problem z dietą, proszę o pomoc. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Dietetyka

Notka

Dietetyka Miejsce dla osób, które są na diecie. Rozmawiamy o zdrowym odżywianiu. Uwaga! Wyznacznikiem jest kaloryczność dobowa diet - muszą one mieć ponad 1000 kcal.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2014-01-31, 20:36   #1
mamasierpniowa
Zadomowienie
 
Avatar mamasierpniowa
 
Zarejestrowany: 2013-07
Wiadomości: 1 216

problem z dietą, proszę o pomoc.


Witajcie dziewczyny.

Mam poważny problem z sobą samą. Pół roku temu urodziłam dziecko,podczas ciąży przytyłam 20 kg, po porodzie i połogu zostało zbędne 6-7 kilogramów. Tyle muszę zrzucić by poczuć się dobrze i wrócić do wagi sprzed ciąży.Bez tego rozpadnie się mój związek bo przez kompleksy mam bardzo złe relacje z chłopakiem.
Postanowiłam zapisać się na siłownię.Chodzę na zajęcia zorganizowane 4 razy w tygodniu po godzince. Wiem, że bez porządnej diety to niewiele da,i tu jest problem.Nie znam się na tym.
Ważę 60 kg, wzrost około 160, figura gruszki( wszystko w pupie i udach, zero biustu) i nie wiem jak się odżywiać.
Zawsze jadłam zdrowo.To mój jadłospis z dzisiaj:

śniadanko-grahamka z twarozkiem i pomidorem
2 śniadanko-duże jabło
obiad-pstrąg z grilla, 2 ziemniaki, dużo kapusty pekińskiej
podwieczorek-makrela
kolacja-łosoś ( np.dwa duże brzuszki)

od razu widac że mój jadłospis to głównie ryby i to tłuste.Nie potrafię z nich zrezygnować bo je uwielbiam.Czy mogę schudnąć jedząc w ten sposób? Wiem, że te ryby ociekają tłuszczem, ale słyszałam też że mają jedynie zdrowy tłuszcz a przy tym dużo białka.
Jem głównie ryby, owoce i warzywa, pieczywo tylko na śniadanie.W związku z tym mam pytania:

jak rozplanować te posiłki by jak najbardziej mi sprzyjały? Tzn. kiedy np. jeść te nieszczęsne ryby ? Rano, przed treningiem, po treningu, na noc?
Może w ogóle z nich zrezygnować?

Co powinnam dodać do diety i z czego zrezygnować by zrzucić te znienawidzone kilogramy?
Czy mogę prosić o pomoc?