"Farbowanie" SYNCiem + powrót do koloru + trudne włosy - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja włosów i fryzury

Notka

Pielęgnacja włosów i fryzury Podyskutuj o pielęgnacji włosów kręconych, prostych, farbowanych, blond. Sprawdź modne fryzury: cięcia, koloryzacje, fryzury na ślub, wesele, Komunię, Sylwestra.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2018-05-22, 16:56   #1
oliwku
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2018-05
Wiadomości: 1
Unhappy

"Farbowanie" SYNCiem + powrót do koloru + trudne włosy


Drogie dziewczyny, pomocy!

Od razu zaznaczę, że jest to mój pierwszy post na tym forum. Właściwie jest to mój pierwszy post na jakimkolwiek forum.
Zarejestrowałam się tu specjalnie dla niego!

Bardzo proszę o pomoc/porady. Nie znam się praktycznie na pielęgnacji włosów/koloryzacji, a bardzo potrzebuję wsparcia.

Półtorej roku temu zafarbowałam włosy. Założyłam aparat na zęby i w ten sposób chciałam odciągnąć od niego uwagę.

To był błąd. Miałam bardzo ładny naturalny kolor włosów (którego oczywiście nie doceniałam): był to ciemny blond/ jasny brąz. Zrobiłam sobie do niego blond sombre (włosy długości do ramion).
Co jakiś czas przychodziłam odświeżać kolor (fryzjerka nigdy nie stosowała klasycznej farby, tylko ten cały SYNC)

Włosy bardzo się przesuszyły. Zawsze były bardzo zdrowe, gęste, lśniące. Nie miałam z nimi żadnych problemów.
Przez te półtorej roku zaczęły się plątać, końce bardzo się przesuszyły. Ponieważ zapuściłam już duży odrost, postanowiłam, że wrócę do swojego koloru, i poproszę fryzjerkę, żeby końcówki poprawiła na mój naturalny kolor. ONA STWIERDZIŁA, że tylko w ten sposób "napapram" na włosach, i że najlepiej będzie, jeśli zrobi mi całość włosów SYNCiem tak, że nie będzie widać odrostów i całość włosów się wyrówna. Mój naturalny kolor było już widać, więc nie wątpiłam, że dobór odcienia sprawi jej trudność.