2012-06-03, 14:55 | #1 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Buenos Aires
Wiadomości: 4 902
|
Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
Naogladalam sie juz tylu filmow,ze pomysly mi sie skonczylo na to co zobaczyc ,chcialabym poznac wasze filmowe top 10 ,czyli wasze ulubione filmy ,te ktore waszym zdaniem trzeba czy warto zobaczyc ,moga byc z roznych kategorii ,komedie,dramaty,horrory itp.
kolejnosc przypadkowa 1. K-pax 2. E.T. 3. Gra w serca 4. Jesli tylko 5. Pamietnik 6. Zlap mnie jesli potrafisz 7. Jeden dzien 8. Fenomen 9. Blow 10. Zielona Mila
__________________
"Some are born to sweet delight ,Some are born to endless night ..." - William Blake |
2012-06-03, 16:49 | #2 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 3 615
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
1. Trzy metry nad niebem
2. Czlowiek na krawedzi 3. Kod niesmiertelnosci 4. Ostatnia Piosenka 5. To tylko seks 6. Requiem dla snu 7. American Pie ostatnia czesc 8. Zielona mila (zawsze rycze na tym filmie) 9. Chłopaki nie płaczą :P 10. Kac Vegas Te nie ktore filmy ostatnio ogladalam i mi sie najbardziej podobaly
__________________
ADAS 08.10.2013 12;01 Wszystko wątek https://wizaz.pl/forum/showthread.ph...0#post47446600 Edytowane przez Rajanii Czas edycji: 2012-06-03 o 17:12 |
2012-06-03, 16:54 | #3 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Buenos Aires
Wiadomości: 4 902
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
Cytat:
wczoraj obejzalam Czlowieka na krawedzi ,swietny film !
__________________
"Some are born to sweet delight ,Some are born to endless night ..." - William Blake |
|
2012-06-03, 16:56 | #4 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 3 615
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
No wlasnie ja tez wczoraj ogladalam
__________________
ADAS 08.10.2013 12;01 Wszystko wątek https://wizaz.pl/forum/showthread.ph...0#post47446600 |
2012-06-03, 17:04 | #5 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2012-02
Wiadomości: 104
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
1.8 mila
2.Titanic 3.Chłopiec w pasiastej piżamie 4.Gang Olsena 5.The last song 6.Paranormal activity 7.Ukochana laleczka 8.Dzień świra 9.To tylko sex 10.Zmierzch |
2012-06-03, 17:13 | #6 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2012-05
Lokalizacja: podlasie
Wiadomości: 295
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
Moje ukochane top10, które mogę oglądać ciągle
1. Młodzi gniewni 2. Forrest Gump 3. Armageddon 4. Sekret jej oczu 5. Zielona mila 6. Skazani na Shawshank 7. Piąty element 8. Jestem legendą 9. Władca Pierścieni (wszystkie części) 10. Gwiezdne Wojny (wszystkie części)
__________________
I'm a little bit of everything... |
2012-06-03, 17:50 | #7 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 526
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
1. Skazani na Shawshank
2. Zielona Mila 3. Symetria 4. Żółty szalik 5. Requiem dla snu 6. Milczenie owiec 7. Ben X 8. Sala samobójców 9. Przeminęło z wiatrem 10. Rain man Edytowane przez 8d6bb8e295b6f8a6661e98cda8040e22ff42086f_6577a3bfbbbd4 Czas edycji: 2012-06-03 o 18:05 |
2012-06-03, 22:44 | #8 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 1 787
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
Jak dla mnie:
1. Forrest Gump 2. Leon zawodowiec 3. Chłopiec w pasiastej piżamie 4. Ojciec chrzestny 5. Zielona Mila 6. Co gryzie Gilberta Grape'a 7. American Beauty 8. Skazani na Shawshank 9. Podziemny krąg 10. Pulp Fiction
__________________
"You can't sleep, you can't eat There's no doubt, you're in deep (...) Gonna have to face it, you're addicted to love..." WYMIANA KSIĄŻEK |
2012-06-03, 23:14 | #9 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
z filmami jest jak z piosenkami dzisiaj taka 10tka jutro już inna, ale:
kolejność przypadkowa: 1. Delikatna (horror) 2. Dirty Dancing 3. Bodyguard 4. Mój przyjaciel Hachiko (w niektórych miejscach tłumaczony jako Hachiko psia historia) 5. Friends with benefits i sex story (bo ta sama fabuła tylko obsada inna :P ale oba filmy na tym samym poziomie) 6. Leon Zawodowiec 7. Lolita 8. Moulin Rouge 9. Miłość w Nowym Yorku 10. Epoka Lodowcowa
__________________
|
2012-06-04, 00:01 | #10 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 1 787
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
Cytat:
__________________
"You can't sleep, you can't eat There's no doubt, you're in deep (...) Gonna have to face it, you're addicted to love..." WYMIANA KSIĄŻEK |
|
2012-06-04, 10:29 | #11 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
wiadomo, że to jest moja opinia Twoja może być inna dla mnie było deja vu niczym przy filmach z cyklu "córka prezydenta" w 2 wersjach z Katie Holmes i Mandy Moore (gdzie ten z Moore wypadał lekko lepiej :P) sex story i przyjaciele z bonusami dla mnie totalnie ta sama klasa filmu, ten z Natalie Portman podobał mi się za bukiet z marchewek :P ten z Justinem za Flash Mobe :P oba przyjemne ale, żeby któryś był lepszy to bym nie powiedziała a na liście są tylko dlatego, że ostatnio je oglądałam i się przyjemnie odmóżdżyłam w sensie zrelaksowałam
__________________
|
2012-06-04, 10:40 | #12 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 11 924
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
1. Skazani na Shawshank (The Shawshank Redemption).
2. Forrest Gump 3. Zielona Mila (Green Mile). 4. Piękny umysl (Beautiful Mind). 5. Pokuta (Atonement). 6. Droga do szczescia (Revolutionary Road). 7. Zaklinacz Koni (The Horse Whisperer). 8. Wichry Namietnosci (Legends of the fall). 9. Czlowiek Ringu (Cinderella Man). 10. Joe Black (Meet Joe Black). To moja top top top 10 11. Wszystko Gra (Match Point). Edytowane przez eae59dc78e1e9e84c064a10ad74dde2dd7f297a0_6313dc73a6c64 Czas edycji: 2012-06-04 o 10:45 |
2012-06-04, 12:38 | #13 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 43 642
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
1. Goodfellas 1990
2. Alien 1979 3. The Thing 1982 4. The Shawshank Redemption 1994 5. There will be blood 2007 6. Match Point 2005 7. Terminator 2: Judgment Day 1991 8. Pride and Prejudice - 1995; miniserial prod. BBC 9. Jackie Brown 1997 10. Empire of the Sun 1987 11. Predator 1987 12. Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles 1994 13. Batman 1989 14. Batman Returns 1992 15. Singin' in the Rain 1952 16. Strictly Ballroom 1992 17. Repulsion 1965 18. Catch Me If You Can 2002 19. The Goonies 1985 20. The Silence of the Lambs 1991 21. Kiss the Girls 1997 22. The Sting 1973 (dopisałam kolejne 12, bo to się tak nie da zmieścić - wszystkie te firmy kocham; wybierałam sercem, a nie tym, czy film bardzo ambitny, czy nie; kolejność nie gra roli - wszystkie te filmy są dla mnie tak samo ważne) Edytowane przez 201803290936 Czas edycji: 2012-06-13 o 07:36 |
2012-06-04, 22:41 | #14 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 461
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
1. Życie jest piękne
2. Łowca Jeleni 3. Taxi Driver 4. Ojciec Chrzestny II (moim zdaniem o wiele lepszy niz pierwsza część) 5. 12 gniewnych ludzi 6. Jabłka Adama 7. Miłość Larsa 8. Deszczowa piosenka 9. Blue Valentine 10. Love Actually/Paris je t'aime (bardzo lubię oba filmy, a zrobione w podobnej konwencji i nie mogłam się zdecydowac )
__________________
Sooner or later you have to stop being a victim and be a victor. You have to stop being a whiner and start being a winner. Take control of your shit, regardless of your circumstances. If it’s more difficult for you that's good, cause that makes your story better.
|
2012-06-05, 06:08 | #15 | |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 43 642
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
Cytat:
|
|
2012-06-05, 07:09 | #16 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: Noord Brabant
Wiadomości: 2 284
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
To ja, to ja jeszcze się dołączę
Kolejność przypadkowa 1. Berlin Calling 2. Drive 3. Drive Angry 4. Jak Się Pozbyć Celluitu ( kocham ten film ) 5. American Pie Reunion( plus 3 pierwsze części i Naga Mila ) 6. Jestem Bogiem 7. Undisputed 3 8. Tajemnica Brokeback Mountain ( tak. podobał mi się ten film.) 9. P.S. I Love You ( miliony litrów łez wylałam na tym filmie, ryczę do dziś jak oglądam ) 10. I'm Number 4/ Kac Vegas/ The Expendables/ Death Race( się zdecydować nie mogę )
__________________
Never give up.
There is no such thing as an ending. Just a new beginning! roweeerrrr |
2012-06-05, 14:19 | #17 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 40
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
1. Narzeczony mimo woli
2. Ona to on 3. Ps Kocham Cię 4. Na zawsze Twój 5. Agenci Bardzo Specjalni 6. Pamiętnik 7. Niezwykła podróż 8. Ostatnia Piosenka Kolejnosc przypadkowa |
2012-06-05, 15:11 | #18 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Kozi Gród
Wiadomości: 1 638
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
1. Ojciec Chrzestny
2. Imperium Słońca 3. Siedem 4. 9 Kompania 5. Dom dusz 6. Forrest Gump 7. Blow 8. Zielona mila 9. Pulp Fiction/Kill Bill I i II 10. Władca PIerscienia Oj mało 10.. |
2012-06-05, 20:22 | #19 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-11
Wiadomości: 37
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
1. A walk to remember
2. Zakochana złośnica 3. Skazany na bluesa 4. Never back down 1 i 2 5. Mężczyźni, którzy nienawidzą( wersja szwedzka ) 6. Shrek 7. Stowarzyszenie wędrujących dżinsów 8. Step up 1 9. W rytmie hip-hopu To tylko kilka ulubionych
__________________
"Każdy utwór ma końcówkę, finalny moment. Nieważne czy powoli się wycisza czy kończy z hukiem, ale każda piosenka się kończy. Czy to jest powód, by nie cieszyć się muzyką?" ~ Ellie |
2012-06-05, 21:49 | #20 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 544
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
Dla mnie bomba:
1. Skazany na bluesa 2. Blow 3. Skazani na Shawshank 4. Efekt motyla 5. Złap mnie jeśli potrafisz 6. Zmierzch 7. Constantine 8. Psy 9. Chłopaki nie płaczą 10. Adrenalina 11. Uprowadzona - ostatnio oglądałam, troszkę przekoloryzowane ale spoko |
2012-06-06, 11:10 | #21 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 212
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
A może być kilka top 10? Bo ja bym wrzuciła dwie.
Pierwsza to zestaw świetnych filmów, które chyba każdy średnio-zaawansowany kinoman powinien przynajmniej kojarzyć. 1. Skazani na Shawshank 2. Forrest Gump 3. Zielona Mila 4. Taksówkarz 5. Ojciec Chrzestny 6. Dwunastu gniewnych ludzi 7. Lot nad kukułczym gniazdem 8. Milczenie owiec 9. Amadeusz 10. Gwiezdne wojny (Oczywiście kilku genialnych filmów zabrakło, ale nie da się wszystkiego upchnąć w top 10. ) I moje top 10 już bez powyższych tytułów: 1. Once !!! 2. Życie ukryte w słowach !!! 3. Piraci z Karaibów 4. Hanami - kwiat wiśni 5. Człowiek słoń 6. Siódma pieczęć 7. Wierny ogrodnik 8. Gnijąca panna młoda Tima Burtona 9. Efekt motyla 10. Nietykalni Ufff... Ciężko było. Łatwiej byłoby zrobić top 10 w obrębie gatunku. |
2012-06-06, 18:29 | #22 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2011-06
Wiadomości: 1 463
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
Ciężko było wybrać
1. Wyspa tajemnic 2. Incepcja 3. Piękny umysł 4. Wyznania gejszy 5. Skazani na Shawshank 6. Zielona mila 7. Śniadanie u Tiffany'ego 8. Przeminęło z Wiatrem 9. Pianista 10. Życie jest piękne |
2012-06-06, 18:56 | #23 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
Baaaardzo ciężkie pytanie tak chwilę nad tym siedzę i uważam, że powinny być odrębne listy z typowymi klasykami i jak Zielona Mila, Forrest Gump czy mój najukochańszy Pulp Fiction, bo te filmy to juz po prostu 'kanon' i na pewno każdy je kojarzy, więc powinien tez je obejrzeć. Dlatego ja wypiszę listę filmów, które są fajne, ale może niekoniecznie tak bardzo popularne:
1. Bękarty wojny 2.Wszystko za życie 3.Babel 4.Przekręt 5.N ie czas na łzy 6.Choć goni nas czas 7.Monster 8.Bez m ojej zgody 9.Bracia 10.Modlitwy za Bobby'ego |
2012-06-07, 09:51 | #24 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2012-02
Wiadomości: 111
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
Ciężko coś wybrać bo filmów by się uzbierało więcej niż 10... Dla mnie na pewno wartymi oglądania są(kolejność przypadkowa):
1. Imię Róży 2. Zielona Mila 3. Ojciec Chrzestny 4. Leon Zawodowiec 5. Skazani na Shawshank 6. Imperium Słońca 7. wszystkie trzy filmy Millenium(szwedzka wersja) 8. Milczenie Owiec 9. Piękny umysł 10. Dzień Świra
__________________
Zgred - Rafał Ziemkiewicz napisał(a): Dziś trzeba pisać o mieczach, czarach, toporach i wojowniczkach w blaszanych bikini, wszystko inne to już jest nisza w niszy. Albo o nastoletnich wampirach. |
2012-06-07, 14:33 | #25 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 2 675
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
1. Titanic
2. Skazani na Shawshank 3. Zielona Mila 4. Leon Zawodowiec 5. Incepcja 6. Pianista 7. Prestiż 8. Życie jest piękne 9. Black Swan 10. Chłopiec w pasiastej piżamie |
2012-06-07, 22:33 | #26 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 56
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
Kolejność dowolna:
1. Dom dusz 2. Pulp Fiction 3. Kobieta samotna 4. Made in Poland 5. Frida 6. Pożegnanie z Afryką 7. Hotel New Hampshire 8. Świat według Garpa 9. Dom zły 10. Głośniej od bomb I jeszcze mam w głowie całkiem długą listę... |
2012-06-08, 11:04 | #27 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2011-02
Wiadomości: 719
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
1. Forrest Gump
2. Zielona Mila 3. Ojciec chrzestny 4. Skazani na Shawshank 5. Przebudzenia 6. American Beauty 7. Grease 8. Chłopcy z ferajny 9. To właśnie miłość 10. no cóż, co prawda to bajka, ale... Król Lew kolejność przypadkowa
__________________
"Doctors finally figured out what's wrong with my brain:
on the left side, there's nothing right and on the right side, there's nothing left." |
2012-06-11, 19:20 | #28 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 758
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
1. Zielona mila
2. Skazani na Shawshank 3. Szkoła uczuć 4. Titanic 5. Bez mojej zgody 6. Efekt motyla 7. PS Kocham Cię 8. Żona na niby 9. Dirty dancing 10. Siedem dusz
__________________
|
2012-06-12, 10:18 | #29 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 15 605
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
Moja 10 (kolejność przypadkowa):
1. Forrest Gump 2. Requiem dla snu 3. Bez mojej zgody 4. Filadelfia 5. Biały Oleander 6. Deja vu 7. Miasto Boga 8. Lepiej późno niż później 9. To właśnie miłość 10. Choć goni nas czas
__________________
'Eat Healthy, Sleep Well, Breathe Deeply, Enjoy Life' Zdrowo się odżywiam Hashimotka z PCOS i Insulinoopornością |
2012-06-12, 12:11 | #30 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 24 370
|
Dot.: Filmy,które trzeba zobaczyć - filmowy top 10
Daję tutaj takie, które trzeba obejrzeć i znać, a nie moje ulubione, zatem
1. Pulp fiction, to dla mnie obowiązkowa pozycja 2. Zielona mila 3. Desperado! 4. Truman show... 5. Obcy 6. Podziemny krąg 7. Kasyno 8. Nóż w wodzie 9. Chłopcy z ferajny 10. Dzień świra |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:57.