|
Notka |
|
Gry komputerowe Forum dla graczy komputerowych. Nie wiesz w co grać? Co kupić? Która gra jest fajna? Dołącz i podziel się wiedzą i pomysłami. |
|
Narzędzia |
2016-11-18, 14:34 | #1 |
mad lad
Zarejestrowany: 2016-09
Lokalizacja: centre of attention
Wiadomości: 1 762
|
Wasze TOP 10?
Co tu się rozpisywać - po prostu Wasze TOP 10 gier wideo.
Zaczynam: 1. Fallout 2 (1998) 2. Planescape: Torment (1999) 3. Fallout: New Vegas (2010) 4. Deus Ex (2000) 5. Mass Effect (2007) 6. Dark Souls/Dark Souls II/ Dark Souls III (2011/2014/2016 - wszystkie trzy trzymają ten sam, bardzo wysoki poziom) 7. Wiedźmin 3: Dziki Gon (2015) 8. Grand Theft Auto: San Andreas (2004) 9. Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II (2006) 10. BioShock (2007) Przewiduję duże ilości Simsów. Edytowane przez OldWorldBlues Czas edycji: 2016-11-18 o 14:40 |
2017-01-23, 15:26 | #2 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2017-01
Wiadomości: 18
|
Dot.: Wasze TOP 10?
1. Wiedźmin 3 Dziki Gon
2. Fallout New Vegas 3. Skyrim 4. Dragon Age 5. Fallout 3 6. Half-Life 7. Baldurs Gate 8. Fallout 4 9. Tomb Raider 4 10. Heroes of might&magic 3 Strasznie trudno wybrać top 10 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
2017-08-25, 09:43 | #3 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2017-07
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17
|
Dot.: Wasze TOP 10?
1. Fallout 3
2. Skyrim 3. Sims 3 4. Fallout NW 5. Fallout 4 6. Fifa 16 7. Minecraft a dalej w sumie nie wiem |
2018-03-18, 10:57 | #4 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2013-12
Wiadomości: 1 561
|
Dot.: Wasze TOP 10?
|
2018-09-12, 10:58 | #5 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2015-06
Wiadomości: 210
|
Dot.: Wasze TOP 10?
1. gta SA ( gra dzieciństwa <3 )
2. the last of us 3. wiedzmin 3 4. fallout 4 i 3 5. skyrim 6. cala seria uncharted 7. gta v 8. heroes of might and magic 5 9. cala seria dark souls 10. Lol ( innego pomyslu nie mam XD ) |
2018-09-12, 12:49 | #6 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 3 418
|
Dot.: Wasze TOP 10?
Moje top ten nie będzie z miejscami, bo te by były zależne od mojego nastroju w danym okresie i tego co w związku z tym by do mnie przemawiało jeszcze bardziej. Więc lista może być w dowolnej kolejności.
Wiedźmin 3 Morrowind i Oblivion Pillars of Eternity I i II Heroes of Might and Magic III Dungeon Keeper I i II Final Fantasy VII i XII Mass Effect (cała seria) Baldur's Gate Neverwinter Nights II (z dodatkiem Maska Zdrajcy) Harvest Moon! Mam soft spota na prowadzenie własnej farmy - krówki, kurczaki, owieczki i podrywanie wioskowego lekarza <3 Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka |
2018-09-13, 02:49 | #7 |
mad lad
Zarejestrowany: 2016-09
Lokalizacja: centre of attention
Wiadomości: 1 762
|
Dot.: Wasze TOP 10?
Cóż, chyba czas na mały update po dwóch latach. Tym razem każdą pozycję na liście spróbuję usprawiedliwić.
1. Fallout: New Vegas – mój osobisty król RPG-ów; najczystszej postaci, przeżarty rdzą Fallout. Gra pełna niesamowicie napisanych (pióro Avellone'a ) postaci i niebanalnych wyborów moralnych, z niepowtarzalnym klimatem postapokaliptycznej retro-Ameryki. O tej grze mógłbym naprawdę pisać godzinami – wystarczy spojrzeć na mój nick na tym forum, albo kliknąć w "serduszko", które znajduje się w moim podpisie. 2. Fallout 2 – i znowu Fallout, no co poradzę? Gra w moim wieku, a mimo obskurnej (acz klimatycznej) grafiki i topornego (acz po czasie na swój sposób satysfakcjonującego) sterowania – sprawia wiele przyjemności. Co najważniejsze, intelektualnej też. Kwintesencja Fallouta – ciężko takową opisać osobom, które nigdy w żadną z gier tej serii nie grały (albo grały w 3 i 4, i myślą, że grały ). 3. Dark Souls – wredna s*ka, czekająca na każdy Twój błąd. Tę serię albo kochasz, albo nienawidzisz (bo nie rozumiesz) – a pierwsza część jest najwybitniejsza. Dark Souls Cię uczy – cierpliwości, niezłomności, i refleksu. Albo się dostosujesz, albo nie masz tutaj czego szukać. Ale warto próbować, bo gra pełna jest tajemnic, ukrytych historii i wiadomości, a jej kierunek artystyczny to najprawdziwsza sztuka. Tak osobliwej formy opowiadania historii nie zapewni ani film, ani książka. 4. Planescape: Torment – dziwaczny, eksperymentalny, nietypowy. I do tego cudownie napisany. Wszystko to, co w sztuce lubię najbardziej. 5. Mass Effect (2007) – jest dla mnie tym, czym dla innych jest Star Wars; sci-fi idealnym i kultem. Jedno z najlepiej napisanych uniwersów ever, z czasów kiedy BioWare było jeszcze bardzo dobrym studiem deweloperskim. Space-opera najwyższego poziomu, niezapomniany klimat i soundtrack. 6. Deus Ex – póki co niekoronowany król cyberpunku (trzymamy kciuki, żeby 2077 go wkrótce zdetronizował ). Gra długa i skomplikowana, co może zaskakiwać, bo piszę przecież o FPSie. Mnogość możliwości, dobrze poprowadzona intryga i wysoki poziom trudności to coś, co grę wyróżnia na tle gatunku. Jeśli nie grałaś i nigdy nie słyszałaś o Deus Exie (bo bardzo popularny nie jest) – to zagraj. Gwarantuję dobrą zabawę, a jeśli gra Cię zawiedzie, to postawię Ci w ramach rekompensaty kawę. 7. Wiedźmin 3: Dziki Gon – o tej grze już chyba zostało w tym kraju napisane wszystko. Na tym forum również. Dla mnie gra wybitniejsza niż książki Sapkowskiego. 8. Grand Theft Auto: San Andreas – listę bez gry z tej serii ciężko jest traktować poważnie (spokojnie Atavish, tak sobie tylko żartuję ). Kwintesencja gier wideo – duży, otwarty świat i mnogość możliwości. No i nie wiem czy się ze mną zgodzicie, ale dla mnie scenarzyści Rockstara to zawsze najwyższa półka; każda z gier wybitnie wyśmiewa mit o "amerykańskim śnie". 9. BioShock – podwodne miasto zdominowane przez mój ulubiony styl architektoniczny – Art déco; dodatkowo zbudowane na fundamentach filozofii obiektywistycznej. No i oczywiście legendarne Would you kindly...? Nie zdradzam więcej, gra zasługuje żeby ją przejść. 10. Dead Space – najmroczniejsze uniwersum sci-fi, z jakim miałem do czynienia. Produkcja, która naprawdę potrafi wgryźć się w ludzką psychikę i współczuję wszystkim, których imersja w grach porywa za bardzo. Ciemna, przerażająca, obrzydliwa i toporna – taka ta gra miała być. Najśmieszniejsze, że świetnie się przy niej bawię. Trochę martwi mnie brak gier strategicznych na liście, no ale widocznie trzeba trochę nadrobić w gatunku.
__________________
|
2018-09-21, 03:18 | #8 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 2 594
|
Dot.: Wasze TOP 10?
1. Morrowind
2. Dragon Age Origins 3. Dragon Age Inkwizycja 4. Dragon Age 2 5. Heroes of Might and Magic 3 6. Skyrim 7. Baldur's Gate 8. Icewind Dale 9. Banished (...) 10. Final Fantasy VII (pierwsza gra, którą na serio przeżywałam)
__________________
Muminki cię widzą. Muminki cię śledzą. Muminki cię znajdą, zabiją i zjedzą... ************************* *** Stultorum infinitus est numerus... |
2018-09-21, 09:12 | #9 | ||||
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 3 418
|
Dot.: Wasze TOP 10?
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka |
||||
2018-09-23, 13:52 | #10 | |
mad lad
Zarejestrowany: 2016-09
Lokalizacja: centre of attention
Wiadomości: 1 762
|
Dot.: Wasze TOP 10?
Cytat:
Lubię sobie grabić. Opowiadania są boskie, ale jeśli chodzi o sagę, to się trochę zawiodłem. W porównaniu z opowiadaniami jest trochę nudna (z wątkiem Ciri na czele) – mało jest Wiedźmina w Wiedźminie. Najlepsza rzecz w sadze to język Sapkowskiego. Nie grałem w te produkcje, ale ludzi rozjeżdżać się da – jak w każdym GTA.
__________________
|
|
2018-11-30, 16:28 | #11 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2018-11
Wiadomości: 23
|
Dot.: Wasze TOP 10?
1. Resident Evil 2
2. Final Fantasy IX 3. Devil May Cry 4. Rayman 2 5. Crash Bandicoot 3 6. The Legend of Zelda: Breath of the Wild 7. Worms World Party 8. Silent Hill 2 9. Mario Kart DS 10. Super Mario Galaxy Po czym poznać, że gram glownie na konsolach |
2018-11-30, 19:28 | #12 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2018-06
Wiadomości: 1 060
|
Dot.: Wasze TOP 10?
1. Saga Baldur's Gate. Moja pierwsza gra rpg, więc wielki sentyment.
2. Planescape: Torment. Cudowna! Ten świat, postacie, dialogi... jakby czytało się dobrą książkę. 3. Wszystkie trzy części "Wiedźmina" 4. The Sims 3 Bardzo lubię. 5. Warcraft III 6. Pillars of Eternity 7. Saga Icewind Dale. 8. Tides of Numenera. 9. Disciples, jedynka i dwójka. 10. Mass Effect. Niesamowity i bardzo ciekawy świat. |
2021-06-06, 16:33 | #13 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 410
|
Dot.: Wasze TOP 10?
1. Dragon Age: Origins
2. Dragon Age 2 (za fajny, kameralny klimat, zajmowanie się miastem zamiast ratowania świata, za moją ulubioną drużynę postaci w historii Dragon Age- jako pojedyncze osoby wolę kilka postaci z innych Dragon Agów, ale jako CAŁOŚĆ biorę ekipię z dwójki z ich wszystkimi emocjonalnymi problemami <3; za cudowny trope: found family/family of choice <3; za fajne machanie kijem jako mag; za nowoczesny klimat - bardziej jak urban fantasy zamiast medieval fantasy) 3. Vampire the Masquerade: Bloodlines - CHCĘ WIĘCEJ GIER W TYM STYLU, absolutnie cudowny nieoszlifowany diament! 4. Mass Effect 3 - płakałam na końcu jak na żadnej innej grze (przy innych było mi czasem smutno lub czułam pustkę, a tu po prostu ryczałam) 5. Child of Light (tak, obiektywnie gry niżej są lepsze, ale subiektywnie jeszcze nie spotkałam gry tak bardzo mojej - może tylko Dragon Age 1 i 2.) 6. Mass Effect 1 7. Wiedźmin 3 (a DLC cudowne, lepsze od gry głównej) 8. Wiedźmin 2 (tak poza samą historią to pod względem językowym Wiedźminy są bardzo fajne!) 9. Dragon Age: Inquisition 10. Elder Scrolls Online honorable mention: Jade Empire
__________________
"Smile. The world is not ending just yet." Daeran, Wrath of the Righteous Edytowane przez MayaMarie Czas edycji: 2021-06-06 o 16:40 |
Nowe wątki na forum Gry komputerowe |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
Narzędzia | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:14.