2005-07-25, 23:54 | #1 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 9
|
TOP TEN najlepszych filmow
dla odmiany lista najlepszych/ulubionych filmow oto moja
kolejnosc przypadkowa Dawno temu w Ameryce Requiem dla snu Trainspotting The game Seven Lola rennt La haine Truman show Ice age Toy story 1 i 2 Dzien swira Adwokat diabla Szkola uczuc Leon zawodowiec Swieci z bostonu jak sobie przypomne to dopisze mialo byc TOP TEN ale chyba bym nie potrafila wybrac tylko 10 |
2005-07-26, 00:13 | #2 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2002-02
Lokalizacja: lubuszanka
Wiadomości: 929
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
nie po kolei:
- wesele - pogoda na jutro - va bank 1 i 2 - saw (piła - super polecam!!!) - day after tomorrow (pojutrze) - The Butterfly Effect (efekt motyla) - za horyzontem (polecam, romantyczny z Crusem i Kidman) - Ostatni brzeg (On the Beach) - super polecam! Katastroficzny ale niesamowicie wzruszający. Niestety ja go ogladałam w TV poza tym nigdzie nie mogłam dostać Edytowane przez Angelika Czas edycji: 2005-07-26 o 00:53 |
2005-07-26, 04:05 | #3 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2002-08
Wiadomości: 1 763
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Duzo ich, a Chicago na pewno jest w tym gronie.
A Hitchcock jakie mial niesamowite filmy... Pelno tego jest. |
2005-07-26, 05:46 | #4 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 3 039
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
zwykle jak ktos mnie o to pyta, to wiem, ze jak tylko je wymienie to zaraz przypomni mi sie 100 innych, ktore rowniez powinnam byla wymienic..
1. eraserhead - glowa do wycierania. (chyba nigdy potem zaden inny film tak gleboko we mnie nie zapadl) 2. lost highway - zagubiona autostrada 3. pi 4. trainspotting (i do tego ten szkocki akcent, mniam ) 5. la vita e bella - zycie jest piekne z benignim 6. todo sobre mi madre - wszystko o mojej matce 7. wesele - widzialam z 20 razy i chce jeszcze 8. the shining - lsnienie 9. blue velvet 10. kolya - czeski film, dosc hollywoodzko zrobiony, ale niesamowicie mnie wzruszyl wiekszosc filmow kolskiego rowniez. bardzo mi sie podobaly rowniez te, chociaz nie wiem, czy az top ten: return (rosja), american history X, zapach kobiety, filmy tarantino (wiekszosc), lot nad kukulczym gniazdem i wiele wiele innych |
2005-07-26, 09:16 | #5 |
Przyjaciel Wizaz.pl
Zarejestrowany: 2001-10
Wiadomości: 12 462
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Kolejność przypadkowa:
- Piąty element (za humor) - Władca Pierścieni (ostatnia część szczególnie za rozmach scen batalistycznych) - Zapomniany diabeł (sztuka Teatru TVP z Gajosem w roli głównej, płakałem ze śmiechu!) - Zabójcza broń (niektóre części bardziej niż pozostałe) - Spirited away (animowana baśń japońska, ale klimatyczna aż boli) Mam jeszcze kilka, ale te pierwsze przychodzą mi na myśl. |
2005-07-26, 09:51 | #6 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 346
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Moje ulubione filmy mogłabym podzielic na te "na myślenie' i bez przekazu ale co tam napisze o tych które mi się podobały
1.Dziennik Bridget Jones- zawsze poprawi mi humor 2.Akademia policyjna 1 - obejrzalam chyba 50 razy 3. Efekt Motyla 4. Memento 5.Legalna Blondynka- totalnie bez przekazu.. ale można się pośmiać |
2005-07-26, 10:35 | #7 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 88
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Ojciec chrzestny
Zycie Carlita Cotton Club Powder Wladca Pierscieni Helikopter w ogniu Lassie wroc (oczywiscie ten stary!) Skazani na Shawshank (Chyba dobrze napisalam? ) American History X Adwokat diabla Kolejnosc przypadkowa, wszystkie lubie na rowni!
__________________
|
2005-07-26, 13:31 | #8 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: tam, tam
Wiadomości: 3 342
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Pierwsza myśl to tytuły:
Władca Pierścieni! Miś Co mi zrobisz jak mnie złapiesz Efekt motyla Shrek Grease! Skrzypek na dachu Jak sobie przypomnę to dopiszę |
2005-07-26, 14:00 | #9 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: krk
Wiadomości: 1 759
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
1. LOTR
2. Hero 3. American History X 4. Kill Bill 5. Efekt Motyla 6. Piraci z Karaibów 7. Kruk 8. Iniemamocni 9. Matrix (co jak co ale 1 cz. była bardzo dobra) 10. Dzień Świra Kolejnośc przypadkowa
__________________
|
2005-07-26, 14:20 | #10 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 504
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
1.Życie jest piękne (jeszcze żaden film nie wywołał we mnie takich emocji-na przemian śmiałam się i płakałam..-najprawdziwsze katharsis)
2. Truman Show (każdy lubi być czasem w centrum uwagi ) 3. Biegnij Lola, biegnij 4. Wszystko o mojej matce 5.Witajcie w domku dla lalek (może nie najlepszy ale bardzo osobisty..) |
2005-07-26, 14:44 | #11 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 7 861
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
1. Nigdy w życiu
2. dziennik bridget jones 3. pamiętnik księżniczki 2 4. Shrek do tego wszystkie babskie, wszystkie dobre horrory i kreskówki nie tylko dla dzieci (typu shrek)
__________________
|
2005-07-26, 19:53 | #12 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 2 847
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
1. Ostatnio oglądany Hostage("Zakładnik") z Brucem Willisem sensacja!!!
2. "Płonąca pułapka"(o strażakach)-wzruszający 3. Constantine (z Keanu Reevesem) 4. Plaża(z Leonardem DiCaprio)- dla mnie wypas, film do przemyśleń 5. Efekt motyla- świetna fabuła 6. White noise( z Keatonem)- to dla wszystkich zainteresowanych życiem po śmierci 7. wrong turn (Zły skręt)- z dreszczykiem... 8. Inni( z Nicole Kidman)- świetne zakończenie 9. ostatnio pojawił się film "11:14"- z pozoru beznadziejny, płytki, ale mozna sie naprawde pobrechtac i wyluzować 10. nie moge nic wymyslic
__________________
Nie palę http://www.suwaczek.pl/cache/d98bd85f35.png Bycie konfidentem to najgorsza forma upodlenia człowieka |
2005-07-26, 20:05 | #13 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 467
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Kolejność przypadkowa, ale nie do końca
1. Amadeusz - Mozaaaaaart, wybacz swojemu mordercy!!! i ta ścieżka dźwiękowa, nikt tak nie gra Mozarta jak Academy of St. Martin 2. Przeminęło z wiatrem - najlepsza adaptacja książki, jaką widziałam 3. Fisher King - klimaty arturiańskie, wzruszający i piękny film 4. Pulp Fiction - bez komentarza 5. Braveheart - bujda historyczna, ale ładna ekranizacja legendy 6. Ziemia obiecana - po prostu arcydzieło 7. Dom piasku i mgły - nieprawdopodobnie poruszający 8. Filadelfia - wzruszający, wspaniała rola Hanksa (scena z arią operową -ciarki na plecach miałam) 9. Wstręt - fenomenalne studium schizofrenii, 10. Skazani na Shawshank - afirmacja życia. Czasem lepiej pamięta się role niż całe filmy. Ja np. do końca życia będę pamiętała rolę Nicholsona w "Ludziach honoru". |
2005-07-26, 20:15 | #14 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 233
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Kolejność oczywiście przypadkowa
1. Dirty Dancing 2. Old school 3. Iniemamocni 4. Epoka Lodowcowa 5. Straszny film 2 6. Efekt Motyla 7. Kolekcjoner kości 8. Bunkier 9. Pamiętnik 10. Siedem
__________________
**life doesn`t havE to BE pErfect to Be woNdErfuL** |
2005-07-26, 20:19 | #15 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 3 039
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Cytat:
jeszcze sobie przypomnialam inny swietny film, na ktorym bardzo sie wzruszylam - shine (blask) z Geoffrey Rushem. |
|
2005-07-26, 20:20 | #16 |
调解人
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
Wiadomości: 2 938
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
1) Amelia
2) Kingsajz 3) Seksmisja 4) Miś (czyzbym była fanką starych polskich filmów? ) 5) Forrest Gump (życie jest jak pudełko czekoladek...) 6) Szósty zmysł (naprawde dobry dreszczowiec) 7) Titanic (wycisnął ze mnie łzy) 8) Życie jest piekne (wycisnął ze mnie potok łez) poza tym cała masa dobrych, które nie przychodza mi teraz do głowy
__________________
Make up, not war! |
2005-07-26, 20:21 | #17 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 3 039
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Cytat:
|
|
2005-07-26, 20:23 | #18 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 467
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
A do mnie Rejs w ogóle nie przemawia, zupełnie nie wiem dlaczego. Przedstawione realia mam prawo pamiętać dużo lepiej, niż Vanilla
|
2005-07-26, 20:24 | #19 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 5 664
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
No wiec i u mnie kolejnosc zupelnie przypadkowa
1. dirty dencing 2. zielona mila 3. miasto aniołów 4.don't say away 5. nigdy w życiu 6. kolekcjoner kości 7. dziennik briget johnes 8. gladiator 9. zebra z klasą 10. list w butelce
__________________
CO NAS NIE ZABIJE TO NAS WZMOCNI |
2005-07-26, 20:32 | #20 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 3 039
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Cytat:
po drugim obejrzeniu i trzecim.. wpadlam. to jest po prostu taka osobliwa atmosfera, inny swiatek, swoisty humor, i albo sie w to "wejdzie" albo nie |
|
2005-07-26, 20:48 | #21 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: tam, tam
Wiadomości: 3 342
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
nie wiem jak mogłam zapomnieć o filmach:
Amelia! Pulp Fiction! Inni! Dirty Dancing 1 i 2 (1 - bo to był taki piękny film, kiedyś; 2 - za muzykę i polityczne wploty) Jak jeszcze coś sobie przypomnę to wpiszę |
2005-07-26, 21:42 | #22 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2003-05
Wiadomości: 8 674
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
jak dla mnie :
1.Władca Pierścieni 2.Constantine 3.Siła strachu 4.Legalna Blondynka(obie części) 5.Oszukać przeznaczenie(obie części) 6.Gothika 7.Nostradamus 8.Starsky and Hutch 9.Gorąca laska 10.Gdzie jest Nemo |
2005-07-26, 21:50 | #23 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Neverland
Wiadomości: 1 931
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Szkoła Uczuć, a z horrorów Zły Skręt (Wrong Turn)
Edytowane przez Madzia007 Czas edycji: 2005-07-26 o 21:51 Powód: pomyliłam się w tytule |
2005-07-26, 22:18 | #24 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2004-02
Wiadomości: 633
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
stowarzyszenie umarlych poetow
dzien swira miasto aniolow blizej joe black vanilla sky leon zawodowiec shrek pewnie wiecej jest ale teraz nie pamietam
__________________
... nie każdy chłop z widłami to Posejdon ! Edytowane przez an-si:) Czas edycji: 2005-07-26 o 22:39 |
2005-07-26, 22:19 | #25 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 201
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Jest takich na pewno więcej, ale to co najpierw przyszło mi do głowy to:
1. Życie i cała reszta oraz inne filmy Woody Allena 2. Ukryte pragnienia 3. Dzień świra 4. Dziewczyny do wzięcia 5. Jak to się robi 6. Vanilla sky 7. Shrek 8. Gladiator 9. Dom dusz 10. Czwarte piętro |
2005-07-26, 22:34 | #26 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2003-08
Wiadomości: 1 312
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
1. Leon Zawodowiec
2. Wielki Blekit 3. Dzien Swira 4. Amelia 5. Pulp Fiction 6. Widok z okna 7. Mala syrenka (Disneya ) 8. Kika 9. Zycie jest piekne 10. Misja 11. Romeo i Julia... ... i cala masa innych |
2005-07-26, 22:50 | #27 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 2 631
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Część powtórzę
- "Prosta historia" - "Miś" - "Pożegnanie z Afryką" - "Misja" - "Skazani na Shawshank" (właśnie "odglądam" po raz n-ty) - "Blask" - "Imię róży" (mmm... uwielbiam niezmiennie od pierwszego obejrzenia) - "Lot nad kukułczym gniazdem" - "Amadeusz" - "Rozważna i romantyczna" Ech, tak, jak przy top ten dennych- 10 to za mało "Rio Bravo", "Sekrety i kłamstwa", "ConAir", "Edukacja Rity", "Shrek", "Szakal" (ten z Foxem, choć do Willisa mam słabość ), "Hair", "Dzień świstaka", "Hamlet" Branagha, coś z Almodovara... itd. Zgadzam się co do "Spirited Away"- aż sobie zażyczyłam dvd w prezencie Bardzo lubię też wymienioną przez Nan "Ziemię obiecaną" i "Lalkę"- ale tylko w wersji serialowej Zapomniałam o czymś- "Antonia's Line"- dla mnie magnetyczny! Edytowane przez Lazy_Morning Czas edycji: 2005-07-27 o 20:28 Powód: Zapomniałam o czymś :) |
2005-07-26, 23:30 | #28 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2003-07
Lokalizacja: Silesia
Wiadomości: 3 262
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Pisane nie w kolejności
1. Shrek (obie częsci) 2. Czwarte piętro 3. Amelia 4. Lot nad kukułczym gnizdem 5. Stowarzyszenie umarłych poetów 6. Mistrz i Małgorzata 7. Imię róży 8. Przypadkowa dziewczyna 9. Zauroczenie 10. Lepiej być nie może
__________________
girl, who's writing about cosmetics KLIK! girl, who doesn't have to dream anymore...
|
2005-07-27, 00:19 | #29 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 2 476
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Tez kolejność przypadkowa tylko to mi do glowy przychodzi
1. Zielona mila 2. Przyjaciel gangstera 3. Stowarzyszenie umarłych poetów 4. Miss Agent ( uwiebiam ten film hehe) 5. Mój brat niedźwiedź 6. Znaki |
2005-07-27, 00:35 | #30 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 3 310
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
1. Braveheart
2. Popiół i diament 3. Przeminęło z wiatrem 4. Pożegnanie z Afryką 5. Casablanca 6. Wiek niewinności 7. Ostatni samuraj 8. Noce i dnie 9. Czas apokalipsy 10. Tańczący z wilkami |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:09.