Jak jest w branży kosmetycznej? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Praca i biznes

Notka

Praca i biznes W tym miejscu rozmawiamy o pracy i biznesie. Jeśli szukasz pracy, planujesz ją zmienić lub prowadzisz własny biznes, to miejsce jest dla ciebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-02-11, 07:58   #1
Azime
Raczkowanie
 
Avatar Azime
 
Zarejestrowany: 2012-05
Lokalizacja: Sosnowiec
Wiadomości: 434

Jak jest w branży kosmetycznej?


Cześć dziewczyny
Jestem studentką 2-go roku kosmetologii na ŚUM i zastanawiam się, jakie są realia, jeśli chodzi o moją przyszłą pracę? Jak najbardziej chciałabym pracować w zawodzie, uwielbiam swój kierunek, praktyki tylko umocniły mnie w przekonaniu, że to jest to, co chcę robić całe życie

Wiem, że w Polsce jest ogólnie problem z pracą, ale tak w przybliżeniu:
1. Czy jest bardzo ciężko dostać pracę?
2. Czy ciężko o pracę w tym zawodzie za granicą?
3. Czy pracodawcy zwracają uwagę na tytuł mgr? (oczywiście nie opieram się tylko na papierku, zdobywam też doświadczenie i praktykę)
4. Ile można zarobić pracując w salonie?
5. Ile można zarobić mając własny, niewielki salon?
6. Czy ciężko jest otworzyć własny salon?
Czekam na Wasze opinie i wypowiedzi Pozdrawiam!
Azime jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-02-13, 16:16   #2
GrumpyCat
Wredny kotecek
 
Avatar GrumpyCat
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomości: 11 250
Dot.: Jak jest w branży kosmetycznej?

Też jestem po tym kierunku (studia). Skończyłam szkołę w 2010 i nie było mi dane pracować w zawodzie Wszędzie wymagane doświadczenie (z tyłka je chyba wezmę...) miałam kilka rozmów kwalifikacyjnych, niby wszystko pięknie ładnie ale nie zostałam zatrudniona, bo wygryzły mnie doświadczone kandydatki... Staralam się o stanowisko specjalisty odnowy biologicznej bo taka była moja specjalizacja i nic