pytanie dot. błony dziewiczej - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Ginekologia

Notka

Ginekologia Miejsce, w którym rozmawiamy o ginekologii. Tutaj znajdziesz pytania i odpowiedzi związane ze zdrowiem intymnym kobiety. Rozmawiamy np. o antykoncepcji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-02-22, 11:09   #1
sha
Raczkowanie
 
Avatar sha
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 77
GG do sha
Question

pytanie dot. błony dziewiczej


Wybieram sie na pierwszą wizytę u ginekologa.Jestem dziewicą i planujemy z chłopakiem nasz pierwszy raz.Jestem ciekawa czy lekarz ginekolog po badaniu byłby mi w stanie powiedzieć czy podczas pierwszego stosunku będę obficie krwawiła??
sha jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-22, 11:26   #2
patris84
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 8
Dot.: pytanie dot. błony dziewiczej

Błona dziewicza jest bardzo delikatna..ilość krwi jest różna dla każdej kobiety...zdarzają się sytuacje, w których błona jest tak elastyczna, że podczas pierwszego stosunku (i kolejnych), wcale nie musi zostać przerwana i teoretycznie kobieta ta jest cały czas dziewicą ku ogólnej radości jej partnera:P
co do wizyty u ginekologa...kiedy ja byłam pierwszy raz to lekarka badała mnie bardzo delikatnie (ręcznie) żeby nie uszkodzić błony...myślę, że jednak nie odpowie Ci lekarz na pytanie co do obfitości krwi, która może wystąpić po przerwaniu błony...na pewno miejsca intymne będziesz miała bardziej podrażnione...dlatego po stosunku kilka dni odczekaj zanim znów będziesz chciała sie kochać ze swoim partnerem...
sama jestem jeszcze dziewicą, ale wiem coś nie coś na ten temat... buziaczki
patris84 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-22, 12:05   #3
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 18 748
Dot.: pytanie dot. błony dziewiczej