Samotna matka mysli o wyjezdzie z Polski... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe > Emigrantki

Notka

Emigrantki Emigrantki to forum dla "zagranicznych" Wizażanek. Wejdź, poznaj rodaczki, wymień się opiniami i swoim doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-10-21, 08:52   #1
anulciak85
Zakorzenienie
 
Avatar anulciak85
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 7 221

Samotna matka mysli o wyjezdzie z Polski...


Witajcie
Jestem samotna matka 4 letniego chlopca i coraz czesciej mysle o wyjezdzie za granice.
Z zawodu jestem Asystentem osoby niepelnosprawnej wiec moge pracowac jako opiekunka takze dla osob straszych.Mam rodzine w Niemczech i anglii. angielski znam w stopniu komunikatywnym a niemiecki bardzi slabo.
Doradzcie mi czy jest w tym sens?Od czego zaczac?
__________________
Wybieram NOWOŚCI z mikroperełkami!
anulciak85 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-21, 10:44   #2
Gwiazdeczka1978
Zakorzenienie
 
Avatar Gwiazdeczka1978
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8 299
Dot.: Samotna matka mysli o wyjezdzie z Polski...

No a co z dzieckiem?.... Mysle, ze moze byc ciezko.
Gwiazdeczka1978 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-21, 15:51   #3
martini198x
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 6
Dot.: Samotna matka mysli o wyjezdzie z Polski...