chciałabym z tego zrezygnować. Nie znam się jeszcze na księgowości, ale myślę że dałabym radę się tego wszystkiego nauczyć. Myślicie, że jakbym poszła do rocznej szkoły na Kadry i Płace to by wystarczyło? I czy nie muszę mieć jakiś dodatkowych uprawnień żeby tą księgowość sobie prowadzić?
kosmak jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-06, 21:58   #2
panna mati_
Zakorzenienie
 
Avatar panna mati_
 
Zarejestrowany: 2012-12
Lokalizacja: Płońsk
Wiadomości: 7 831
Dot.: Jak prowadzić księgowość?

Napewno po takiej szkole to ogarniesz. Własny , mały interes to nie korporacja. Dasz radę.
__________________
Każdego dnia, z każdą godziną rośnie liczba osób, które mogą pocałować mnie w d...
panna mati_ jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-06, 22:22   #3
evilcia
Zadomowienie
 
Avatar evilcia
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Z domu
Wiadomości: 1 877
Dot.: Jak prowadzić księgowość?

No kadry i płace to akurat nijak ma się do umiejętności prowadzenia własnej księgowości, a zus akurat to najmniejszy problem..