Zaproponujcie mi przyszłość - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Praca i biznes

Notka

Praca i biznes W tym miejscu rozmawiamy o pracy i biznesie. Jeśli szukasz pracy, planujesz ją zmienić lub prowadzisz własny biznes, to miejsce jest dla ciebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-01-20, 22:21   #1
sonny kk
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 1

Zaproponujcie mi przyszłość


Witam!
Jestem Zygmunt, mam 16 lat, wkrótce idę do liceum. Od pewnego czasu poważnie myślę nad przyszłością, ale specjalnych koncepcji nie mam. Zgłaszam się do Was o pomoc, mam nadzieję na szczere i pomocne odpowiedzi. Zacznijmy od moich zainteresowań i wstępnych planów:

Moją największą pasją, która zabiera mi najwięcej wolnego czasu, jest muzyka. Gram na gitarze od 14 roku życia, kocham to. Moimi ulubionymi gatunkami, są m.in. blues (w szerszym tak naprawdę pojęciu, zarówno cenię sobie staaary blues delty z lat 20-tych , jak i wszelkie "miksy" lat 60-tych czy 70-tych), również bardzo cenię sobie rocka (nie tego dzisiejszego, komercyjnego), soul, jazz, folk, country, inspiruje mnie także muzyka klasyczna. No w każdym razie kocham każdą szczerą muzykę i prawdę mówiąc moja wiedza o poszczególnych artystach, historii przemysłu muzycznego itd. znacznie wypycha nawet bardziej "obczajonych" 20-latków.

Moim marzeniem, poważną ambicją, było stworzenie w przyszłości formacji muzycznej. Takiej, w której prezentowałbym mój materiał, który napisałem/napiszę i przedstawię go ludziom na występach. Z czasem znalazłbym wreszcie wytwórnię, która chciałaby podpisać ze mną kontrakt i wtedy bym miał z tego jakiś grosz.

I w końcu dochodzę do smutnego wniosku, że w Polsce, jeśli nie jesteś typkiem, który wypina pupę do całego świata i nie robi z siebie ostatniego idiotę, nie ma szansy zaistnieć w jakimkolwiek światku. A już co dopiero, gdy miałbym znaleźć promotora, czy znaleźć kasę na zorganizowanie koncertów i wydanie płyt.