koniec z chowaniem się po kątach! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy W tym miejscu zajdziesz informację jak zmienić swój wygląd, styl, makijaż, fryzurę oraz sposób ubierania się. Poddaj się metamorfozie i zaskocz samą siebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-11-09, 18:55   #1
karolanka
Raczkowanie
 
Avatar karolanka
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: dom
Wiadomości: 171

koniec z chowaniem się po kątach!


Jestem na metamorfozach drugi raz. Kilka lat temu Wizażanki mi doradziły i pomogły, może teraz też tak będzie Pewnie wyjdzie mi z tego wypracowanie ale chcę do sprawy podejść na serio.
Mam 20 lat, jestem studentką i posiadam... nieziemskie kompleksy. Przede wszystkim na punkcie swojej twarzy.
Moje najbliższe koleżanki są ładne, pewne siebie, seksowne i potrafią się dobrze bawić. Czuje się przy nich jak niezbyt atrakcyjne tło, chowam się po kątach, boje się rozmawiać z ludźmi-chciałabym to zmienić, jak najszybciej.
1. Twarz-mój największy kompleks. Blizny po trądziku-chociaż z nimi walczę. Ale gorszy jest "brodawczak" (ponoć tak to się nazywa) przy nosie. Przez niego nie znoszę kiedy ktoś patrzy mi w twarz-mam wrażenie, że widzi tylko to okropieństwo! I tutaj moje pytanie: czy ktoś widzi w mojej twarzy jakieś atuty, które mogłabym podkreślić, żeby jakoś uwagę odwrócić od "tego"? (ewentualnie jeśli ktoś wie, jak się tego pozbyć, ile to kosztuje, czy zostaje blizna i gdzie to można zrobić, to będę wdzięczna za te informacje). I co z okularami? Bo wydaje mi się, że są tragiczne i przymierzam się do soczewek... Tak bardzo nie znoszę mojej twarzy...