Lakierożele SUNNY NAILS pomocy - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie

Notka

Paznokcie Forum, w którym rozmawiamy o pielęgnacji paznokci. Podyskutujmy o malowaniu, kształcie, stylizacji i dominujących trendach w zdobieniu paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-09-19, 08:45   #1
Capri96
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-09
Wiadomości: 9

Lakierożele SUNNY NAILS pomocy


Kochane specjalistki

Kupiłam niedawno lakierożele formy Sunny nails: http://www.jaapee.pl/index.php?k221,...iery-zelowe-uv
Firma zapewnia, że te lakiery zelowe trzymaj a sie na paznokciach do 4 tyg. U mnie to jest max kilka dni i to tylko na niektórych...
Cena podstawowa jak widać 29,90 obecnie "promocja" do 15,90

Nie jestem profesjonalistą, robię paznokcie tylko sobie. Mam problem.. Po nałożeniu: baza/kolor/top i gdy minie ok 12h czasem 1 dzien, całe płaty odpadają albo cwiartkami lub też połówkami. Tyle , że nie ze wszystkich paznokci. Nie wiem czy ja coś robie zle lub własnie czegos nie robie czy te lakiery zelowe sa po prostu złej jakości....

Lampę ma 36 Wat (4 żarówki)
Czy ktoś miał też takie problemy? Czy wie co tu jest n ie tak?

Prosze pomóżcie
Capri96 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-19, 12:23   #2
Capri96
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-09
Wiadomości: 9
Dot.: Lakierożele SUNNY NAILS pomocy

Cytat:
Napisane przez Capri96 Pokaż wiadomość
Kochane specjalistki

Kupiłam niedawno lakierożele formy Sunny nails: http://www.jaapee.pl/index.php?k221,...iery-zelowe-uv
Firma zapewnia, że te lakiery zelowe trzymaj a sie na paznokciach do 4 tyg. U mnie to jest max kilka dni i to tylko na niektórych...
Cena podstawowa jak widać 29,90 obecnie "promocja" do 15,90