Euro26 czy ubezpieczenie turystyczne? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Hobby > Podróże, wakacje, wycieczki

Notka

Podróże, wakacje, wycieczki Forum dla osób, które lubią podróże, wakacje i wycieczki. Dołącz do nas i podziel się opinią na temat ciekawych miejsc, promocji, organizacji wyjazdu itd.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-07-26, 21:45   #1
Baudolina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 370
Post

Euro26 czy ubezpieczenie turystyczne?


Witam. Poczytałam wątki o ubezpieczeniu turystycznym, proszę nie odsyłać mnie do wyszukiwarki Nie znalazłam jednak odpowiedzi na moje pytanie i nie mogę go także znaleźć na stronach ubezpieczeniowych. Otóż wybieram się w te wakacje na kilka dni za granicę i w związku z tym chce się ubezpieczyć, ale też nie chce wydać na to nie wiadomo jakich sum. Jako, że jestem studentką moją pierwszą myślą było Euro26 - zobaczyłam cenę - Euro26 WORLD kosztuje 73zł - według mnie dość sporo (z uczelni na cały rok od NNW płacę 30zł) a że nie interesują mnie zniżki (w tym kraju gdzie jadę ich nie ma) i mają dość słabe ubezpieczenie w kraju (np. nie płacą nic od skręcenia co mi się dość często zdarza) dlatego myślę nad zwykłym ubezpieczeniem typu PZU czy Warta. Na stronach firm nie mogę znaleźć KONKRETNEJ info o tym ile miej więcej kosztowałoby mnie wykupienie ubezpieczenia za zaledwie parę dni zagranicą. Czy w ogóle tak można czy trzeba na cały rok? Bo piszą o "składkach"w liczbie mnogiej tak jakby to były ciągłe płatności. Wiem, że cena ubezpieczenia pewnie zależy od kilku rzeczy no ale tak miej więcej Jako że nie mam możliwości teraz przejść się po biurach i odbywać te rozmowy może Wizażanki mi podpowiedzą z własnych doświadczeń czy za takie ubezpieczenie płaci się raczej sporo i lepiej kupić EURO26 czy to może być stawka typu 20 zł - bo jestem zielona. Czy składać odrazu on-line o kartę Euro26. Z góry dzięki, ulitujcie się nad przykutą do łóżka
__________________

"An eye for an eye only ends up making the whole world blind"