Świat księgowych :D Książka dla studentki FiR - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja > Studia

Notka

Studia Miejsce dla osób, które są zainteresowane studiami. Chcesz dowiedzieć się jak wygląda życie studenckie? Dołącz do nas, podziel się doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-11-09, 17:17   #1
Honey02
Raczkowanie
 
Avatar Honey02
 
Zarejestrowany: 2011-09
Wiadomości: 31
Post

Świat księgowych :D Książka dla studentki FiR


A więc tak ten wątek kieruje do księgowych, a także osób które studiują dany kierunek lub po prostu się interesują
Jestem studentką drugiego roku FiR w pierwszym roku a w drugim semestrze mieliśmy bardzo słabego wykładowce, który niczego nie uczył a zaliczenie jego przedmiotu polegało na napisaniu z trzech pojęć typu co to są aktywa, pasywa itp. także... Teraz mam kontynuacje i przedmiot nazywa się rachunkowość finansowa, nie muszę mówić, że moja grupa jest bardzo w tyle z materiałem a do tego nowa nauczycielka jest bardzo wymagająca. Książka którą mam, którą kazała nam zakupić nasza nauczycielka, niestety jest dla mnie mało zrozumiała. Mam pytanie do księgowych, jeśli jakieś tu są, i do osób ogarniętych w tych sprawach całych tych kontach, księgowaniach po stronie winien i ma, czy możecie mi doradzić jakąś dobrą książkę od podstaw, której autorzy w zrozumiały sposób wytłumaczyli te księgowe sprawy? :pro si:: prosi:
Honey02 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2015-11-11, 11:45   #2
natalka2
Zakorzenienie
 
Avatar natalka2
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 4 514
Dot.: Świat księgowych :D Książka dla studentki FiR

Cytat:
Napisane przez Honey02 Pokaż wiadomość
A więc tak ten wątek kieruje do księgowych, a także osób które studiują dany kierunek lub po prostu się interesują