Niezdara - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Praca i biznes

Notka

Praca i biznes W tym miejscu rozmawiamy o pracy i biznesie. Jeśli szukasz pracy, planujesz ją zmienić lub prowadzisz własny biznes, to miejsce jest dla ciebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-11-08, 16:05   #1
sylwii79
Przyczajenie
 
Avatar sylwii79
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Rybnik
Wiadomości: 10

Niezdara


Witam.To co napiszę mnie samej wydaje się nielogiczne.Obecnie siedzę w domu jako osoba niepracująca dlatego,że muszę mojego pierwszoklasistę prowadzić do szkoły.A jak ktoś ma pierwszaka w domu to wie jaki to problem.Mam 29 lat z zawodu jestem opiekunką dziecięca.Do niedawna pracowałam jako pracownik ochrony.Wiem tyle że do tego nie wrócę gdyż nie zamierzam siedzieć w pracy po dwanaście godzin w świątki piątki i niedziele za marne marniutke w sumie żadne wynagrodzenie.Może ktoś z Was miałby jakiś pomysł aby dobrze wykorzystać ten rok siedzenia w domu i zdobyć jakiś kurs lub cokolwiek innego aby znalezc jakąś pracę.Lubię czytać książki uwielbiam gotować (bo też co innego można robić w domu) dbam o siebie nawet niezle wyglądam i najgorsze jest właśnie to, że ja sama nie wiem co chciałabym robić nie mam żadnego pomysłu na siebie.Zacznę od prawa jazdy bo owego nie posiadam.Ogólnie to się chyba boję ludzi i nie mam żadnej wiary w siebie.Matko ale napisałam epopeje sorry mówiłam na samym początku że to jakieś wszystko nielogiczne,bo ja jestem nielogiczna nie wiem co mam ze sobą zrobić ...
sylwii79 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-08, 17:07   #2
Rena
Zakorzenienie
 
Avatar Rena
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: Paris
Wiadomości: 29 331
Dot.: Niezdara

To co ja widze w tej historii, a o czym Ty nawet nie wspominasz - to reakcje Twojego otoczenia. Ktos Ci tutaj niezle wmawia rozne rzeczy

Dopoki bedziesz wierzyc i wysluchiwac takie opinie na swoj temat, to bedziesz sie zle czuc. Niezaznie od tego jaka decyzje podejmiesz.