POMOCY - ból ręki po treningu - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Fitness, bieganie, joga - spalamy kalorie

Notka

Fitness, bieganie, joga - spalamy kalorie Forum dla osób, które lubią aktywność fizyczną i chcą spalić zbędne kalorie. Wejdź, poznaj świat fitnessu i różne rodzaje aktywności fizycznej np. joga, pilates czy zumba.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-09-22, 09:00   #1
irma93
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2015-08
Wiadomości: 8

POMOCY - ból ręki po treningu


Hej dziewczyny!

Kilka dni temu byłam na siłowni. Od razu dodam, że jestem początkująca a moja przygoda z bieganiem, fitnessem i jakimikolwiek treningami zaczęła się dopiero trzy miesiące temu. Podczas ćwiczeń nie odczuwałam żadnego bólu. Owszem, może trochę przesadziłam z ilością powtórzeń, bo pod koniec było mi już bardzo ciężko, ale nic mnie nie bolało, więc nie miałam żadnych obaw. Przez pierwszy dzień odczuwałam lekkie zakwasy, ale wszystko było w porządku. A wczoraj doznałam szoku! Obudziłam się z rwącym bólem w prawej ręce, w ogóle nie mogłam się ruszyć. Później nieco mi przeszło, ale do tej pory (już od ponad 1,5 dnia) nie mogę do końca wyprostować ręki, bo odczuwam wtedy ból w łokciu, bicepsie i okolicach. Dodatkowo czuję taki lekki opór przy prostowaniu (może to przez ten ból). Kiedy ręka jest zgięta (np. podczas pisania na klawiaturze) wszystko jest dobrze i ból znika, ale kiedy tylko próbuję ją wyprostować to znów się pojawia.
Pytanie do Was, czy wiecie, co to może być? Czy to normalne po wysiłku na siłowni i minie za kilka dni? Znacie opisywany przeze mnie ból?

Z góry dziękuję za pomoc
irma93 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2015-09-22, 09:45   #2
axn22
Zakorzenienie
 
Avatar axn22
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 5 086
Dot.: POMOCY - ból ręki po treningu