Pomysł Na Własny Biznes - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Kobieta 30+

Notka

Kobieta 30+ Forum dla trzydziestolatek, czterdziestolatek i innych -latek. Tutaj możesz podzielić się swoimi problemami, poradami i doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-08-10, 12:01   #1
ebena
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Eldorado południowo-wschodnie
Wiadomości: 1 487
Question

Pomysł Na Własny Biznes


Mam dosc juz pracy za 900 zł, ciągłego wykorzystywania, jestem po studiach, mam doswiadczenie (sekretariat, kadry,ksiegowość,handel) chcę otworzyć własny interes.
Co proponujecie, może macie jakieś pomysły?
Mieszkam w mieście 150 000, ludzie niezbyt bogaci.
ebena jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-11, 18:33   #2
Midi
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: zmienna
Wiadomości: 3 356
Dot.: Pomysł Na Własny Biznes

Ebena, możliwości jest wiele, ale powinnaś chyba przede wszystkim wybrać taka branżę, jaka ma szanse na rynku (Ty znasz swoje miasto najlepiej) i jaka Cię interesuje. Prawdopodobnie nie bawiłoby Cię np. handlowanie materiałami opałowymi, więc zacznij od określenia, co chciałabyś robić. Potem zastanów się, czy wiesz, jak to coś robić i czy mozna wyżyć z dochodów, jakie taki biznes dostarcza.
Ja bym strzelała w sektor usług, które zawsze i wszędzie są potrzebne: fryzjer, kwiaciarnia, zakład pogrzebowy itp. Jeśli ludzie niezbyt bogaci, to pewnie "fanaberie" typu fitness-klub im nie w głowie... Ani agencja opiekunek dla dzieci i osób starszych.
Przy Twoim doświadczeniu zawodowym mogłoby to być jakieś doradztwo, ale jesli mieszkańcy Twojego miasta są raczej biedni, to może się okazać, że nie będą korzystać.
To tylko takie najprostsze przykłady, bo nie wiem, ile możesz zainwestować, co własciwie chciałabyś robić i co umiesz. Może sklep z czymś potrzebnym?...
Midi jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-18, 19:01   #3
Sulami
Raczkowanie
 
Avatar Sulami