hantle,sztanga,bieżnia,ae robik - jak to ogarnąć? pomóżcie :| - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Fitness, bieganie, joga - spalamy kalorie

Notka

Fitness, bieganie, joga - spalamy kalorie Forum dla osób, które lubią aktywność fizyczną i chcą spalić zbędne kalorie. Wejdź, poznaj świat fitnessu i różne rodzaje aktywności fizycznej np. joga, pilates czy zumba.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-04-13, 19:35   #1
Pati_Son
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-11
Lokalizacja: Racibórz
Wiadomości: 12

hantle,sztanga,bieżnia,ae robik - jak to ogarnąć? pomóżcie :|


Bon żurek wszystkim

potrzebuję odrobiny Waszej pomocy w ułożeniu planu treningowego...
Zacznę od tego,że ćwiczę juz od ponad roku w domu ( dodałam jakiś czas temu post odnośnie step aerobiku ,w którym także prosiłam Was o pomoc ) . Od grudnia do swoich treningów włączyłam trening siłowy i faktycznie na analizie składu masy ciała ubyło mi 1,5 kg tłuszczu ,a przybyło 2,5 kg mięśni - w jakies 2 miesiące. Teraz w domu mam do dyspozycji hantle ( max. po 20 kg na rękę ), bieżnię magnetyczną ( jednak nie cierpię biegać ,ponieważ mam spory biust , a stanik + top nie dają mi pełnego komfortu , nawet przy truchcie ^^,więc mam ustawioną ją pod jakimś kątem i szybko sobie maszeruje pod górkę ), step do aerobiku, stepper i ma do mnie dotrzec niebawem sztanga prosta 180 cm. Mój problem polega na tym,że nie wiem jak to wszystko ogarnąc do kupy - do tej pory w poniedziałki ćwiczyłam nogi i pośladki z obciążeniem 2x 5 kg ( z fitness blenderem -https://www.youtube.com/watch?v=11JXbBBgfWg i https://www.youtube.com/watch?v=suNj0eeFftw), wtorki - step cardio aerobik 30 min + znajdywałam sobie jakieś filmiki tez od FB aby poćwiczyc znowu z obciążeniem, środa - brzuchol mel B + abs mel b + FB https://www.youtube.com/watch?v=uB_ejT_DgUM ; czwartek - full 40 min indoor walking z jessica smith https://www.youtube.com/watch?v=gd9V8pJrMXU i ćwiczenia FB , w tym pare z obciazeniem https://www.youtube.com/watch?v=AoZsTarI9uA ;