Staż/praktyka/doświadczenie w Policji, służbach mundurowych - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Praca i biznes > Służby mundurowe

Notka

Służby mundurowe Służby mundurowe to forum, na którym dyskutujemy o pracy, szkołach i możliwości zatrudnienia w policji, straży granicznej, wojsku. Podziel się wiedzą.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-07-23, 16:55   #1
julka852
Raczkowanie
 
Avatar julka852
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 43
Lightbulb

Staż/praktyka/doświadczenie w Policji, służbach mundurowych


Hej
Nie za bardzo wiem jak mam ugryźć problem, który za mną chodzi więc zwrócę się o poradę do Was.
Studiuję kryminologię, jestem po pierwszym roku. Chciałabym coś zrobić więcej w kierunku który studiuję. Chcę po prostu maksymalnie wykorzystać czas studiów. Pomyślałam, więc że fajnie byłoby załapać się na jakąś praktykę/staż w Policji, jakichś innych służbach, gdziekolwiek gdzie mogłabym zdobyć jakieś doświadczenie (pasowałaby mi nawet jakaś pomoc w biurze, administracja bo bez doświadczenia przecież nie mogę liczyć na nic innego). Nie liczę też oczywiście na płatny staż, chodzi mi jedynie o zdobycie doświadczenia, związanego z moimi studiami, na przyszłość.
Nie chodzi mi o praktyki w ramach studiów - je już odbyłam w te wakacje. Mi zależy na załapanie się na coś ponadprogramowego.
Chciałam już napisać do Komendy Głównej Policji w moim mieście ale jakoś nie wiem za bardzo jak się za to zabrać.
Prosiłabym Was o jakieś opinie, porady, pomysły, cokolwiek.
Z góry dzięki za pomoc
julka852 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2015-07-23, 18:33   #2
Leseratte93
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2014-11
Wiadomości: 1 484
Dot.: Staż/praktyka/doświadczenie w Policji, służbach mundurowych

Cytat:
Napisane przez julka852 Pokaż wiadomość
Hej
Nie za bardzo wiem jak mam ugryźć problem, który za mną chodzi więc zwrócę się o poradę do Was.