co wybrac: blender czy koktajler? - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Hobby > Kuchnia - Moje gotowanie

Notka

Kuchnia - Moje gotowanie Dzielimy się wiedzą jak przyrządzić, ugotować i upiec tak wspaniale jak nasze babcie!

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2014-12-10, 12:17   #31
BasiaLis
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2013-11
Wiadomości: 3
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

U mnie w domu doskonale spisuje się: http://www.tvokazje.pl/kuchnia/27-ul...amax&results=1 . Dobrze się sprawdza zarówno przy robieniu koktajli, kremów jak i soków.
BasiaLis jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-10, 12:37   #32
caffe_inka
Przyczajenie
 
Avatar caffe_inka
 
Zarejestrowany: 2014-03
Wiadomości: 17
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

Ja dosłownie wszystko robię ręcznym, odpowiednie końcówki + duża moc - niczego innego nie potrzebujesz
caffe_inka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-09-27, 09:18   #33
emenyx
Zadomowienie
 
Avatar emenyx
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: http://kingaemigrantka.blogspot.de/
Wiadomości: 1 507
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

Podbijam temat do gory. Czy ktoś moze mi polecić dobry smothiemaker? Chce robić smothie, koktajle. Blender ręczny sie do tego nie sprawdza. Ma problemy z szatkowaniem liści pietruszki lub szpinaku. Poza tym chce taki aby pic bezpośrednio z pojemnika. Będę wdzięczna za wskazówki
__________________
http://kingaemigrantka.blogspot.de/
Zapraszam na mojego bloga. Podróże małe i duże, życie na emigracji, kosmetyki, odżywianie, przepisy, sport, nauka j. niemieckiego i wiele innych ciekawych tematów
emenyx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-09-27, 12:40   #34
kaledonia
Zakorzenienie
 
Avatar kaledonia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Ldz---GDA---NO
Wiadomości: 6 639
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

Cytat:
Napisane przez emenyx Pokaż wiadomość
Podbijam temat do gory. Czy ktoś moze mi polecić dobry smothiemaker? Chce robić smothie, koktajle. Blender ręczny sie do tego nie sprawdza. Ma problemy z szatkowaniem liści pietruszki lub szpinaku. Poza tym chce taki aby pic bezpośrednio z pojemnika. Będę wdzięczna za wskazówki
Widziałam coś takiego u polskich Youtuberek, chyba firmy Russell Hobbs
http://www.ceneo.pl/29082802
__________________
Top 5 Paryża
kaledonia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-09-27, 14:41   #35
Asiczkaa
Rozeznanie
 
Avatar Asiczkaa
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 975
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

Cytat:
Napisane przez kaledonia Pokaż wiadomość
Widziałam coś takiego u polskich Youtuberek, chyba firmy Russell Hobbs

http://www.ceneo.pl/29082802

Mam wlasnie taki od pol roku i jestem bardzo zadowolona, radzi sobie z mrozonymi owocami, liscmi szpinaku czy jarmuzu. Pojemnik i pokrywka sa szczelne i nic nie wycieka w transporcie(w pozycji pionowej).
Asiczkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-09-27, 17:17   #36
emenyx
Zadomowienie
 
Avatar emenyx
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: http://kingaemigrantka.blogspot.de/
Wiadomości: 1 507
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

Dziękuje dziewczyny, przeglądam oferty i sama nie wiem, czy brać te tanie, czy lepiej zainwestować w lepszy...
__________________
http://kingaemigrantka.blogspot.de/
Zapraszam na mojego bloga. Podróże małe i duże, życie na emigracji, kosmetyki, odżywianie, przepisy, sport, nauka j. niemieckiego i wiele innych ciekawych tematów
emenyx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-09-27, 20:51   #37
kaledonia
Zakorzenienie
 
Avatar kaledonia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Ldz---GDA---NO
Wiadomości: 6 639
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

Cytat:
Napisane przez emenyx Pokaż wiadomość
Dziękuje dziewczyny, przeglądam oferty i sama nie wiem, czy brać te tanie, czy lepiej zainwestować w lepszy...
Nad jakim modelem się jeszcze zastanawiasz?

Dla mnie fajnym rozwiązaniem są 2 kubki w zestawie i ustnik do picia w tym modelu podlinkowanym.
__________________
Top 5 Paryża
kaledonia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-09-29, 11:03   #38
Gomra
Zakorzenienie
 
Avatar Gomra
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 736
GG do Gomra
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

Cytat:
Napisane przez emenyx Pokaż wiadomość
Podbijam temat do gory. Czy ktoś moze mi polecić dobry smothiemaker? Chce robić smothie, koktajle. Blender ręczny sie do tego nie sprawdza. Ma problemy z szatkowaniem liści pietruszki lub szpinaku. Poza tym chce taki aby pic bezpośrednio z pojemnika. Będę wdzięczna za wskazówki
Ja mogę polecić od siebie mikser aura pro russel hobbs - podlinkowuje żebyś zobaczyła (strona jest przykładowa, z pewnością znajdziesz taniej) - http://www.oleole.pl/miksery-kielich...FSoMcwodu2MPlg

Mam go kilka miesięcy ale naprawdę jest świetny, bez porównania z blenderem. Robię nim koktajle, gziki z sera, nawet ubijam w nim kremówkę, naprawdę jest bardzo szybki, kilka sekund i gotowe. Kremowkę ubija w 10 sekund więc naprawde ma moc. Sieka duże kawałki, orzechy, jarmuż, co tam tylko wlożysz.

Bez porównania z ręcznym. Butelki w których miksujesz sa odrazu bidonami, są dwie sztuki - dla mnie jako dla matki rozwiązanie idealne, bo jak ide z dzieciakami na plac zabaw to biore im bez dodatkowego przelewania itp. Jest jeszcze jeden mniejszy zbiorniczek - jest to młynek, fajnie mieli cukier, nasiona, kawy itp

Szukałabym czegoś w ty kieruku

---------- Dopisano o 11:03 ---------- Poprzedni post napisano o 11:02 ----------

o widzę, że dziewczyny mówią o tym samym, naprawdę polecam

Edytowane przez Gomra
Czas edycji: 2015-09-29 o 11:08
Gomra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-09-29, 22:11   #39
emenyx
Zadomowienie
 
Avatar emenyx
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: http://kingaemigrantka.blogspot.de/
Wiadomości: 1 507
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

Cytat:
Napisane przez kaledonia Pokaż wiadomość
Nad jakim modelem się jeszcze zastanawiasz?

Dla mnie fajnym rozwiązaniem są 2 kubki w zestawie i ustnik do picia w tym modelu podlinkowanym.
Ten: http://www.amazon.de/TV-Unser-Origin...smoothie-maker

Albo Ten: ale za drogi: http://www.amazon.de/NutriBullet-NBR...smoothie-maker

---------- Dopisano o 22:08 ---------- Poprzedni post napisano o 22:07 ----------

Ten jest fajny bo ma 1000 watt wiec sobie ze wszystkim poradzi: http://www.amazon.de/Klarstein-Küche...0_SR160%2C160_

Ale ogólnie sama nie wiem, na razie patrzę co jest na rynku. Poszukam jeszcze jakiś recenzji, co ludzie piszą....

---------- Dopisano o 22:11 ---------- Poprzedni post napisano o 22:08 ----------

Cytat:
Napisane przez Gomra Pokaż wiadomość
Ja mogę polecić od siebie mikser aura pro russel hobbs - podlinkowuje żebyś zobaczyła (strona jest przykładowa, z pewnością znajdziesz taniej) - http://www.oleole.pl/miksery-kielich...FSoMcwodu2MPlg

Mam go kilka miesięcy ale naprawdę jest świetny, bez porównania z blenderem. Robię nim koktajle, gziki z sera, nawet ubijam w nim kremówkę, naprawdę jest bardzo szybki, kilka sekund i gotowe. Kremowkę ubija w 10 sekund więc naprawde ma moc. Sieka duże kawałki, orzechy, jarmuż, co tam tylko wlożysz.





Bez porównania z ręcznym. Butelki w których miksujesz sa odrazu bidonami, są dwie sztuki - dla mnie jako dla matki rozwiązanie idealne, bo jak ide z dzieciakami na plac zabaw to biore im bez dodatkowego przelewania itp. Jest jeszcze jeden mniejszy zbiorniczek - jest to młynek, fajnie mieli cukier, nasiona, kawy itp

Szukałabym czegoś w ty kieruku

---------- Dopisano o 11:03 ---------- Poprzedni post napisano o 11:02 ----------

o widzę, że dziewczyny mówią o tym samym, naprawdę polecam
Dziękuje za opinie
Skoro juz tyle osób go poleca to przyjrzę mu sie jeszcze bliżej. Moze nie warto przepłacać za inne ... Skoro ten jest dobry.
A z kostkami lodu tez sobie daje radę?
__________________
http://kingaemigrantka.blogspot.de/
Zapraszam na mojego bloga. Podróże małe i duże, życie na emigracji, kosmetyki, odżywianie, przepisy, sport, nauka j. niemieckiego i wiele innych ciekawych tematów
emenyx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-09-30, 06:48   #40
marysia_co
Raczkowanie
 
Avatar marysia_co
 
Zarejestrowany: 2014-01
Wiadomości: 301
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

Ja używam blendera praktycznie kilka razy w tygodniu i mam z kenwooda. Tani nie był, ale jest o mocy 700 W i naprawdę sprawdza się w każdej sytuacji. Ale jeśli ktoś nie korzysta z tego sprzętu tak jak ja to może faktycznie bez sensu płacić za niego tyle kasy.
marysia_co jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-09-30, 09:45   #41
emenyx
Zadomowienie
 
Avatar emenyx
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: http://kingaemigrantka.blogspot.de/
Wiadomości: 1 507
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

Cytat:
Napisane przez marysia_co Pokaż wiadomość
Ja używam blendera praktycznie kilka razy w tygodniu i mam z kenwooda. Tani nie był, ale jest o mocy 700 W i naprawdę sprawdza się w każdej sytuacji. Ale jeśli ktoś nie korzysta z tego sprzętu tak jak ja to może faktycznie bez sensu płacić za niego tyle kasy.

mi sie bledner popsul dlatego szukam czegos nowego


utarly mi sie te plastkiowe polaczenia z nozka, ktora sie na niego zaklada...
__________________
http://kingaemigrantka.blogspot.de/
Zapraszam na mojego bloga. Podróże małe i duże, życie na emigracji, kosmetyki, odżywianie, przepisy, sport, nauka j. niemieckiego i wiele innych ciekawych tematów
emenyx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-10-01, 11:00   #42
Gomra
Zakorzenienie
 
Avatar Gomra
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 736
GG do Gomra
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

Emenyx nie próbowałam typowo kostek, ale np. mrożone owoce i nie ma żadnego problemu. Ma duże ostre ostrza, a sama butelka ( 600ml pojemności) jest wąska. Moc jak na taki pojemnik ma ogromną bo 300W.

Nie wiem do jakiej ceny szukasz. Możesz zobaczyć na stronie russela filmiki pokazowe, albo na yt, są one autentyczne, tak wlaśnie to urządzenia działa
Gomra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-10-01, 19:36   #43
kaledonia
Zakorzenienie
 
Avatar kaledonia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Ldz---GDA---NO
Wiadomości: 6 639
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

Cytat:
Napisane przez emenyx Pokaż wiadomość
mi sie bledner popsul dlatego szukam czegos nowego


utarly mi sie te plastkiowe polaczenia z nozka, ktora sie na niego zaklada...
Na pewno odrzuciłabym ten model z telezakupów (podlinkowany z amazona).
__________________
Top 5 Paryża
kaledonia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-10-02, 14:26   #44
emenyx
Zadomowienie
 
Avatar emenyx
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: http://kingaemigrantka.blogspot.de/
Wiadomości: 1 507
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

dziekuje dziewczyny za wskazowki. Skocze do Saturna i zobacze czy jest ten model ktory polecilyscie. A jesli nie to zamowie przez Internet.
Urzadzenia Maja zazwyczaj rok gwarancji, wiec jak ma sie rozleciec to sie rozleci szybko, a jak rok wytrzyma to ok i bedzie dzialal
__________________
http://kingaemigrantka.blogspot.de/
Zapraszam na mojego bloga. Podróże małe i duże, życie na emigracji, kosmetyki, odżywianie, przepisy, sport, nauka j. niemieckiego i wiele innych ciekawych tematów
emenyx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-10-02, 15:19   #45
kaledonia
Zakorzenienie
 
Avatar kaledonia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Ldz---GDA---NO
Wiadomości: 6 639
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

Cytat:
Napisane przez emenyx Pokaż wiadomość
dziekuje dziewczyny za wskazowki. Skocze do Saturna i zobacze czy jest ten model ktory polecilyscie. A jesli nie to zamowie przez Internet.
Urzadzenia Maja zazwyczaj rok gwarancji, wiec jak ma sie rozleciec to sie rozleci szybko, a jak rok wytrzyma to ok i bedzie dzialal
2 lata na terenie EU.
__________________
Top 5 Paryża
kaledonia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-10-03, 22:30   #46
Silence_
Zakorzenienie
 
Avatar Silence_
 
Zarejestrowany: 2012-11
Lokalizacja: Lincolnshire
Wiadomości: 4 727
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

Cytat:
Napisane przez emenyx Pokaż wiadomość
dziekuje dziewczyny za wskazowki. Skocze do Saturna i zobacze czy jest ten model ktory polecilyscie. A jesli nie to zamowie przez Internet.
Urzadzenia Maja zazwyczaj rok gwarancji, wiec jak ma sie rozleciec to sie rozleci szybko, a jak rok wytrzyma to ok i bedzie dzialal
Jeśli jeszcze nie zdecydowałaś to polecam przyjrzeć się również temu:
http://www.amazon.co.uk/Breville-Ble...rds=blender+go

Nie ma zbyt dużej mocy, ale dobrze radzi sobie z mrożonymi owocami, kostkami lodu. Butelki można osobno dokupować w zależności od potrzeb
__________________


Silence_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-02-11, 21:21   #47
beja01
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2016-01
Wiadomości: 7
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

Blender Amiki jest ok, ja mam taki mały, można go schować, łatwo się go myje, ma regulację prędkości i taki uchwyt obrotowy wiec mogę odłożyć blender na szafkę i nie ubrudzi mi się nic. Poza tym blender przyda Ci się do wielu rzeczy nie, aj teraz często pasty różne nim robię, albo pasztet warzywny przed włożeniem do formy blenduję, zeby zrobiła sie z niego taka masa.
beja01 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-11-29, 10:31   #48
Anka91a
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2017-11
Wiadomości: 1
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

NutriBullet jest najlepszy! Koktajle przygotowuję w nim codziennie od roku i jeszcze mnie nie zawiódł. Przede wszystkim jest naprawdę dobrej jakości. Super wytrzymały blender. Ostatnio moja córka robiła masło orzechowe. Blender potrafi zmielić na drobny pył najtwardsze orzechy i łupiny. Zupy i koktajle mają rewelacyjnie gładką konsystencję. To naprawdę hit na światowym rynku. Ten blender poleca Victoria Beckham i nasza rodaczka Ewa Chodakowska
Anka91a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-12-01, 16:28   #49
domi_f
Przyczajenie
 
Avatar domi_f
 
Zarejestrowany: 2017-11
Wiadomości: 22
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

każdy blender ma trochę inną funkcję ale są też blendery dobre do koktajli. Najlepiej to poczytać trochę jakie funkcje są potrzebne nam najbardziej. Znalazłam taki artykuł https://www2.braunhousehold.com/pl-p...ndera-recznego i tu masz podane jaki najlepszy do koktajli, zup, soków itp. Ja najczęściej używam do obiadu i właśnie przeczytałam że dobry dla mnie jest taki ze zmiennymi ostrzami więc każdy indywidualnie musi sobie dobrać.
domi_f jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-12-02, 07:53   #50
Kala713
Wtajemniczenie
 
Avatar Kala713
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 2 129
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

Który wybrałybyście:

https://saturn.pl/agd-male/koktajler...rolux-esb-2500

czy :

https://saturn.pl/agd-male/blender-r...8996-56-desire

Ja jestem w kropce i sama nie wiem

Pierwszy jest mały,poręczny i ma dwa bidony,które chcąc dokupić osobno nie są tanie

Drugi ,porządna marka ,duża moc,bez problemu skruszy lód i zrobię nim masło

Pomóżcie
__________________
Niereformowalna, zmienna, niestabilna,
W nerwach łatwopalna, chwilę potem zimna
Momentalna przemiana totalna, w chwilę inna
Chwilę normalna, za chwilę niekompatybilna
Kala713 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-12-02, 08:37   #51
LegoJedi
Rozeznanie
 
Avatar LegoJedi
 
Zarejestrowany: 2014-07
Wiadomości: 724
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

Cytat:
Napisane przez Kala713 Pokaż wiadomość
Który wybrałybyście:

https://saturn.pl/agd-male/koktajler...rolux-esb-2500

czy :

https://saturn.pl/agd-male/blender-r...8996-56-desire

Ja jestem w kropce i sama nie wiem

Pierwszy jest mały,poręczny i ma dwa bidony,które chcąc dokupić osobno nie są tanie

Drugi ,porządna marka ,duża moc,bez problemu skruszy lód i zrobię nim masło

Pomóżcie
Wybrałaś urządzenia co działają podobnie ale należą do różnych klas.
Russell Hobbs nie należy do wzorcowych urządzeń. Ja osobiście bym go nie kupił. W to miejsce bym wybrał 1000 W BRAUN JB5160 albo jakiś Philipsa (maja też przystawki z małymi bidonami np. HR3556
Ten Elektrolux esb2500 jest w tej klasie urządzeń najlepszym wyborem. Jakbym szukał mały koktajlowiec to tylko ten.
LegoJedi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-12-02, 09:00   #52
Kala713
Wtajemniczenie
 
Avatar Kala713
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 2 129
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

Cytat:
Napisane przez LegoJedi Pokaż wiadomość
Wybrałaś urządzenia co działają podobnie ale należą do różnych klas.
Russell Hobbs nie należy do wzorcowych urządzeń. Ja osobiście bym go nie kupił. W to miejsce bym wybrał 1000 W BRAUN JB5160 albo jakiś Philipsa (maja też przystawki z małymi bidonami np. HR3556
Ten Elektrolux esb2500 jest w tej klasie urządzeń najlepszym wyborem. Jakbym szukał mały koktajlowiec to tylko ten.
Bardzo możliwe,że mój wybór nie jest do końca umiejętny bo totalnie się na tym nie znam i dlatego chciałam poprosić kogoś bardziej doświadczonego o pomoc.
Chciałam kupić coś w miarę rozsądnej cenie.Myślę,że tak do 250zł tak żeby mi nie było żal gdybym tego jednak nie używała namiętnie.

Wydawało mi ,że druga opcja jaką podałam będzie lepsza ze względu na moc i to,że będę mogła zrobić masło w nim gdzie wydaje mi się ,że w tym pierwszym nie ma szans aczkolwiek jest fajny,mały,poręczny i te bidony.
Próbowałam ich szukać stacjonarnie i są drogie

Czemu byś nie wybrała Russell Hobbs?
Kurczę,wydawało mi się to taki dobry sprzęt.
__________________
Niereformowalna, zmienna, niestabilna,
W nerwach łatwopalna, chwilę potem zimna
Momentalna przemiana totalna, w chwilę inna
Chwilę normalna, za chwilę niekompatybilna

Edytowane przez Kala713
Czas edycji: 2017-12-02 o 09:01
Kala713 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-12-02, 12:48   #53
LegoJedi
Rozeznanie
 
Avatar LegoJedi
 
Zarejestrowany: 2014-07
Wiadomości: 724
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

Cytat:
Napisane przez Kala713 Pokaż wiadomość
Bardzo możliwe,że mój wybór nie jest do końca umiejętny bo totalnie się na tym nie znam i dlatego chciałam poprosić kogoś bardziej doświadczonego o pomoc.
Chciałam kupić coś w miarę rozsądnej cenie.Myślę,że tak do 250zł tak żeby mi nie było żal gdybym tego jednak nie używała namiętnie.

Wydawało mi ,że druga opcja jaką podałam będzie lepsza ze względu na moc i to,że będę mogła zrobić masło w nim gdzie wydaje mi się ,że w tym pierwszym nie ma szans aczkolwiek jest fajny,mały,poręczny i te bidony.
Próbowałam ich szukać stacjonarnie i są drogie

Czemu byś nie wybrała Russell Hobbs?
Kurczę,wydawało mi się to taki dobry sprzęt.
Czemu nie lubię Russell Hobbs? Mam alergie na nich, kiedyś kupiłem byłej narzeczonej na Święta cały zestaw tej firmy , czajnik do wody, toster i jeszcze coś. Po 2 latach rozpadły się te urządzenia w dosłownym znaczeniu tego słowa. Jestem pewny, że jakość się poprawiła i nowe urządzenia są lepsze ale niesmak do tej firmy został. Na opakowaniach pisało made in china. Z resztą teraz wszystko w chinach składają. To jest mój osobisty uraz do tej firmy.

Teraz wracając do Twojego problemu:
Wszystko zależy jakie ilości chcesz robić i na ile osób.
Małe urządzenie Elektroluxa posiada motor 300 W i ma 23000 obr/min , do tego posiada 2 bidony 0,6 litra plastikowe BPA-free, możesz nim robić: gorące zupy miksować, pesto, smoothi, sorbety, jogurty smakowe, koktajle i crashed ice itp. Moc wydaje się mała ale nóż 4-ostrzowy obraca max. 0,6 litra tylko, wiec ten mały stworek ma dużo power. Posiada 1 prędkość. Jest praktyczny, nie zajmuje dużo miejsca i można bidonik wziąść ze sobą na drogę. Plus w każdym bidoniku można zmixować coś innego bez mycia extra dzbanka.
Teraz duży mixer. Moc 750W max . obroty 26000 obr/min, 6-ostrzowy nóż, 1,5 litra szklany dzbanek, 2 prędkości + impuls ice-Crush. Jest dużo większy i cięższy (szklany dzban). Tym urządzeniem jesteś w stanie zrobić duże ilości na raz max. 1,5 litra, oczywiście małe też. Łatwiej też jest np. wlać gorącą zupę do szerokiego dzbanka jak do małego bidoniku. W trakcie miksowania możesz dodawać inne składniki przez okienko u góry. Dzban można myć w zmywarce (szkło). Wg parametrów za te pieniądze jest OK.
Decyzja należy do ciebie, musisz wiedzieć co to urządzenia ma robić i jakie ilości. Mam nadzieję że trochę Tobie pomogłem.

Edytowane przez LegoJedi
Czas edycji: 2017-12-02 o 12:54
LegoJedi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-12-02, 13:04   #54
Kala713
Wtajemniczenie
 
Avatar Kala713
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 2 129
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

Cytat:
Napisane przez LegoJedi Pokaż wiadomość
Czemu nie lubię Russell Hobbs? Mam alergie na nich, kiedyś kupiłem byłej narzeczonej na Święta cały zestaw tej firmy , czajnik do wody, toster i jeszcze coś. Po 2 latach rozpadły się te urządzenia w dosłownym znaczeniu tego słowa. Jestem pewny, że jakość się poprawiła i nowe urządzenia są lepsze ale niesmak do tej firmy został. Na opakowaniach pisało made in china. Z resztą teraz wszystko w chinach składają. To jest mój osobisty uraz do tej firmy.

Teraz wracając do Twojego problemu:
Wszystko zależy jakie ilości chcesz robić i na ile osób.
Małe urządzenie Elektroluxa posiada motor 300 W i ma 23000 obr/min , do tego posiada 2 bidony 0,6 litra plastikowe BPA-free, możesz nim robić: gorące zupy miksować, pesto, smoothi, sorbety, jogurty smakowe, koktajle i crashed ice itp. Moc wydaje się mała ale nóż 4-ostrzowy obraca max. 0,6 litra tylko, wiec ten mały stworek ma dużo power. Posiada 1 prędkość. Jest praktyczny, nie zajmuje dużo miejsca i można bidonik wziąść ze sobą na drogę. Plus w każdym bidoniku można zmixować coś innego bez mycia extra dzbanka.
Teraz duży mixer. Moc 750W max . obroty 26000 obr/min, 6-ostrzowy nóż, 1,5 litra szklany dzbanek, 2 prędkości + impuls ice-Crush. Jest dużo większy i cięższy (szklany dzban). Tym urządzeniem jesteś w stanie zrobić duże ilości na raz max. 1,5 litra, oczywiście małe też. Łatwiej też jest np. wlać gorącą zupę do szerokiego dzbanka jak do małego bidoniku. W trakcie miksowania możesz dodawać inne składniki przez okienko u góry. Dzban można myć w zmywarce (szkło). Wg parametrów za te pieniądze jest OK.
Decyzja należy do ciebie, musisz wiedzieć co to urządzenia ma robić i jakie ilości. Mam nadzieję że trochę Tobie pomogłem.
Dzięki bardzo za tak obszerną opinie
Zamierzam tylko dla siebie w nim robić ,Tż stroni od wszystkiego co zdrowe
Za małym przemawia właśnie to ,że jest mały ,plus jak mówisz fajna opcja z bidonami,które mogę zabrać i tak też myślę robić.
Generalnie za tym drugim przemawia tylko to,że ma duża moc i bez problemu zrobię nim masło-chociaż tak sobie myślę teraz,że jest tyle maseł na rynku z dobrym składem ,że nie wiem czy jest sens trzymać taki duży sprzęt w domu tylko dla masła i kupując go będę musiała też dokupić bidony.
A czy tym małym bez problemu zrobię koktajle warzywne bo generalnie na tym mi najbardziej zależy?
Wolę owocowe ale stwierdziłam,że jem mało warzyw i czas to naprawić
__________________
Niereformowalna, zmienna, niestabilna,
W nerwach łatwopalna, chwilę potem zimna
Momentalna przemiana totalna, w chwilę inna
Chwilę normalna, za chwilę niekompatybilna
Kala713 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-12-02, 14:07   #55
LegoJedi
Rozeznanie
 
Avatar LegoJedi
 
Zarejestrowany: 2014-07
Wiadomości: 724
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

Cytat:
Napisane przez Kala713 Pokaż wiadomość
Dzięki bardzo za tak obszerną opinie
Zamierzam tylko dla siebie w nim robić ,Tż stroni od wszystkiego co zdrowe
Za małym przemawia właśnie to ,że jest mały ,plus jak mówisz fajna opcja z bidonami,które mogę zabrać i tak też myślę robić.
Generalnie za tym drugim przemawia tylko to,że ma duża moc i bez problemu zrobię nim masło-chociaż tak sobie myślę teraz,że jest tyle maseł na rynku z dobrym składem ,że nie wiem czy jest sens trzymać taki duży sprzęt w domu tylko dla masła i kupując go będę musiała też dokupić bidony.
A czy tym małym bez problemu zrobię koktajle warzywne bo generalnie na tym mi najbardziej zależy?
Wolę owocowe ale stwierdziłam,że jem mało warzyw i czas to naprawić
Na 1 osobę to tylko ten mały, bo najlepiej smakuje świeżo zrobiony (no chyba że na raz wypijasz 1,5 L joke) warzywa miękkie typu pomidor papryka ogórek, jarmuż, cukinie, cebula , czosnek bez problemu. Warzywa twarde typu seler, marchewka, burak właściwie też bez problemu (najlepiej pokroić w małe kawałki) w czasie picia będą wyczuwalne maciupkie grudki ale to normalne we wszystkich mikserach . Włókniste warzywa typu seler naciowy, pietruszka itp. będą też zmiksowane ale drobne włókna zostaną i mogą się przykleić do noża. To też normalne we wszystkich urządzeniach tego typu.
Ja mam duży philipsa i stoi nie używany. Ten mały mi się też podoba ale na razie potrzebuje nową indukcję wiec może kiedyś.
Na początek wrzuć do niego trochę pomidorka, ogórka, papryki, cebulę, czosnek, chili, aceto balsamico, trochę tosta (biały chleb) bez skórki, oliwy z oliwek, sól, pieprz, trochę pomidorów bez skórki z puszki (puree) i podej warzywnym wywarem zimnym i ciutek cukru. Zobaczysz jaki boski smak ma słynne gazpacho miodzio
LegoJedi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-12-02, 14:29   #56
Kala713
Wtajemniczenie
 
Avatar Kala713
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 2 129
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

Cytat:
Napisane przez LegoJedi Pokaż wiadomość
Na 1 osobę to tylko ten mały, bo najlepiej smakuje świeżo zrobiony (no chyba że na raz wypijasz 1,5 L joke) warzywa miękkie typu pomidor papryka ogórek, jarmuż, cukinie, cebula , czosnek bez problemu. Warzywa twarde typu seler, marchewka, burak właściwie też bez problemu (najlepiej pokroić w małe kawałki) w czasie picia będą wyczuwalne maciupkie grudki ale to normalne we wszystkich mikserach . Włókniste warzywa typu seler naciowy, pietruszka itp. będą też zmiksowane ale drobne włókna zostaną i mogą się przykleić do noża. To też normalne we wszystkich urządzeniach tego typu.
Ja mam duży philipsa i stoi nie używany. Ten mały mi się też podoba ale na razie potrzebuje nową indukcję wiec może kiedyś.
Na początek wrzuć do niego trochę pomidorka, ogórka, papryki, cebulę, czosnek, chili, aceto balsamico, trochę tosta (biały chleb) bez skórki, oliwy z oliwek, sól, pieprz, trochę pomidorów bez skórki z puszki (puree) i podej warzywnym wywarem zimnym i ciutek cukru. Zobaczysz jaki boski smak ma słynne gazpacho miodzio
Chyba zostanę przy pierwszej myśli i bez cudowania wezmę ten mały
Dziękuje ,że mi doradziłeś
a z gaspacho hmm,będę próbować

Miłego dnia
__________________
Niereformowalna, zmienna, niestabilna,
W nerwach łatwopalna, chwilę potem zimna
Momentalna przemiana totalna, w chwilę inna
Chwilę normalna, za chwilę niekompatybilna
Kala713 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-12-03, 18:44   #57
LegoJedi
Rozeznanie
 
Avatar LegoJedi
 
Zarejestrowany: 2014-07
Wiadomości: 724
Dot.: co wybrac: blender czy koktajler?

Cytat:
Napisane przez Kala713 Pokaż wiadomość
Chyba zostanę przy pierwszej myśli i bez cudowania wezmę ten mały
Dziękuje ,że mi doradziłeś
a z gaspacho hmm,będę próbować

Miłego dnia
To znowu ja
Alternatywą do tych urządzeń co pisaliśmy może być Kenwood CH580, tez super mieli i jest tańszy
LegoJedi jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Kuchnia - Moje gotowanie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-12-03 18:44:34


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:01.