Szkoła policealna - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja

Notka

Szkoła i edukacja Szkoła i edukacja, to forum dla osób, które chcą się uczyć. Tu dowiesz się wszystkiego o szkołach, uczelniach, kursach. Na forum NIE odrabiamy prac domowych!

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-08-20, 16:50   #1
NothingElse
Rozeznanie
 
Avatar NothingElse
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 814

Szkoła policealna


Dziewczyny poradźcie
obecnie jestem po I roku technologii żywienia człowieka. bardziej się męczę niż studiuję.
interesuje mnie dietetyka a ten kierunek póki co z takową nic wspólnego nie ma..czysta chemia+matematyka i fizyka.
zaczęłam myśleć o rezygnacji z tych studiów i o pójściu do Szkoły Policealnej. znalazłam w Teb'ie dwuletnią Dietetykę zakończoną egzaminem państwowym i tytułem technika dietetyki.

powiedzcie mi, jak to możliwe że po dwóch latach miałabym zawód dietetyka? czym to różni się od zwykłych studiów?
ktoś ma jakieś doświaczenia ze szkołami policealnymi? jak później z pracą?
__________________
Always look on the bright side of life

Edytowane przez NothingElse
Czas edycji: 2012-08-21 o 10:26
NothingElse jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-08-21, 10:27   #2
NothingElse
Rozeznanie
 
Avatar NothingElse
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 814
Dot.: Szkoła policealna

nikt nic?
__________________
Always look on the bright side of life
NothingElse jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-08-21, 12:09   #3
Eroll
Wtajemniczenie
 
Avatar Eroll
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 2 272
Dot.: Szkoła policealna

Tak to jest możliwe, że po dwóch latach dostajesz tylko tytuł technika. A nie 'mgr', czy 'mgr inż' jak to jest po studiach. Co jest bardziej opłacalne? Sama sobie odpowiedz na to pytanie Praca dietetyka chyba się trochę różni od pracy technologa żywienia.