Co zrobic ze studiami? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja > Studia

Notka

Studia Miejsce dla osób, które są zainteresowane studiami. Chcesz dowiedzieć się jak wygląda życie studenckie? Dołącz do nas, podziel się doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-03-17, 10:21   #1
imainsanity
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2015-01
Wiadomości: 32

Co zrobic ze studiami?


Hej wszystkim. Obecnie jestem na pierwszym roku informatyki. Po pol roku studiowania moge stwierdzic ze kompletnie mi to nie odpowiada. Nie lubie programowac, to jest zupelnie nie moja dzialka, czuje sie w tym naprawde zle. Poszlam na informatyke tylko ze wzgledu na to ze bardzo lubie matematykę a jej na pierwszym roku moich studiow jest jej dosc duzo. Nie chcialam isc na matematyke bo slyszalam ze nie za bardzo jest po niej co robic . Informatyke wybralam ze wzgledu na to ze mowiono mo "jestes dobra z matematyki a programowanie jest o wiele prostsze wiec napewno sobie poradzisz". No wlasnie nie bardzo. Nie radze sobie. Czuje ze wszyscy to ogsrniaja tylko nie ja. Czuje sie tutaj jak oststni debil, w ogole nie czuje tematu. Moje pytanie jest wiec.. chcialabym studiowac cos innego. Cos z czym moglabym sobie poradzic sama. Za bardzo jednak nie wiem co to moze byc. Jedno jest pewne - chcialabym zeby byly to studia techniczne ale zeby były po niej dobre perspektywy pracy. Czy mozecie polecic mi jakies inne kierunki techniczne z dobrymi perspektywami? Mature zdawalam w zeszlym roku z matematyki i j. Angielskiego obie zdalam na wysokim poziomie. Bardzo prosze o pomoc... dusze sie na tej informatyce
imainsanity jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2015-03-17, 10:59   #2
201604301932
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 1 145
Dot.: Co zrobic ze studiami?

Moze cos okolo informatycznego? Nie musisz byc koniecznie programista. Moze grafik albo tester oprogramowania?
201604301932 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując