Ubrania studentek, studencki styl - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Moda

Notka

Moda Forum, na którym znajdziesz porady specjalistów i użytkowników w zakresie mody. Wejdź i poznaj odpowiedzi na nurtujące pytania. Zadaj własne.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-07-17, 17:17   #1
tigiii
Raczkowanie
 
Avatar tigiii
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 246

Ubrania studentek, studencki styl


witam! tak jak w tytule interesuje mnie jakie ciuchy będą najpraktyczniejsze a zarazem ładne dla przyszłej studentki jak Wy się ubieracie?? czekam na wasze odpowiedzi, propozycje
temat może błachy, ale niedługo zaczynam życie w dużym mieście i zastanawia mnie to

Edytowane przez tigiii
Czas edycji: 2011-07-17 o 18:03
tigiii jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-17, 18:11   #2
Noa_
Zadomowienie
 
Avatar Noa_
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: z Kwiatu Bzu
Wiadomości: 1 039
Dot.: Ubrania studentek, studencki styl

jestem studentką już od czterech lat i ubieram się po prostu w swoim stylu, który jak widzę na swoich zdjęciach ewoluował.Na początku dość młodzieżowy, teraz odrobinę seksowny ,ale też nie przesadzony, po prostu pasujący do mnie .
Na moim wydziale spotykam mnóstwo różnych stylów, chociaż muszę przyznać ,że można tez określić kilka wiodących - ubiór stonowany, "grzeczny", spódnica do kolan w kwiaty ( hit!) , wysokie buty , białe bluzki, bluzki galowe, eleganckie dodatki, kardigany, floral i wszystko co pasuje grzecznej dziewczynce z dobrego domu. Styl "barbie" , metalowy itd .-występują, ale bardzo rzadko. Są też osoby ubierające się po swojemu .

Moim zdaniem ,gdy wybierasz się na uczelnię - czy to na wykład , czy na ćwiczenia czy inną formę zajęć, to strój powinien pasować do miejsca .
Na egzamin nie założysz różowej mini czy dekoltu do kolan. Są też wykładowcy,którzy nie tolerują np.bluzek na cienkich ramiączkach, innym to obojętne. Po prostu ubieraj się z szacunkiem do osób, z którymi będziesz przebywać.