Jaki Internet wybrać? Proszę o rady. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Komputery, telefony, tablety

Notka

Komputery, telefony, tablety Masz problem z komputerem, telefonem lub tabletem? Potrzebujesz fachowej porady na temat oprogramowania? Masz wiedzę i chcesz pomóc innym? Dołącz.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-09-16, 10:41   #1
Meegiiii
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 11

Jaki Internet wybrać? Proszę o rady.


Moja sytuacja wygląda tak: niedługo wyjeżdżam na studia i w mieszkaniu będę mieć Internet Wi-Fi. W domu rodzinnym teraz mam Internet kablowy, ale niedługo kończy mi się umowa i chcę znaleźć coś tańszego, ponieważ moi rodzice nie korzystają z komputera, a ja będę tutaj bywać rzadziej (weekendy, święta itp.). Niestety nie znam się na tym, a na podjęcie decyzji został mi jakiś tydzień. Jaki Internet byłby dla mnie najlepszy? Zastanawiam się nad takim najtańszym z Plusa - 14,90 za 0,5 GB. Jego dodatkową zaletą jest mobilność, czyli będę mogła podpiąć sobie go do laptopa czy tabletu (mam, ale z racji posiadania tylko Internetu kablowego nie miałam nawet okazji się nim "pobawić" ) podczas podróży pociągiem itp., ale zastanawiam się czy taka prędkość mi wystarczy? Nie chcę się potem denerwować, a umowę podpisać trzeba na dłuższy okres... Może któraś z Was go posiada albo może mi coś doradzić?

Edit: Mam nadzieję, że wybrałam odpowiednie miejsce na ten wątek
Meegiiii jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-09-16, 10:54   #2
Charmain
Zakorzenienie
 
Avatar Charmain
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Hl.m. Praha
Wiadomości: 24 166
Dot.: Jaki Internet wybrać? Proszę o rady.

Nie chodzi tyle o prędkość, ale o ilość danych, które będziesz mogła pobrać czy tam przesłać. I te 0,5 wydaje mi się bardzo mało- nawet do weekendowego korzystania.
Play ma najlepsze oferty mobilnego, zobacz u nich
Charmain jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-09-16, 11:00   #3
Meegiiii
Przyczajenie