Pierwszy stopien do k*restwa... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Seks

Notka

Seks Tutaj porozmawiasz o seksie. Masz pytania związane z życiem seksualnym lub szukasz porady? Dołącz do nas. Podziel się doświadczeniem, dodaj opinię.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-02-19, 19:00   #1
futerkooo
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 9
Angry

Pierwszy stopien do k*restwa...


Zalozylam sobie to konto specjalnie na potrzeby tego watku i wypowiadania sie na forum SEX. Wolalabym w pewnym stopniu zostac anonimowa.

Mam pewien problem ze soba.
Chcialabym, zebyscie wyrazily na ten temat swoje opinie. Wiem, ze niektore z was zbulwersuje to, co za moment napisze. Od pewnego jednak czasu wydaje mi sie, ze moje zachowanie to choroba, ktorej nie potrafie sie pozbyc.

Mam 20 lat, jestem studentka studiow dziennych jednej z dobrych polskich uczelni. Chce zdobyc wyksztalcenie i mam marzenia. Niczym z pozoru nie roznie sie od wiekszosci z was. A jednak...