Problemy w pracy - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Praca i biznes

Notka

Praca i biznes W tym miejscu rozmawiamy o pracy i biznesie. Jeśli szukasz pracy, planujesz ją zmienić lub prowadzisz własny biznes, to miejsce jest dla ciebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2017-11-12, 18:59   #1
ever-dream
Wtajemniczenie
 
Avatar ever-dream
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 2 491

Problemy w pracy


Cześć dziewczyny, w sumie nie wiem od czego zacząć... Półtora roku temu udało mi się (a przynajmniej tak mi się wtedy wydawało) dostać wymarzona pracę. Skończyłam ekonomie, po której ciężko coś znaleźć, a tu od razu fajna praca w finansach na dobrych warunkach. Dosyc dobrze napisałam test wiedzy oraz ponoć dobrze wypadłam na rozmowie kwalifikacyjnej, chociaż kierownictwo wiedziało, ze nie mam doświadczenia postanowiono mnie zatrudnić. Problem jest taki, ze chyba sobie zwyczajnie nie radzę w pracy nie mam wytchnienia, pracy jest tyle, ze często nie zdążę nawet zjeść śniadania. Dodatkowo często słyszę od kierowniczki uwagi w stylu: „ty myślisz w ogole kiedyś?”, „chyba nie masz mózgu”. Siedze w domu i uczę się po godzinach, ale wielu rzeczy nie potrafię sama wydedukować (nauczę się jak coś powinno w prawie finansowym i księgowości zostać zaewidencjonowane, ale nie wiem jak to zaksięgować w programie, który jest bardzo zawiły - tego już się z książki nie nauczę). Jak proszę kierowniczkę o pomoc to słyszę, ze nie jest moja niańką. Przez to wszystko jestem cholernie nieszczęśliwa, boje się iść do pracy, a każda niedziela kończy się płaczem, bólami brzucha. Myśle żeby się zwolnić, może to głupie, ale zwyczajnie się boję.. dziewczyna pracująca przede mną, gdy zakomunikowała, ze chce odejść usłyszała mnóstwo okropnych rzeczy, a na okresie wypowiedzenia była dosłownie nękana...
__________________
"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki".
ever-dream jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-11-12, 19:17   #2