|
Notka |
|
Kultura(lnie) Kultura(lnie) to forum dla osób, które interesują się kulturą, sztuką, filmem, literaturą, polityką itd. Zapraszamy do dyskusji. |
|
Narzędzia |
2010-03-10, 17:44 | #1 |
Raczkowanie
|
Wasz TOP
Hejj.
Każdy lubi inną muzykę i nie zawsze zgadzamy się z pierwszą dziesiątką hitów muzycznych jaka jest w radiu, tv. Dlatego chciałam żeby każda z was napisała własną listę hitów lutego/marca. (nie muszą to być piosenki z tego roku, tylko piosenki których słuchałyście w lutym i słuchacie w marcu.)
__________________
Nie przejmuj się tym co ludzie powiedzą. Rób to co Ci się tylko podoba, jeśli potem w lustrze będziesz mogła spojrzeć sobie w twarz.
znalazłam idealny sposób na podkreślenie moich loczków! nareszcie! Jesli dalej borykasz sie z niesfornymi włosami pisz. chętnie pomogę |
2010-03-10, 17:54 | #2 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: szkocka krata
Wiadomości: 1 769
|
Dot.: Wasz TOP
Moje TOP 10 z zielonego iPoda;D
1. "Sex on Fire" Kings of Leon 2. "In my secret life" Leonard Cohen 3. "Moja i Twoja nadzieja" Hey 4. "List do wroga" Katarzyna Groniec 5. "Ti Amo" Umberto Tozzi 6. "Przyjdź i weź mnie" Karolina Kozak 7. "Samba Pa Ti" Carlos Santana 8. "Lubię mówić z Tobą" Akurat 9. "Kameleon" Patrycja Markowska 10. "Kobiece" Grabaż i Strachy na Lachy
__________________
To nie tak że nie mam czasu, ale wiesz po prostu nie chce mi się handryczyć na forum. https://www.facebook.com/thefeelgoodplace1 |
2010-03-10, 18:31 | #3 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 15
|
Dot.: Wasz TOP
Lutowo/Marcowe? hmmm... no dobra, to "bedzie" tak:
1. "Song for the Stubborn" - Amoral 2. " In The Dark (Bonus Track)" - Sonata Arctica 3. "Cztery wieki później" - Hunter 4. "Silver Bride" - Amorphis 5. "Despair-ridden Hearts" - Sentenced 6. "Valediction" - The Nibiruan 7. "Deep water" - Charon 8. "Have a drink on me" - Pain 9. "Chiński urzędni państwowy" - Hey 10. "Solsagan" - Finntroll Tak się jakoś mnie uczepiły te piosenki, chociaż tylko Finntroll i The Nibiruan są całkiem świeże. |
2010-03-11, 15:49 | #4 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: (Ísland)
Wiadomości: 6 689
|
Dot.: Wasz TOP
ja ostatnio słuchałam Bjork, Bjork i jeszcze raz Bjork, więc moja lista byłaby monotematyczna, ale szczególnie polecam Joge & All is full of love.
|
2010-03-11, 17:45 | #5 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 4 907
|
Dot.: Wasz TOP
Bon Jovi - Bed of roses
Brooke Fraser - Shadowfeet T.Love - Na bruku Lady Gaga - Paparazzi Harlem - 5.30 Sarah Mclachlan - Stupid Maciej Silski - Póki jesteś Natasha Bedingfield - Wild horses Strachy na Lachy - Dodekafonia The Cuts - Pokój na jedną noc
__________________
- Co pani ma do zaproponowania biednym, chorym, starym? - Zachęcała ich będę, żeby spróbowali być młodzi, zdrowi i bogaci. |
2010-03-11, 18:01 | #6 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 5 130
|
Dot.: Wasz TOP
1. The Rolling Stones - Anybody seen my baby
2. Massive Attack - Teardrop 3. Archive - Goodbye 4. Imogen Heap - Half life 5. Myslovitz - Książka z drogą w tytule Tak jakoś stare, dobre i sprawdzone |
2010-03-11, 19:53 | #7 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Kremówkolandia
Wiadomości: 2 917
|
Dot.: Wasz TOP
Lutowo-marcowa powiadacie...
Kolejność przypadkowa (numeruję, bo łatwiej do 10): 1. Korpiklaani Vodka(sprawca: Trójka ) 2. Johnny Flynn Tickle me pink (sprawca: wizaż) 3. IAMX This will make you love again (sprawca: wizaż) 4. Tymon and the Transistors Pete Best (sprawca: Trójka) 5. Kasabian Fire 6. Dick4Dick Hollywood 7. Sade Soldier of Love 8. Ratatat Wildcat 9. Novika Lovefinder 10. Lady Pank najczęściej to chyba Mniej niż zero (sprawca: mąż ) może jeszcze tak ekstra: We are the people... Edytowane przez anka_bzzz Czas edycji: 2010-03-11 o 20:04 |
2010-03-11, 20:23 | #8 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: kraków
Wiadomości: 584
|
Dot.: Wasz TOP
Kolejność zupełnie przypadkowa:
1) Diana Krall - Little Girl Blue 2) Jamie Cullum - I'm All Over It 3) Marina & The Diamonds - I'm not a robot 4) Blossom Dearie - Manhattan 5) Alicia Keys & Jay Z - Empire State of Mind 6) Pete Yorn & Scarlett Johansson - Shampoo 7) Lily Allen - Who'd Have Known 8) Sigur Rós - Agaetis Byrjun |
2010-03-11, 20:50 | #9 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 156
|
Dot.: Wasz TOP
Depeche Mode - Newborn
Depeche Mode - Ghost The Cure - Last Dance The Cure - There Is No If The Cure - The Kiss Camouulage - X-Ray Camouflage - Neighbours Apoptygma Berzerk - Moment Of Tranquility Yazoo - Midnight Mind.In.A.Box - Fear
__________________
call me gyo dM... the fire still burns... |
2010-03-12, 08:55 | #10 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Z kontowni
Wiadomości: 1 361
|
Dot.: Wasz TOP
Z okresu luty-marzec:
1. The Cure - Cold 2. The Cure - Siamese Twins 3. Dead Can Dance - Ocean 4. Dead Can Dance - Xavier 5. The Eden House - To Believe In Something 6. The Eden House - Freakshow 7. Depeche Mode - Feel You 8. Depeche Mode - Never Let Me Down Again 9. Deathcamp Project - Dead Hours 10. Deathcamp Project - Another
__________________
Niewidzialny jak skała, skała Przybywa z otchłani światła, światła Człowiek widmo! |
2010-03-12, 13:40 | #11 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 223
|
Dot.: Wasz TOP
1. Priscilla Ahn - "Dream"
2. Alanis Moristte "Not as we" 3. Paloma Faith "New York" 4. Muse "I belong to you" 5. Roisin Murphy "Ramalama (bang bang)" 6. Jason Mraz "You and I both" 7. The Smiths "Please, please, please let me get what I want" 8. Ryan Adam "Desire" 9. Coldplay "Fix you" 10. "Remy Zero "Fair"
__________________
"Though we travel the world to find the beautiful, we must carry it with us or we find it not." -Ralph Waldo Emerson |
2010-03-14, 18:27 | #12 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Pod Warszawą ;)
Wiadomości: 17
|
Dot.: Wasz TOP
Evanescence, The Beatles, Iron Butterfly, Christina Aguilera, Czesław Niemen. <- To jest moje TOP!
__________________
"Moim zdaniem doktor Sebastian Charles to kretyn! Tak możecie mnie zacytować... moje nazwisko: C-U-D-D-Y." - Dr House |
2010-03-14, 19:57 | #13 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Pleasant Hill
Wiadomości: 7 852
|
Dot.: Wasz TOP
1. Michael Jackson. Krążki:
- Dangerous - Bad - HIStory - Blood On The Dancefloor - Thriller - Invincible Nie wybiorę kilku piosenek, bo słucham tego hurtowo . 2. Like a Virgin - Madonna 3. Lady Marmalade - wersja koncertowa - Christina Aquilera 4. Hollywood - Madonna 5. Do Wah Diddy - covery 7. The Greatest Love of All - Whitney Houston 8. Another Day in Paradise - Phil Collins 9. Show must go on - Queen 10. Stairway to heaven - Led Zeppelin |
2010-03-14, 20:54 | #14 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 31
|
Dot.: Wasz TOP
1: Ciara - G Is for Girl
2: Rihanna - Hole in My Head 3: Jeremih - Imma Star 4: Fatboy Slim - Right Here, Right Now 5: The Cranberries - Zombie U mnie jest tak, że za tydzień ta lista się całkiem zmieni |
2010-03-15, 18:36 | #15 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 19 651
|
Dot.: Wasz TOP
ostatnio słucham jedynie radia oraz płyty artystów do wierszy Gajcego.
Jeśli jednak musiałabym zrobić jakiś top, to na pewno znalazłyby się w nim: 1. Pidżama Porno- Nikt tak pięknie nie mówił, że się boi miłości 2. Pidżama Porno&Nosowska- stąpając po niepewnym gruncie (wersja koncertowa) 3.Norah Jones- Sunrise 4. Cat Power- hate 5. Edyta Bartosiewicz- zatańcz ze mną 6. Cat Stevens- Wild world 7. Guns'n'roses- don't cry i coś jeszcze T.Love i Myslovitz Edytowane przez 201604200942 Czas edycji: 2010-03-15 o 18:40 |
2010-03-19, 18:39 | #16 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 131
|
Dot.: Wasz TOP
1. Klaxons - Magick
2. Klaxons - Golden Skans 3. Mgmt - Flash Delirium 4. Muchy - Przesilenie 5. Arctic Monkeys - My Propeller 6. Julian Casablancas - Out of The Blue 7. Editors - Escape the Nest 8. La Roux - I'm Not Your Toy 9. Editors - Like Treasure 10. The Killers - Sam's Town Kolejność przypadkowa |
2010-03-19, 19:00 | #17 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: reniferowo ;p
Wiadomości: 3 246
|
Dot.: Wasz TOP
kolejność przypadkowa
Cytat:
3. Dziewczyna o chłopięcych sutkach SNL 4. Mark'oh - united 5. SNL Chory na wszystko 6. Sean Paul - hold my hand 7. Shaggy - ultimatum 8. David Guetta - Memories 9. Edward Maya - Stereo love 10. Daniel Bovie - Love me Radia malo słucham, głownie muzyczka z winampa leci
__________________
12.06.2010 "A potem świat znowu zaczął istnieć, ale istniał zupełnie inaczej.." Pamiętaj: kiedy znów zdziczeję, Odrzyj mnie z wichrów i ugłaskaj! |
|
2010-03-21, 21:18 | #18 |
Pani Buka
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 9 854
|
Dot.: Wasz TOP
ja też ostatnio słucham głównie mixu z radia, ale tak... ostatnie 2 miesiące mniej więcej (kolejność przypadkowa):
1. Florence and the Machine - You Got The Love 2. Florence and the Machine - Rabbit Heart 3. Gorillaz - Clint Eastwood 4. Kasabian - Fire 5. Pearl Jam - Wishlist 6. Pearl Jam - Brain of J. 7. Muse - Uprising 8. Alice in Chains - Would? 9. Alice in Chains - Nutshell 10. Guns N'Roses - Knockin' on Heaven's Door
__________________
How I choose to feel is how I am. Edytowane przez kasiencja Czas edycji: 2010-03-21 o 21:20 |
2010-03-21, 22:54 | #19 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Szwajcaria
Wiadomości: 3 567
|
Dot.: Wasz TOP
1. Gorillaz - Clint Eastwood (miłość do Gorillaz trwa i trwa)
2. Pidżama Porno- Wódka 3. Pidżama Porno- Ezoteryczny Poznań 4.Queen- Don't stop me now (super energiczny kawałek! polecam!) 5. Urszula- Na sen (5 i 6 kojarzone z pewną podróżą nocną) 6.Anna Maria Jopek- Ale jestem 7. David Guetta- Memories (Pozdrawiam chłopców z Frankfurtu) 8. Oddział zamknięty- Obudź się (Pierwsze promienie słońca nad Wisłą) 9. Metallica- Nothing else matters (Najpiękniejsza ballada w historii muzyki) 10. Michael Jackson- Man in the mirror (Król! Absolutny! Jedyny! Wielki! Niezmienny!)
__________________
Wymiana książkowa, czyli porządki styczniowe https://wizaz.pl/forum/showthread.ph...3#post44413363 Edytowane przez SOCKI Czas edycji: 2010-03-21 o 22:55 |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:16.