Umowa z orkiestrą - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum ślubne > Ceremonia i tradycja ślubna, weselna

Notka

Ceremonia i tradycja ślubna, weselna W tym miejscu możesz podzielić się widzą, jak zaplanować ceremonię ślubną. Na co zwrócić uwagę przy szukaniu sali weselnej. Przypomnieć tradycje weselne.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-12-13, 11:58   #1
okropny_zbir
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 58

Umowa z orkiestrą


Witam

W tym tygodniu mam podpisywać umowę z zespołem. Podpowiedźcie mi na co zwrócić uwagę, o co pytać? JEstem kompletnie zielona!

Pozdrawiam
okropny_zbir jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-13, 12:29   #2
agusiajnw
Zakorzenienie
 
Avatar agusiajnw
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 3 634
Dot.: Umowa z orkiestrą

według mnie ważne jest aby dowiedziec się jaki stosunek do alkoholu ma orkiestra...
ja o to wprost zapytałam, bo jak sobie przypomnę welsele na którym muzyka leciała z płyty, bo członkowie zespołu ledwo na nogach stali (tak się upili) to aż mi ciarki przechodzą że tak mogłoby być u mnie.
Warto też zapytać ile godzin grają a tak poza tym nic mi do głowy nie przychodzi... bo rozumiem że zespół masz jakiś niefałszujący wybrany
agusiajnw jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-13, 12:32   #3
Ani_qa
Zakorzenienie
 
Avatar Ani_qa
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 10 530
Dot.: Umowa z orkiestrą

Cytat:
Napisane przez agusiajnw Pokaż wiadomość
według mnie ważne jest aby dowiedziec się jaki stosunek do alkoholu ma orkiestra...
ja o to wprost zapytałam, bo jak sobie przypomnę welsele na którym muzyka leciała z płyty, bo członkowie zespołu ledwo na nogach stali (tak się upili) to aż mi ciarki przechodzą że tak mogłoby być u mnie.
Warto też zapytać ile godzin grają a tak poza tym nic mi do głowy nie przychodzi... bo rozumiem że zespół masz jakiś niefałszujący wybrany