Jak wykonac ten makijaz??prosze o rady:) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - pytania do wizażystki Miejsce, w którym rozmawiamy o wizażu, stylizacji, kosmetykach kolorowych oraz trendach w makijażu. Masz pytanie? Zadaj je wizażystce.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-11-10, 19:08   #1
komandoska
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 60

Jak wykonac ten makijaz??prosze o rady:)


Pytanie dokladnie takie jak w temcie ten makijaz jest po prostu przesliczny,zakochalam sie w nim
Mam nadzieje,ze mi pomozecie dziewczyny i napiszecie jak go wykonac(zaznaczam,ze jestem kompletnym laikiem jezeli chodzi o wykonywanie makijazy,dlatego tez prosze o szczegoly...jakie cienie,jaka kredka,w ktorym miejscu...po prostu wszysciutko co mozna o nim opisac...jak dla najwiekszego glaba )
Z gory wielkie dzieki
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg fg5.jpg (43,9 KB, 266 załadowań)
komandoska jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-10, 20:18   #2
Madz!uHa
Zadomowienie
 
Avatar Madz!uHa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Stolica Polskiej Miedzi
Wiadomości: 1 792
GG do Madz!uHa
Dot.: Jak wykonac ten makijaz??prosze o rady:)

rzeczywiscie sliczny Na pewno jest tu czarna kredka, byc moze khol, tusz do rzes... podklad i jasna pomadka
__________________
There's no sadness, no cry...

just take it and fly...
Madz!uHa jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-10, 20:54   #3
komandoska
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 60
Dot.: Jak wykonac ten makijaz??prosze o rady:)

No wlasnie tak myslalam,ze jest tam czarna kredka...chodzi mi glownie o kolory cieni i o technike ich nakladania aby uzyskac taki efekt.Poza tym wydaje mi sie ,ze dolna powieka jest tak jakby rozswietlona...moze rozjasniona...(no wlasnie nie wiem,bo sie nie znam )
Czekam na dalsze sugestie
komandoska jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-10, 21:01   #4
kinnka
Raczkowanie