Certyfikaty językowe . - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Praca i biznes

Notka

Praca i biznes W tym miejscu rozmawiamy o pracy i biznesie. Jeśli szukasz pracy, planujesz ją zmienić lub prowadzisz własny biznes, to miejsce jest dla ciebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-10-14, 10:14   #1
anowi91
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 147

Certyfikaty językowe .


Cześć Nie wiedziałam za bardzo, w jakim dziale to napisać.... Zdecydowałam, że tutaj jest najodpowiedniejsza podkategoria na forum.
Mam pytanie dotyczące certyfikatów językowych. Co one dają? Chciałabym wiedzieć, czy jakiś certyfikat daje uprawnienia do nauczania języka obcego w przedszkolu lub w klasach 1-3 w szkole? Może któraś z wizażystek posiada taką wiedzę? Studiuję pedagogikę - zintegrowana edukację wczesnoszkolną i wychowanie przedszkolne i chciałabym: 1. podnieść swoje kwalifikacje zawodowe (przyszłościowe myślenie) 2. jestem dobra z języka angielskiego i chętnie nauczałabym języka obcego dzieciaczki np. w przedszkolu

Edytowane przez anowi91
Czas edycji: 2010-10-14 o 10:17
anowi91 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-14, 12:34   #2
f36f09c64670dbbf8506d7b7195631196fb4f2ce_65c2c8198d77a
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 16 387
Dot.: Certyfikaty językowe .

Cytat:
Napisane przez anowi91 Pokaż wiadomość
Cześć Nie wiedziałam za bardzo, w jakim dziale to napisać.... Zdecydowałam, że tutaj jest najodpowiedniejsza podkategoria na forum.
Mam pytanie dotyczące certyfikatów językowych. Co one dają? Chciałabym wiedzieć, czy jakiś certyfikat daje uprawnienia do nauczania języka obcego w przedszkolu lub w klasach 1-3 w szkole? Może któraś z wizażystek posiada taką wiedzę? Studiuję pedagogikę - zintegrowana edukację wczesnoszkolną i wychowanie przedszkolne i chciałabym: 1. podnieść swoje kwalifikacje zawodowe (przyszłościowe myślenie) 2. jestem dobra z języka angielskiego i chętnie nauczałabym języka obcego dzieciaczki np. w przedszkolu