ZARZĄDZANIE . stuuudia. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja > Studia

Notka

Studia Miejsce dla osób, które są zainteresowane studiami. Chcesz dowiedzieć się jak wygląda życie studenckie? Dołącz do nas, podziel się doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-06-10, 20:47   #1
AmericanGirl
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Gdańńńńsk . Paradise City
Wiadomości: 1 209

ZARZĄDZANIE . stuuudia.


Zbliża się nieubłaganie okres rekrutowania się na studia i pewnie wiele osób zastanawia się co dalej - tak jak ja - więc zakładam wątek

Głównie dla osób , które chcą studiować/studiują/studiowały zarządzanie .

Zastanawiam się nad rozpoczęciem tego kierunku , niestety mam tak straszny mętlik w głowie , że już sama nie wiem . Nikt z mojego otoczenia nie jest mi w stanie doradzić tak naprawde , jedni mówią , że będzie cięzko/nie warto inni , że powinnam spróbować .
Studiuję obecnie prawo [kończę pierwszy rok] i waham się pomiędzy zarządzaniem na uniwersytecie a politechniką .
Kierunek bardzo mi się podoba , niestety poziom mojej matematyki nie jest najlepszy - dlatego się tak strasznie waham.

Studia na politechnice są 3.5 letnie zakończone tytułem inżyniera , brak specjalności , bardzo dużo przedmiotów. Na uniwerku studia 3letnie -licencjat , specjalność do wyboru . Mało przedmiotów i raczej jestem przekonana , że nie bede robić magisterki więc sporo przedmiotów ze specjalności mnie ominie na 4i5 roku [specjalizację wybiera się na trzecim.]

Które studia waszym zdaniem są lepsze / na jakiej uczelni . Będe wdzięczna za uzasadnienie . Osoby studiujące proszę o podzielenie się wrażeniami /perspektywami /przemyśleniami .
A dlaczego Wy drodzy kandydaci wybieracie się akurat na ten kierunek ??

__________________
get rich or die tryin'
AmericanGirl jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-06-10, 20:59   #2
patusia22
Zakorzenienie
 
Avatar patusia22
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 18 590